Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אבל כמה רכבים עם מנוע 5.5 ליטר או נפח דומה אתה רואה על כבישי ישראל?

 

הi20 עם ה1.0 טורבו החדשה ביאסה לי ממש את הפיאסטה 1.4 האטמוספרית שלי :(

פורסם (נערך)

מניסון עם CX5 מנוע 2.0, 6 מנוע 2.0, ו 3 מנוע 1.5 - כולן סובלות מחוסר סחיבה מתיש בסל"ד נמוך.

הגיר פשוט נתקע (ונשאר משולב) בהילוך שני ולעיתים גם בשלישי, ולא משתחרר גם בעליות קשות - והפתרון בא רק בקיקדאון או בהורדת הילוכים ידנית.. 

במצבים כאלו ההילוך לא אמור להיות משולב וממיר הממומנט מעלה סל"ד כדי לתת סחיבה לרכב.

בזמנו עשיתי ל CX5 עידכון גיר והתופעה הפכה להיות יותר נסבלת..

כל הרכבים שהזכרתי ללא לחצן ספורט אשר אמור לשפר את התנהגות הגיר בכלל, ובמיוחד בתוואי עירוני.

ברגע שאתפנה איגש למוסך לבצע לימוד גיר לשלוש 1.5 ואשוב לעדכן.

אני מכרמיאל - אתה מוזמן לבדוק את התופעה ברכב שלי לפני שתבזבז כסף לחינם.

 

 

עריכה אחרונה על ידי LEGACY 1.8
  • אהבתי 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

גם אני עם ספיריט 15 מרגיש חוסר בכוח יחסית לכמות הסוסים, גם בעליות המנוע ממש רועש ומתאמץ,די מאוכזב האמת,המומנט שלו ממש חלש במיוחד עם מזגן.

תנסה לנסוע במצב ידני,ישפר את המצב.

יש בדיקה אחרונה שאפשר לעשות וזה פיח על השסתומים שיכול להיות גם יעזור.

פורסם

המומנט שלו לא חלש. 21 קג"מ זה לא כזה מעט, מקביל לרכבי ה -1 טורבו. אבל כן, מושגים ב-4000 סל"ד מה שיחייב הורדת הילוך או שניים. 

יצא לי לא מזמן לנהוג ביונדאי פליסייד עם מנוע 3.8 V6 עם 36 קג"מ. עם מנוע כזה אתה לא מתגעגע לשום טורבו, לפחות לא לצנומים שבהם 

פורסם (נערך)

4,600... שזה אפילו עוד יותר גרוע. באקזמפלר שלי כאמור זה מתבטא בעיקר ברעש, הסוסים כבר מזמן ברחו מהאורווה. נשמעו טענות שתדלוק ב 98 לאורך תקופה "משפר את הביצועים" ; אני בספק רב.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
לפני 19 דקות, ALÞћÃ כתב:

4,600... שזה אפילו עוד יותר גרוע. באקזמפלר שלי כאמור זה מתבטא בעיקר ברעש, הסוסים כבר מזמן ברחו מהאורווה. נשמעו טענות שתדלוק ב 98 לאורך תקופה "משפר את הביצועים" ; אני בספק רב.

ביצעתי תדלוק אחד כזה, על תוסף דלק. 

לא כל כך הזיז משהו, אני חושב שזה הרכב וזהו.

יונדאי i35 הרגישה זריזה יותר בלי ספק עם מנוע 1.6 ו130 כ"ס פלוס מינוס, משהו בתגובות דוושה במאזדה פשוט עייף.

  • מבאס 1
פורסם
לפני שעתיים, ALÞћÃ כתב:

4,600... שזה אפילו עוד יותר גרוע. באקזמפלר שלי כאמור זה מתבטא בעיקר ברעש, הסוסים כבר מזמן ברחו מהאורווה. נשמעו טענות שתדלוק ב 98 לאורך תקופה "משפר את הביצועים" ; אני בספק רב.

 

שכחתי לציין,

לפני ארבעה תדלוקים עברתי ל 98 - אכן קיים שיפור בתגובת הדוושה, אבל זה לא פותר את התנהגות הגיר הלקויה..

לדעתי רק לימוד גיר יפתור את הסוגיה!

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)

אפרופו גיר - רק אני חווה עם הרכב רעידות מעיקות כשהגיר משולב בעמידה? לא רעידות ברמה שתביא את האורגזמה לבת הזוג הדמיונית שלי, אבל לדעתי בהחלט לא רעידות שמאפיינות רכב של 2019. במאזדה 2 מכירים בבעיה ואף פתרו אותה באמצעות תוכנה לגיר, ב 3 - נאדה.

לא סביר שמדובר בתושבות עייפות כי זה המצב די מהיום הראשון שלי עם הרכב. הפעלה וכיבוי של המזגן כן משפיעים על עצימות הרעידות כשבהוצאה לניוטרל/פארקינג הרעידות פוחתות לרמה מינימלית אך עדיין שם.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

היה לי בדיוק אותו הדבר ב307 ,אבל הוא היה בן 17,ב3008 {1.6 בנזין} לא מרגישים כלום ,0 ויברציות.

זה די מעצבן ,אני מציע לך לפנות ישירות לחברה ביפן ,לא רואה אותם מתעלמים לגמרי ממך.

×
×
  • תוכן חדש...