Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי אריה מהספארי- פיג'ו 2008 155 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אוי.  ומה עם הסטיגמה?  ככה להיכנס לגוב האריות :-(

 

הרבה הנאה (מבעל אריה וסיטרואן).

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 5 שעות, Lior_Django כתב:

חושב שזה דיזל טורבו

זה 1.2 טורבו, בגירסה הבכירה יש לה 155 כ"ס.

 

צחוק צחוק, אבל אכן תחליף רצועה כול 4 שנים או 60 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, תחבצ כתב:

איזה יפה תתחדש !
יצא לך לשבת גם ב3008 ? אם כן כמה היא קטנה ממנה מבפנים ? (בתחושה)
כמה זמן אתה מתכנן להחזיק אותה ?

לתחושתי ה2008 הייתה קטנה מה3008 באופן ניכר בייחוד באורך אבל גם ברוחב, ובכ״ז אם לא צרכי המשפחה הייתי בהחלט שוקל גם אני את ה2008 (קניתי 3008 לפני בערך חודש)

 

ולפות״ש: תתחדש וסע בדרכים טובות.

גם אני סקרן כמה עלה הציפוי, שקלתי גם לעשות כזה דבר

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לגבי עלויות ppf:

מעל 15000 שח.

זה תלוי בגודל הרכב, סוג ppf, הכנת רכב ועוד.

מומלץ להגיע לעסק עם הרכב, ולקבל הצעת מחיר אמיתית.

 

עדכון-

עברתי עם הרכב 4000 ק"מ. 

תוואי נסיעה:

חד פעמי: צפון- אילת ובחזרה.

נסיעה יומיומית לעבודה כ-70 קמ ביום.

נסיעות בעיר לסידורים וקניות.

 

בין התידלוקים, עשיתי חישוב צריכת דלק אמיתית בתחנת דלק.

צריכה משולבת אמיתית- 1/16. 

 

בכללי, ביום יום:

הרכב מאוד נוח, נעים, זריז, שקט.

שפע של כוח.

תיבה יפנית 8 הילוכים. 

 

מזגן מקרר מעולה.

 

1. מולטימדיה-

מולטימדיה מקורית של פיגו. 

אין שום בעיה. הכל ברור וקל לשליטה.

אין גם מה להסתבך כי לכל פעולה יש את המסך שלו. 

מעל לחצני הפסנתר יש כפתורי מגע שבהתאם לבחירה מוצג על הצג.

 

טיפה מאכזב שאיכות שמע בינונית. 

בחו"ל המערכת מגיעה עם רמקוליי focal. 

 

2. מערכת start and stop:

מורגשת שניה של השהייה עד שהרכב זז קדימה. שומעים ומרגישים את המנוע חוזר לפעולה עם עזיבת הברקס.

 

המערכת מתבטלת אוטומטית במקרים הבאים:

 

1. מאוד חם בחוץ או קר.

2. מצב ספורט.

3. מזגן על low.

 

סך הכל מאוד מרוצה ונהנה מהרכב. 

 

אם למישהו יש שאלות בקשר לרכב, מוזמן לשאול. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

רכב עם מוניטין בעייתי, מספיק שתריץ חיפוש ברשת. הזכירו את הרצועה אבל זאת לא הבעיה היחידה.

יש לך חניה פרטית, למה לא קנית את ה-2008 החשמלית?  אין לה את כל המכלולים הבעייתים של ה-1.2 טורבו והרכב באמת נוח ומרווח.

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה 😃

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
×
×
  • תוכן חדש...