Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצטברות אדים על השימשה הקידמית בזמן הנהיגה בחורף

פוגעת מאד בראיית הדרך.

אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי איךאפשר למנוע הצטברות האדים.

האם להפעיל המאורר עםאויר קר או אויר חם? לפתוח חלונות הרכב

או להשאיר סגורים? ואולי יש תרסיס להתזיז על השימשה?

תודה, גב' פילפלת :?

פורסם
הצטברות אדים על השימשה הקידמית בזמן הנהיגה בחורף

פוגעת מאד בראיית הדרך.

אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי איךאפשר למנוע הצטברות האדים.

האם להפעיל המאורר עםאויר קר או אויר חם? לפתוח חלונות הרכב

או להשאיר סגורים? ואולי יש תרסיס להתזיז על השימשה?

תודה, גב' פילפלת :?

 

יש מס' מצבים במיזוג:

כיוון האוויר לרגליים/חזה/רגליים+חזה/רגליים+חזה+שמשה קדמית/שמשה קדמית.

 

לא משנה אם מפעילים על חום או קור, העיקר שזה יהיה על אחד המצבים הכוללים שמשה.

במקרה של הצטברות אדים על חלונות הצד, יש לכוון את המיזוג

למצב שכולל גם רגליים גם חזה וגם שמשה קדמית, ואת פתחי החזה לכוון לצידי החלונות.

.

תודה

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

בנוסף לחימום השימשה, יש לפתוח מעט את החלון.

הנשימה בחלל הרכב יוצרת הרבה אדים.

אם לא מפנים הלחות שנוצרת באוטו, גם החימום לא יעזור הרבה.

 

לחילופין, אפשר להפסיק לנשום.

 

רונן.

פורסם

המתכון שלי הוא:

בקרת אקלים על חימום של 23-24 מעלות לכיוון השימשה בלבד(ללא הפעלת מדחם מזגן)

 

לעיתים אני פותח מעט את החלון כדי שיזרום גם אויר מבחוץ,

 

אצלי אין אדים בכלל

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

תכווני את המיזוג עם המתג לכיוון השמשה הקדמית

 

תעבירי ממצב סירקולציה למצב כניסת אוויר מבחוץ

 

הרבה אמרו שלא חשוב אם זה על חום\קור, אני חושב שצריך לשים על קור

 

דקה ואין אדים.

Peugeot 206 1.4 XT

פורסם

חברה עוד שיטה שאולי יכולה לעבוד מעולם האופנועים הבעייתי מאוד בנושא הזה..

 

לוקחים תפוח אדמה, חוצים אותו לחצי ומורחים! כן כן, מורחים אותו על השימשה.

אח"כ עוברים קצת אם מים לנקות את הפירורים שהוא משאיר... ואין יותר אדים!

 

כמובן ששיטה זו לא נוסתה עדיין ברכב מנועי בעל 4 גלגלים ויותר! :D

אבל שווה לנסות!

 

תודיעו לי אם זה עובד..

אף על פי שלא נראה לי שאני יעשה כזה דבר לאוטו שלי :roll:

 

 

 

תום :D

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

ברשת חנויות ace יש לקנות תרסיס ,או נוזל בבקבוק שנועד למטרה הזאת, מניסיוני זה

עושה את העבודה ,אבל צריך למרוח פעם ב-3 ימים,בנוסף כדאי להפעיל את החימום,(המאוורר) לכיוון השמשה ,במהירות נמוכה,אפשר גם להפעיל את המזגן.בהצלחה

פורסם

כי אם שמים על חום יש שינויי טמ' בין השמשה לבין מזג האוויר

 

ולכן האדים יעלמו אבל מיד יחזרו

 

וכמובן לפתוח טיפה חלון.

פורסם
ריססתי חומר דוחה אדים אצלי באוטו, ובגשם שלמחרת לא היו הרבה אדים כרגיל, אלא קצת פחות.

אני אומר ששווה לנסות :idea:

 

אז זה עבד בסוף ?? נחמד

בישביל 10 שקל דווקא שווה (למי שמחפש יש באוטו דיפו במבצע :lol: )

 

אני ריססתי על השמשות וניגבתי טוב טוב ולא היו לי ביכלל אדים למרות

שלחלק מהמכוניות היו הרבה אדים על השמשות בצדדים .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

אני קניתי תכשיר never fog באוטו דיפו...

לפי דעתי צריך לקרוא לו always fog... חלון עם החומר הזה הוא הראשון שמתכסה אדים...

הדרך הכי יעילה היא לפתוח את המזגן על חימום בעוצמה מקסימלית רק על השמשה הקדמית (מפשיר אדים כאילו) ואז לנסוע עם חלון פתוח (אפילו קצת, רק שיכנס אוויר טרי).

 

חורף בטוח...

למישהו יש בעיה עם מקום מאחורה??? שיפנים!

×
×
  • תוכן חדש...