Jump to content

ronrcz

  • פרסום הודעות

    579
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

35 נייטרלי

אודות ronrcz

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תלך למוסך שיבדקו את מצב הרצועה,ממליץ על מוסכי מומחה פיגו,אורן או גבע.
  2. הקורסה מעולה,אם בא לך גיפון ,תבדוק את ה2008.
  3. היו מספיק דוגמאות לרכבים עם תקלות ב3 השנים הראשונות ,גם כאן בפורום. למה לבחור בגיר שלא נעים וחלק כמו גיר פלאנטרי?,יקר משמעותית לאחזקה?,ולא אמין?. לא חסרים רכבים עם גיר פלאנטרי.
  4. את צודקת,אכן המאזדה רכב עם מתלים נוקשים מאד,ולא רק המאזדה 2,גם ה 3 {קצת פחות} וגם הCX30 מאד נוקשה,זה מה יש. לזכות,עבורי,הרכבים של מאזדה מהנים לנהיגה יחסית לרכבים מקבילים,ויש להם שירות טוב מהיבואן,שזה משהו שאי אפשר לציין כמה שהוא חשוב.
  5. אף אחד לא קונה רכב חדש כדי לבלות את זמנו במוסכים. מבחינתי ומבחינת רבים זה שובר עסקה.
  6. היו מספיק תקלות בגיר הרובוטי גם בקליאו הקודמת ,וכמובן בDSG בשלוש שנים הראשונות.
  7. ronrcz

    אוי צ'מפיון

    לאחי ב508 נגמר המצבר שבוע לפני תום 3 שנות האחריות,הוא נכנס למוסך, בדקו את המצבר, ועל המקום החליפו למצבר חדש. המצב בשרשור זה לא נקרא שירות,אבל זה לא מפתיע.
  8. ronrcz

    אוי צ'מפיון

    שאתה קונה מוצר מכל סוג אתה קונה גם את השירות. כיום,שהמוצרים השתפרו ברמתם ,השירות הוא העניין המרכזי.
  9. בגלל אופי הנסיעות שלך הייתי מוותר על הדיזל כי המסנן DPF יסתם לך מהר מספיק,דיזלים מודרנים צריכים כבישים מהירים בשביל לעבוד כראוי. ה1.2 מספיק חזק,הוא נוסע ממש יפה,נהגתי עליו כמה פעמים והוא הפתיע אותי,הוא קצת רועש יותר מה1.6. אחרי כמעט 3 שנים עם ה1.6 בנזין אני ממליץ לך עליו בלב שלם,הוא יותר חזק מה1.2 בצורה מוחשית,וגם שקט יותר כי הוא מתאמץ קצת פחות,גם מבחינת ביקוש ה1.6 פרמיום מאד מבוקש.
  10. הלנד קרוזר לא ממש מגהצת כבישים,ודווקא ההילנדר ,אולי בגלל שהוא מכוון שוק אמריקאי,על פניו מאד נוח.
  11. אני יודע שהיה הרבה רעש לגבי הסיפור בארצות הברית,לא הייתי חותם לגבי אחוז התקלה. בסך הכל הסורנטו רכב מוצלח ,השאלה אם לא כדאי {אם קיים} ללכת על הדיזל.
  12. תקרא את זה : Hyundai and Kia’s Troubled Theta II Engine - The Lemon Firm
×
×
  • תוכן חדש...