Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי אריה מהספארי- פיג'ו 2008 155 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש רכב יפיוף.

כשרק הגיע לארץ רציתי לקנות כזו דיזל.

רק שהגיע עם איבזור מינימאלי התאבסתי רצח וירדתי מי העיניין.

וגם הקורה השמאלית הציקה לי בנסיעת מבחן.

HONDA JAZZ 2016

2017 סיטרואן קקטוס אדומה-נמכרה

2020 308 גיטי 😎

פורסם

רכב מדהים, תהנה.

לי יש 3008 ולאח שלי יש את ה 2008 וההבדל במרווח הפנימי בעיקר בא לידי ביטוי ברוחב.

מבחינת אורך, אני ואחי בגובה 1.90+ וישבתי מאחורי כסא הנהג בצורה סבירה ביותר כשהכסא מכוון אלי, מאד מפתיע כי ברכבים גדולים יותר זה מרגיש הרבה יותר צפוף.

טסלה 3 2022

פורסם

רכב נהדר! עליית מדרגה באיכות החיים, בכמות הכיף וההנאה הנפשית מהחוויה המפופקת שנקראת "לנהוג בישראל".

אל תקשיב למיני חמוצים עם ה"אוי רכב בעייתי, קראתי בגוגל" שלהם. זו גישה לחיים, הם כבר לא יפטרו מזה ואתה נהנה מכל רגע באוטו.

תהנה!!! 👋

 

  • אהבתי 3

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 5 שעות, Gopher כתב:

רכב עם מוניטין בעייתי, מספיק שתריץ חיפוש ברשת. הזכירו את הרצועה אבל זאת לא הבעיה היחידה.

יש לך חניה פרטית, למה לא קנית את ה-2008 החשמלית?  אין לה את כל המכלולים הבעייתים של ה-1.2 טורבו והרכב באמת נוח ומרווח.

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה 😃

 

 

איזה עוד בעיות יש ?

 

ובקטע של השמן מדולל בדלק - זה כל מה שזה ומודעות פותרת את הבעיה.

פורסם
לפני כשעה, Jack457 כתב:

אל תקשיב למיני חמוצים עם ה"אוי רכב בעייתי, קראתי בגוגל" שלהם

לא חמוצים. כן מציינים מידע חשוב מאוד.
עדיף שהוא ידע את זה מאשר שבעוד שלוש שנים יפתח פה שרשור שהלך לו מנוע ב87K ק"מ בגלל רצועה שהתפוררה.
שיקח את המידע ויעשה איתו מה שהוא רוצה. הוא יכול להתעלם כי "הבעיה תוקנה". הוא יכול לעקוב אחרי מצב הרצועה. הוא יכול להקדים טיימינג. הוא יכול להחליט שאנחנו סתם חמוצים.
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

1. למי שכתב שהמחיר מאוד יקר ל- ppf.

זה שומר על הרכב.

חוץ ממניעת נזק פיזי, הניילון נותן לרכב ברק מטורף, כל דבר שנדבק לרכב יורד בקלילות, שטיפות רכב הופכות להיות לשטיפות כיפיות.

שווה כל שקל. 

 

2. כשיגיע טיפול, אני אשאל לגבי הרצועה. 

הכי חשוב שאני מרוצה ונהנה מהרכב.

הקניה הכי טובה שלי.

 

בעברר היו לי קליאו b 2001, ומגאן האצבק 2004. תמיד הפחידו אותי, והפלא שלא היו שום בעיות. 

 

3. לא קניתי את ה2008 חשמלית משני סיבות:

1. טווח נסיעה קצר.

2. אין לי אפשרות לעמדת טעינה בבית. 

אין לי חשק ורצון להיות תלוי בתחנות השונות, שחלקן תפוסות, לא עובדות וכו.

 

4. פינקתי את הרכב בשטיפה עם מוצרי gyeon ( קניתי את ליין מוצרי טיפוח שלהם)

 

1873654030_20220910_063413(1)45.thumb.jpg.f7a2a5122d81340b183a450c9cb551e7.jpg

 

 

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 3
  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון קליל:

 

איך הזמן רץ שלא להאמין, הרכב בן שנה, הקילומטראז' עומד על 30.000.

עשה כבר שתי טיפולים.

- טיפול ראשון בסיסי 15000 או שנה -  1300 ש"ח.

- טיפול שני גדול 30000 או שנה- 1900 ש"ח.

הטיפול הגדול כולל החלפת מצתים 😐.

-הטיפול הבא ב45000 קילומטר או שנה.

 

עד עכשיו שום תקלות או בעיות.

גם לא במולטימדיה (נפוץ במסכי 7 אינץ ולא כמו אצלי 10 אינץ מקורי מהיצרן).

 

כידוע הרכב מגיע עם מצבר סטארט אנד סטופ.

פיג'ו עשו דבר חכם ברכב לדעתי, כשהרכב עומד ונמצא במצב "כבוי", הזזה קלה של ההגה מעירה את המנוע.

 

מערכות בטיחות שקטות ונעימות.

לדוגמה על סטייה מנתיב, הרכב בעדינות ובקלילות מחזיר את הרכב למרכז הנתיב מבלי לתת צליל מעצבן.

נהגתי על קיה החדשה- סטיתי מהנתיב וממש הרגשתי את התיקון ההגה בצורה אגרסיבית מלווה עם צליל.

 

סך הכל מאוד נהנה מהרכב, נוח, נעים לנהיגה, זריז.

צריכת דלק בסדר, לפי בדיקה זה עושה אצלי 1ל13.

 

אם למישהו יש שאלות, מוזמן לשאול.

 

20221216_063838.thumb.jpg.1c6c32ed1c68d1f0d36ef755d865314f.jpg

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 43 דקות, rsm130d כתב:

עדכון קליל:

 

איך הזמן רץ שלא להאמין, הרכב בן שנה, הקילומטראז' עומד על 30.000.

עשה כבר שתי טיפולים.

- טיפול ראשון בסיסי 15000 או שנה -  1300 ש"ח.

- טיפול שני גדול 30000 או שנה- 1900 ש"ח.

הטיפול הגדול כולל החלפת מצתים 😐.

-הטיפול הבא ב45000 קילומטר או שנה.

 

עד עכשיו שום תקלות או בעיות.

גם לא במולטימדיה (נפוץ במסכי 7 אינץ ולא כמו אצלי 10 אינץ מקורי מהיצרן).

 

כידוע הרכב מגיע עם מצבר סטארט אנד סטופ.

פיג'ו עשו דבר חכם ברכב לדעתי, כשהרכב עומד ונמצא במצב "כבוי", הזזה קלה של ההגה מעירה את המנוע.

 

מערכות בטיחות שקטות ונעימות.

לדוגמה על סטייה מנתיב, הרכב בעדינות ובקלילות מחזיר את הרכב למרכז הנתיב מבלי לתת צליל מעצבן.

נהגתי על קיה החדשה- סטיתי מהנתיב וממש הרגשתי את התיקון ההגה בצורה אגרסיבית מלווה עם צליל.

 

סך הכל מאוד נהנה מהרכב, נוח, נעים לנהיגה, זריז.

צריכת דלק בסדר, לפי בדיקה זה עושה אצלי 1ל13.

 

אם למישהו יש שאלות, מוזמן לשאול.

 

20221216_063838.thumb.jpg.1c6c32ed1c68d1f0d36ef755d865314f.jpg

תודה על העדכון , איפה היא עומדת לדעתך לעומת ג'יפונים של חברות כמו יונדאי ? ומה גרם לך לבחור בפיגו על פני סיטרואן ואופל לדוגמה

פורסם (נערך)

אל תטפל פעם ב15 אלף, תקטין מרווח טיפולים לפעם ב10 אלף לפחות ועדיף אפילו פעם ב7.5 אלף.

 

אם לטפל לפי הוראות היצרן המנוע חיי על זמן שאול.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

15000 שקל ??? מקווה שראיתי טוב!

אתה בטוח שזה לא 1500 ? שגם זה לדעתי סכום לא זניח.

גם אני מפגר בקטע של שמירה על צבע, אבל בחלומות שלי לא הייתי משלם 15000 בשביל לקבל עוד תוספת ברק על הצבע שמגיע עם הרכב .

  • רעיון טוב! 2
פורסם

כרגיל מחירי הטיפולים אצל לובינסקי זו שערוריה , 1300 ש"ח לטיפול קטן ??

בארונה אצל צמפיון זה מסתכם ב 700 שקל , וטיפול גדול בסביבות 1100 שקל.

הרכב נראה מעולה , צריכת דלק מעידה שאתה אוהב ללחוץ ..

כמו שכבר כתבו לך אני בהחלט הייתי מקצר את מרווח הטיפולים ל 10K , ומביא איתי שמן איכותי מהבית.

ממליץ בטיפול הבא לפרק את קרטר השמן על מנת להבין האם הרצועה תקינה ולמנוע בעיות עתידיות...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...