Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי אריה מהספארי- פיג'ו 2008 155 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 דקות, CX25GTI כתב:

כרגיל מחירי הטיפולים אצל לובינסקי זו שערוריה , 1300 ש"ח לטיפול קטן ??

בארונה אצל צמפיון זה מסתכם ב 700 שקל , וטיפול גדול בסביבות 1100 שקל.

הרכב נראה מעולה , צריכת דלק מעידה שאתה אוהב ללחוץ ..

כמו שכבר כתבו לך אני בהחלט הייתי מקצר את מרווח הטיפולים ל 10K , ומביא איתי שמן איכותי מהבית.

ממליץ בטיפול הבא לפרק את קרטר השמן על מנת להבין האם הרצועה תקינה ולמנוע בעיות עתידיות...

 

מוזר, לי טיפול קטן (שמן+פילטר) עולה במורשה סביב ה 800 שקל.

פורסם

גם לי לקקטוס טיפול קטן באזור ה 800, אפשר פירוט של מה בוצע?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

@yossiaviel

בגלל זה לא רושמים מחיר. 

זה ppf, ניילון 200 מיקרון שנצמד לצבע הרכב. שומר מפני נזק פיזי. 

 

@CX25GTI

דווקא אני מאלה שנוסעים רגוע. 

זה לא היברידי ולא חשמלי.

טורבו בנזין וזה צריכת הדלק שלו. 

בנסיעה לאילת הייתי עושה 1ל16-17.

בטיפול הנוכחי הם בדקו את הרצועה כחלק מהנחיית היצרן, והכל תקין.

 

@yulianx

בוצע טיפול רגיל.

שמן, מסנן שמן, מסנן מזגן.

 

עריכה אחרונה על ידי rsm130d
פורסם

אפשר לראות קבלה? כי זה המחיר לא הגיוני עבור שני דברים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אוטו יפה לאללה.

ה ppf ממש נותן ברק ומוסיף משמעותית. אף פעם לא שמתי לב שזה משנה את המראה ככה.

תתחדש!

העיקר שתיהנה זה הכי חשוב!

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, rsm130d כתב:

זה ppf, ניילון 200 מיקרון שנצמד לצבע הרכב. שומר מפני נזק פיזי. 

 

למה בגלל זה לא רושמים מחיר. טוב שחלקת כדי שאנשים ידעו סדר גודל של עבודה כזאת.

 

תעמוד מאחורי הקנייה שלך ובו זמנית תקבל את זה שיתכן שחלק מהאנשים יחשבו שהמחיר מוגזם, אתה לא חייב להסכים אבל הגיוני שמי שלא מכיר את התחום יהיה בהלם קל... גם אני הייתי כששמעתי על טווח המחירים לראשונה. אין מה להיעלב.  

 

ואת זה אני אומר בתור מישהו שהוציא עשירייה על PPF. הדיון סביב האם המחיר שווה את זה או לא הוא לגיטימי ואני אישית עדיין על הגדר עם זה. 

 

בסוף העיקר שמבחינתך זה שווה את זה. 

  • אהבתי 4
פורסם

@Doron_Z

זה לא היה אחראי מצידי לפרסם מחיר כי זה שונה מרכב לרכב. 

אני לא נכנס לכיס של אחרים. 

לרוב האנשים שעושים את זה, זה לרכבים יוקרתיים של רבע, חצי, מיליון שקל ויותר.

וזה ששילמתי x שקלים, לא אומר כלום לגבי אחרים שילכו לעשות.

המחיר נמדד לפי חברת הציפויי, גודל הרכב, עבודת הכנה, עבודה בפועל, איזה חלקים מצפים או אוטו שלם.

 

תודה

  • אהבתי 1
פורסם

נראה נהדר.

הייתי שמח לעשות גם טיפול לרכב שלי עם PPF אבל המחיר גדול עליי ואני מעדיף לעשות דברים אחרים עם זה.

לגבי פילטר מזגן - איפה מזמינים פילטר מזגן אורגינל לסי 3? אשמח לדעת (מתעלק)

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)

 

@rsm130d

 

סבבה ועכשיו הבהרת את זה ונתת תמונה שלמה יותר למחיר ששילמת ביחס לסוג הרכב, לגודל שלו ולמותג שבו השתמשו (stek). עדיין מידע בעל ערך. תודה :)

 

ואגב זה טווח המחירים ל PPF מלא באיכות סבירה ומעלה לכמעט כל רכב. אין מצב שמישהו ישלם הרבה פחות מזה על עיטוף מלא לרכב שהוא לא פיקנטו. 

 

לי עלה 10 לעיטוף חלקי. 

אלה המחירים של העבודות האלה. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם
לפני 3 שעות, rsm130d כתב:

@Doron_Z

זה לא היה אחראי מצידי לפרסם מחיר כי זה שונה מרכב לרכב. 

אני לא נכנס לכיס של אחרים. 

לרוב האנשים שעושים את זה, זה לרכבים יוקרתיים של רבע, חצי, מיליון שקל ויותר.

וזה ששילמתי x שקלים, לא אומר כלום לגבי אחרים שילכו לעשות.

המחיר נמדד לפי חברת הציפויי, גודל הרכב, עבודת הכנה, עבודה בפועל, איזה חלקים מצפים או אוטו שלם.

 

תודה


טוב מאוד שפירסמת מחיר חסכת לאנשים זמן.
אני למשל לא מבין כלום בנושא ועכשיו אני יודע שאין לי מה להשקיע בזה זמן... אני בחיים לא אשלם מחיר כזה או אפילו חצי ממנו על דבר כזה. כבר כתבתי שזה מחיר של צביעה של רכב קומפלט.
אז הנה למדתי בזכותך משהו.
לגבי שווה או לא, אם אתה מבסוט מהתמורה זה מה שחשוב.

לגבי מחיר הטיפולים זה כבר מתחיל להיות שעורייתי, טיפול קטן בלי פלגים ב-1300 שקלים? הזיה.

  • אהבתי 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

@farkash7

 

אני חוזר על זה וזה חשוב שידעו, המחיר שפירסמתי לא רלוונטי כי זה שונה מרכב לרכב. 

ייעוץ במכון שמתעסק בזה, לא עולה כסף. 

וזה הדבר הראשון עושים כשמתעניינים בppf, מרימים טלפון וקובעים פגישה. 

 

בלי לפגוע או משהו, עיקר פלח שוק של ppf זה רכבי יוקרה במאות אלפי שקלים.

אז זה דווקא די מובן למה זה לא רלוונטי לרובנו.

 

כן, זה המחיר במורשה. 

שעה עבודה.

☹️

 

עריכה אחרונה על ידי rsm130d
×
×
  • תוכן חדש...