Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

אחרי שהעונה כבר כמעט וויתרתי עליהם, אתמול באמת היה מעולה.

בחיקוי של בועז שרעבי כמעט השתנתי על עצמי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא ראיתי את הפרק האחרון. ממחר הוא יהיה חינם במאקו אז אראה, אבל רק בגלל שהקפצת את השרשור הזה. פשוט עד היום ראיתי את כל הפרקים בעונה וכל פרק היה יותר גרוע מהשני. הדברים היחידים שצחקתי מהם היו מומי וליטל מעתוק (שם גאוני ד"א)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בעקבות התגובות החיוביות בפורום חזרתי לאתר של מאקו וראיתי את הפרק האחרון.

 

ההתחלה הייתה טובה - יאיר לפיד, ביבי וברק, ליברמן... הכל סבבה, סאטירה מצויינת בטעם של פעם.

כל מה שבא אחרי זה - אלי ישי, לוזון ואופירה אסייג, התבורי'ז, מלחמת הכנופיות בביה"ס... זבל עופות ועלבון לאינטליגנציה.

 

אני לא מבין מדוע התכנית הזאת צריכה להימשך שעה שלמה. באופן אישי, הייתי מעדיף לראות רק את החלקים הטובים, גם אם זה אומר שהתכנית הייתה נמשכת 15 דקות. לגבי אלי ישי - יש דברים שלא צוחקים עליהם, או שצוחקים עליהם באופן סרקאסטי, ברמיזה. לבוא לטלוויזיה, לשים זקן מזוייף ולהגיד לצופים בפנים: "גנבתי את הכסף של הילדים שלכם לטובת מערכת החינוך של הילדים שלנו" זה לא מתוחכם, לא מצחיק ובאופן כללי, די סר טעם. לענ"ד זה רק מעיד על העצלנות של הכותבים והיוצרים של התכנית.

 

בקיצור, אם אני נמצא במיעוט, ומרבית בני ישראל צופים בזבל הזה ואשכרה נהנים, זה אומר מבחינתי שהסטנדרטים לתכניות סאטירה ובידור בארץ נמוכים באופן משמעותי מבעבר, וחבל שכך.

פורסם
אני לא מבין מדוע התכנית הזאת צריכה להימשך שעה שלמה. באופן אישי, הייתי מעדיף לראות רק את החלקים הטובים, גם אם זה אומר שהתכנית הייתה נמשכת 15 דקות. .

 

התוכנית נמשכת שעה? :shock:

יש קטעים לא מצחיקים? :shock:

 

העולם נראה אחרת אחרי היס-מקס, ארץ נהדרת נמשכת רבע שעה והיא כולה גלגולים מצחוק :lol:

 

העונה הזאת התחילה קטסטרופה,כמו שאמרו מי ש"ארץ נהדרת" יכולים רק ללמוד מהם, "חוח צחוק בין שושני הבכי".

אתמול לעומת זאת, היתה פרק מצוינת (בלשון זכררררר).

 

עריכה - לדעתי הקטע הכי מצחיק היה כשאייל ברקוביץ הוציא בקבוק יין ו 2 כוסות והרים עם יאיר לפיד לחיים ואמר לו משהוא סטייל "דרך צלחה בבחירת הקרובות, אדוני ראש הממשלה".

 

אה, זה לא היה בארץ נהדרת, זה היה באמת באולפן שישי בחדשות. מישהוא קלט את זה? אני התגלגלתי מצחוק על השטיח בסלון בזמן שיאיר לפיד החליף צבעים וכמעט נחנק מהיין. :roflmao::roflmao::roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אין על YES MAX, בדרך כלל אני רואה את הפרק בשישי ב2-3 לפנות בוקר.

 

לדעתי הקטע עם לוזון בשבוע שעבר היה גאוני, באופן כללי אני אוהב את מומי, ליטל מעתוק ואת הראיונות רחוב בסוף ( " יש לך בעיה עם טילי לאו ? תעשה סורגים! " :))

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
התוכנית נמשכת שעה? :shock:

יש קטעים לא מצחיקים? :shock:

 

העולם נראה אחרת אחרי היס-מקס, ארץ נהדרת נמשכת רבע שעה והיא כולה גלגולים מצחוק :lol:

 

העונה הזאת התחילה קטסטרופה,כמו שאמרו מי ש"ארץ נהדרת" יכולים רק ללמוד מהם, "חוח צחוק בין שושני הבכי".

אתמול לעומת זאת, היתה פרק מצוינת (בלשון זכררררר).

 

עריכה - לדעתי הקטע הכי מצחיק היה כשאייל ברקוביץ הוציא בקבוק יין ו 2 כוסות והרים עם יאיר לפיד לחיים ואמר לו משהוא סטייל "דרך צלחה בבחירת הקרובות, אדוני ראש הממשלה".

 

אה, זה לא היה בארץ נהדרת, זה היה באמת באולפן שישי בחדשות. מישהוא קלט את זה? אני התגלגלתי מצחוק על השטיח בסלון בזמן שיאיר לפיד החליף צבעים וכמעט נחנק מהיין. :roflmao::roflmao::roflmao:

תזכה לחיים ארוכים, זה בדיוק מה שאני חשבתי, שהקדימו את ארץ נהדרת.

הייתי בהלם ממה שהוא עשה, איזה שמוק!

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...