Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה באילת - אופנוע הופך רכב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אותת בפניה? הצלת רוכב אופנוע. ככה לפחות אני חושב, לא מעניין אותי שהם נוסעים כמו מטורפים, לא מאותתים, עולים על מדרכות, חותכים אותך 1000 פעם כל יום ואפילו נוסעים באמצע הנתיב בכוונה וחוסמים אותך. ברגע שאתה בא לעשות פניה ואתה מאותת, יכול להיות שהצלת כרגע רוכב אופנוע. אני חושב ככה רק בגלל שאבא שלי רוכב אופנוע ומישהו שעשה פניה ימינה בכביש דו-סיטרי לא אותת ואבא שלי נכנס בו, עף מעליו 15 מטר נפל על הראש (מזל שהייתה קסדה) וקיבל חבלות קטנות שבמצב אחר היו יכולות להיות יותר גרועות. תלמדו לאותת כבר במדינה הזאת! (או יותר נכון לנהוג).

 

דרך אגב בקשר לסירטון נראה לי שהוא שם מצלמה רק בשביל לראות את השדיים של זאת שבאה לעזור לו :wink:

פורסם

נראה לי שהסרטון הזה יכול להתווסף לשרשור על איזה צמיג עדיף שיתפוצץ.

או אפשר לפתוח שרשור חדש בנושא למה לא כדאי לעשות ניסויים עם בלם יד באמצע כביש מהיר.

 

בנוגע לוויכוח כאן , נכון שיש רוכבי אופנוע שמפחידים נשים ילדים וטף / שליחים שבא לך להכניס להם סטירה לפעמים,

זהו מיעוט מבין הרוכבים והרוב סובלים מחוסר תשומת הלב / זלזול-שהוא יזהר / אגו של הנהג הישראלי-אותי לא יעקפו ואם אני יותר איטי ( מהאופנוע ) אז למה לא להפריע לו.

בתנאי נהיגה שפויים האחריות באמת צריעה להיות מוטלת על החזק בכביש: משאית > רכב פרטי > אופנוע

אבל במציאות שלנו כל אחד חייב לדאוג ולהשמר מהחזק בכביש, לא שזה תמיד עוזר-

לדוגמא המשאית ב 443 שבוע שעבר שהוכיחה שגם אם אתה עומד לתומך בפקק אתה לא ממש בטוח.

 

בקיצור להזהר , להיות ערניים ולהשאיר את האגו בבית !

פורסם
ואיך בידיוק את קובעת את העובדה הזאת?

ממה שאני רואה בשטח, רוכבי הדו"ג הם פרחחים שלא שמים על כלום, נוסעים מהר, חותכים, עוקפים מימין, נצמדים לצד הרכב, לא מעניין אותם כלום.

האופנוען הוא זה שצריך להזהר, לא אני. הוא זה שפגיע יותר, אותי לא יעניין אם איזה אופנוען יתחיל לעקוף אותי מימין בזמן שאני מתחיל פניה או פרסה, ולבסוף ימצא את עצמו מתעופף כמו סופרמן. זו בעיה מלאה שלו שהוא שם קצוץ על חוקי התעבורה ומזלזל על חייו.

מצטער, רק עכשיו ראיתי!

 

תגיד לי בבקשה, יש לך רשיון על אופנוע?

כי המסקנות שלך מאד יהירות וחצופות.

אם יש לך, אז אני מאד אשמח שתשתף אותנו בניסיון שלך ובדרך חשיבה של אופנוען על כבישי הארץ.

אם אין לך, אז אין לך גם שמץ על מה זה להיות בעל אופנוע בארץ ואתה לא יכול לפלוט כאלה שטויות.

 

חשוב לציין כי אני מדבר רק על אופנועים גדולים ולא על שליחים למיניהם שבאמת אין להם אלוהים ונוסעים על קטנועים וטרקטורונים אחרי שני שיעורים וטסט.

 

אני מדבר רק מתוך נסיון וידע שלי ומזה אני יכול להגיד כי ברגע שקיבלתי את הרשיון לאופנוע הראייה שלי בזמן שאני נוהג על רכב השתנתה לגמרי. אני יכול להגדיר זאת כך, אני לא מחפש את האופנוען אלה אני צופה את דרך הנהיגה שלו ונזהר לא לעשות שטויות שיכולות לגרום לתאונה. הרוב הגדול מהאשמים בתאונות הדרכים בין אופנוע לרכב הם נהגי הרכב ולא ההיפך. אני יכול להגיד גם בוודאות מוחלטת כי הראייה שלי על אופן הנהיגה השתנתה דרמטית אחרי הרשיון לאופנוע. יש כ"כ הרבה יותר משתנים שצריך לקחת בחשבון כאשר נוהגים על כלי תחבורה זה. לדעתי וזאת גם המלצתי לעשות רשיון לאופנוע וזה לא קשור בכלל אם יהיה לך או לא אופנוע בעתיד, המבט שלכם והגישה אל הכביש תשתנה מאד!

אני לא מדבר על רשיון לטוסטוס אלה על אופנוע רגיל.


×
×
  • תוכן חדש...