הצטברות אדים על השימשה הקידמית בזמן הנהיגה בחורף
פוגעת מאד בראיית הדרך.
אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי איךאפשר למנוע הצטברות האדים.
האם להפעיל המאורר עםאויר קר או אויר חם? לפתוח חלונות הרכב
או להשאיר סגורים? ואולי יש תרסיס להתזיז על השימשה?
תודה, גב' פילפלת