Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה באילת - אופנוע הופך רכב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה וכל אלה שמגנים על האופנוע:

כמה פעמים יצא לך ליסוע בכביש מהיר כששני אופנוענים בידיוק באים כל אחד מכל צד ועוקפים אותך צמוד או דברים כאלה? לא יעזור! מי שיש לו אופנוע חושב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה על הכביש.

 

הם לא חושבים שהם יכולים "לעשות מה שהם רוצים", ואני בטוחה שאף אחד מהם לא רוצה לסיים את חייו על הכביש, כשאנשי זק"א "מגרדים" אותו מהכביש.

כפי שנאמר כבר לפניי, רוכבים רבים נהרגו נפצעו בגלל רכבים אחרים שלא היו מודעים לקיומם על הכביש.

אם לא תחפשו את האופנוע לא תראו אותו!!!

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טל, ב 80 אחוז מהתאונות אשם נהג הרכב, אבל אני בטוח שברובן יש איזששהי אשמה של נהג האופנוע.

 

 

כמו שאומר שמשפט "חכם הוא זה הלומד מטעויות של אחרים", ככה גם על הכביש.

אם ידוע שיש כמות גדולה תאונות שמעורבות בהן רכב דו גלגלי ומכונית, אז נהגי הדו גלגלי(הרכב החלש יותר) צריכים לקחת את זה לתשומת ליבם ולנהוג ביתר זהירות,כי אחרי הכל העניין פה הוא לא פרינציפים, אלא חיים.

 

וגם, אז זכרוני אינו מטעה אותי, פורסם פעם מחקר שבהרבה מקרים הנהג לא שם לב לאופנוע המתקרב אליו במהירות בגלל סיבות אופטיות.

פורסם
הם לא חושבים שהם יכולים "לעשות מה שהם רוצים", ואני בטוחה שאף אחד מהם לא רוצה לסיים את חייו על הכביש, כשאנשי זק"א "מגרדים" אותו מהכביש.

כפי שנאמר כבר לפניי, רוכבים רבים נהרגו נפצעו בגלל רכבים אחרים שלא היו מודעים לקיומם על הכביש.

אם לא תחפשו את האופנוע לא תראו אותו!!!

ל'

אני מחפש את האיש עם הקסדה, תאמיני לי שכן, ולפעמים, למרות העירנות שלי, ולמרות זה שאני מביט במראה האחורית ובצדדיות פעם ב 20 שניות, לפעמים אני מוצא איזה אופנוע עובר לידי, וזה אומר שפיספסתי אותו...

אופנוענים מזגזגים, קשה להבחין בהם, ולפעמים זה לא מרוע לב או חוסר תשומת לב... אופנוע שנוסע בצד של מכונים ועובר נתיב, קשה ליראותו.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

וגם, אז זכרוני אינו מטעה אותי, פורסם פעם מחקר שבהרבה מקרים הנהג לא שם לב לאופנוע המתקרב אליו במהירות בגלל סיבות אופטיות.

כפי הנראה זה מה שקרה הפעם.

עם זאת, נהג אופנוע זהיר, ואפילו מפוחד במידה, היה נוסע לאט יחסית, אצבעות מוכנות על הבלם, ומבט שקולט מראש שנהג הג'אסטי מתכונן לפנות, ואז כל שנותר הוא להאיט ולהיות מוכן לזה שהג'אסטי פתאום תתחיל לנסוע, כאילו האופנוע לא קיים - ומיד לבלום בחוזקה. סביר להניח שאם האופנוען היה נוסע 20% לאט יותר הוא היה דופק את האוטו קלות, ואילו היה נוסע 30% פחות הוא היה מצליח לעצור.

פורסם
כפי הנראה זה מה שקרה הפעם.

עם זאת, נהג אופנוע זהיר, ואפילו מפוחד במידה, היה נוסע לאט יחסית, אצבעות מוכנות על הבלם, ומבט שקולט מראש שנהג הג'אסטי מתכונן לפנות, ואז כל שנותר הוא להאיט ולהיות מוכן לזה שהג'אסטי פתאום תתחיל לנסוע, כאילו האופנוע לא קיים - ומיד לבלום בחוזקה. סביר להניח שאם האופנוען היה נוסע 20% לאט יותר הוא היה דופק את האוטו קלות, ואילו היה נוסע 30% פחות הוא היה מצליח לעצור.

כנראה שיש דברים בגו אף על פי שמדובר בג'אסטי .זו צריכה להיות חתיכת מכה בכדיי להפוך אותה

(גם אם הייתה בזמן סיבוב).

ישנם מצבים בהם ישנו טווח ראייה מצומצם (כביש מעוקל),ואז כשיוצאים לסיבוב לאחר בדיקת השטח- האופנוע כבר בתוך המכונית.קשה לדעת ,מכיוון שלא ניתן לראות את התמונה המלאה.

בכל מקרה מסכים עם קודמי שאם האופנוען היה נוסע לאט יותר ,התאונה הייתה נמנעת או לפחות הייתה עם תוצאות פחות קשות.

פורסם

יש משפט ישן (די משפט של זקנים) שאומר : "בכביש אל תהיה צודק, תהיה חכם".

מישהו פה אמר שהאחריות היא על החזק - לפי איך שהדברים נראים על הכביש האופנוענים מתנהגים כאילו הם מינימום באיזה סמיטריילר.

עקיפות צמודות מימין, חותכים על ימין ועל שמאל, בקיצור הבעלים של הכביש. מהצד השני קיימים גם מלא נהגים חארות אם מבחינת אופי או סתם מבחינת חוסר יכולת בנהיגה.

תחבר את שתי הגורמים הנ"ל ותחשוב לבד אם כל הנהיגה ההתאבדותית הזאת של חלק לא קטן מהאופנוענים (וזאת ממש לא הכללה) היא דבר חכם.

לסיכום: כולם צריכים לנהוג בזהירות , ובייחוד מי שיותר פגיע.

פורסם

תראו, כשאתם מאשימים את האופנוע, אני לא אומר שאתם טועים, אני רק אומר שאין כבוד לאופנוע אם הוא לא מספיק גדול ונוצץ. כל עוד אתה על קטנוע, נהג הרכב אומר לעצמו בראש, "שיזדיין, הוא כבר יתמרן משהו, אני עכשיו נכנס!", וזה ככה, יש לי ניסיון של עשור על אופנועים, בינהם שמונה היו (ואחד עדיין) בבעלותי. על קטנוע לא שמים זין, קצוץ, או איך שתקראו לזה, אופנועי ה-500 כבר מקבלים טיפה יותר יחס, אבל רק טיפה. אופנוע ספורט זה כלי בעייתי משהו מאותה הסיבה שאתם אומרים, שלא רואים אותו במראה והופה, הינה כבר עקף אותי, את זה מבחינתכם לא ניתן לפתור, או שכן, תפסיקו לעבור מנתיב לנתיב כל הזמן בפזיזות, רוב נהגי הרכב עושים זאת, גם כשיש רכב מרובע גלגלים קרוב, זה שייך לסעיף שציינו, תרבות נהיגה. היום אני על קאסטום מנוקל ומתברר שנהגי הפחיות אוהבים אותי על כלי שכזה, עושה לכם נעים בעיניים כנראה לראות קאסטום גדול ונוצץ, עולה לכם החיוך ומיד אתם מתורבתים, מאיטים, פותחים חלון, ומברכים אותי לשלומי, זה מדהים, הכל קשור בסוג האופנוע, ממש נדיר שאתם מנסים לשנות את כיון נסיעתי על אופנוע זה לעומת אופנועים וקטנועים אחרים, בטיחות פאסיבית תוצר לוואי של ניקלים וכרום! (האופנוע לצורך המחשה)

אז מה נראה לכם? הכל באשמתנו? עכשיו מעבר לכך, הרי ישנם המון חסרונות בהיותנו על שני גלגלים, קר לי/חם לי/מסוכן לי/אין מטען/וכו... יתרונותינו באים לידי ביטוי ב: אין פקקים, אין בעיות חניה, דלק זול בהרבה ממה שמוכר לכם, אז אתם באמת מצפים מאותו קטנוען/אופנוען שלא ינצל את זה שהוא יכול להגיע לקדמת הרמזור? ואם הוא לא ינצל את יתרונו, ויעמוד בין טמבוניכם, נכון לא תבינו את פשר העיניין, תדחפו אותו הצידה כי הוא תופס מקום לחצי מכונית ושיזדיין הצידה, אני גדול יותר? אתם מחייבים אותנו לנהוג כפי שאנו רוכבים כי בעינייכם אנחנו שרופים, בעיניי כל ישראל "אופנוע זה מסוכן ומי שבחר בו גם ככה רוצה כנראה למות, אז חפיף, החיים שלו לא שווים שיט!" לכן מעולם לא נתתם לנו את הזכות להיות כלי רכב מן המניין, אל תמהרו לענות, אולי זה שיעור טוב, פשפשו בבטנכם וחזרו אלי, מצידי תשאלו שוב, אני אסביר שוב, אולי הבעיה אצלכם?

אולי אתם פשוט לא מבינים אותנו?

מחר בדרך לעבודה בבוקר, תראו איזה טוסטוס משתחל בין טורים וחשבו לעצמכם, "האם הוא קטן המיימדים צריך לעמוד ביננו, או לברוח קדימה?

אם אני רואה אותו משתחל מאחורי במראה, האם עכשיו זה זמן טוב לעבור נתיב או לתת לו לעבור אותי קודם?

למה אני באמת נותן כבוד לאופנוע גדול ויקר ומועך כמו ג'וק אופנוע קטן?

 

 

תחשבו על הדברים טוב טוב, אולי השינוי יתחיל ממכם, פה, אצלנו, ב-CF!

שבת שלום נהגים יקרים, סעו בביטחה!

אופנוען

פורסם

דרך אגב בתאונה הזאת האופנוע מקבל את רוב האשמה כי זה היה כביש מאוד צר הרבה מאוד אנשים הרבה מאוד תנוע יש שם חוף רחצה ממש ממול בית מלון מצד שני וחניה ליד הבית מלון, הרבה מאוד מוניות(אילת)

 

ללא ספק שהאופנוע נסע מהר מידי ועוד בעיקול.

לדעתי הוא נסע 100 פלוס אחרת הוא לא היה הופך את הגאסטי.

 

בקיצור זה כביש שצריך ליסוע שם לא יותר מ40 קמש ואני לא חושב שאפשר להפוך אוטו ב40 קמש.

פורסם

אני כותבת את השורות הללו בתור אחת שנוסעת בתוך רכב, ומורכבת על המושב האחורי באופנוע.

כשאני ברכב אני מסתכלת לכל הכיוונים וגם כאשר אני פונה ימינה או שמאלה בין נתיבים, אני מביטה שוב על מנת לא "לפספס" בטעות רוכב אופנוע שעבר נתיב.

אולי ההקפדה הזו נובעת מהחיבה לאופנועים, או מהישיבה במושב האחורי והמבט שמופנה לכל הכיוונים בזמן הרכיבה בזמן התחמקות והמלטות מפניות בלתי צפויות של רכבים לנתיב שלנו.

כשרוכבים/מורכבים מבינים את הצד השני טוב יותר.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אהבתי את הסרטון והכי מעניין למרות שזה עולם שלישי ואין שם בדיוק חוקי תנועה, לא נוצרים פקקי תנועה.

במצב כזה בארץ היה נוצר פקק בחצי עיר.

פורסם

בקשר לאופנעי קסטום גדולים ורחבים אתה צודק ,אבל חלקית. ב99 אחוז מהמקרים מי שרוכב על אופנוע כזה לא משתחל ולא מזגזג בין נטיבים וגם המהירות שבה הם רוכבים בגלל אופי הכלי היא נמוכה הרבה יותר מאופנועי ספורט זה פשוט ראש אחר ולרוב הם נוהגים הרבה יותר רגוע.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
בדיוק הטעות שיש לך, אותו הדבר יכולים להגיד נהגי המשאיות :

"הרכב הוא זה שצריך להזהר, לא אני. הוא זה שפגיע יותר, אותי לא יעניין אם איזה רכב יתחיל לעקוף אותי מימין".

 

 

 

 

 

 

ל'

נכון מאוד.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לי הייתה תקרית לא נעימה עם טוסטוסון שכזה, עמדתי ברמזור, בנתיב השמאלי, אותתתי שמאלה, וכשהרמזור התחלף לירוק, טוסטוס עקף אותי משמאל וניסה להמשיך ישר. לרוע מזלו הוא פגש את הכנף הקדמית שלי.

 

הכל היה במהירות נמוכה, אבל זאת התנהגות דיי אופינית שלהם בתוך העיר.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט


×
×
  • תוכן חדש...