Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא נכנס להאם גולן אדם טוב או לא, והאם הוא עבריין מין או סתם בנאדם שמחפיץ ומוזיל נשים ונערות או לא. אבל הכתבה הזו פופוליסטית.

אתה מבין שלאדם שהוא מולטי מיליונר זה פשוט סדיחה להוציא עכשיו 10 20 30 או 50 אלף עבור הצוות שלו? ומי שבאמת רוצה לתת לא צריך לעשות מזה כתבה כדי שיראו. גם אני תורם לנזקקים, אבל אני לא מנופף בזה, למרות שהחלק היחסי מההון שלי שאני תורם לאנשים הוא כנראה אותו חלק יחסי מההון של מלך המזרחית האגדי.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 שעות, halperin96 כתב:

בתהליכים,

יש לי עוד לראות שאני מתקבל לאן שאני רוצה ולהתאים את הפרויקט גמר לכיוון החדש.

 

אבל בסבירות גבוהה זה יקרה,

הראשון אכזב אותי  ואני מרגיש דיי חסר יכולות נדרשות.

 

 

סתם עצה בשליפה, אני לא יודע איך זה אצלכם בפקולטה, אבל בכל הנוגע לפרויקט גמר- אם אתה בטוח בכיוון שלך ובמה שאתה עושה, תילחם בכל מי שמנסה להוריד אותך מזה, כולל במנחה אם צריך (ואם יש. אצלנו בפקולטה הפרויקטים קבוצתיים עם מנחה)

יצא שפרויקט הגמר שלי הוא שיא העליבות, וכל פעם שהנושא עולה אני נאלץ להציג את הדרעק הזה, ואז להוכיח על המקום שהיכולות שלי בפועל הן פי 50 ממה שיכלתי לממש בפארסה הזו. 

תכלס אם הייתי יודע שהעולם קופץ ראש לשיטסטורם הכי גדול מאז מלחמת העולם השניה הייתי נרשם לתואר שני ישר בסוף הראשון. "לא, אני רוצה שנתיים בחוץ לעבוד קצת"

אחחח קורונה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, EliC25 כתב:
אני לא נכנס להאם גולן אדם טוב או לא, והאם הוא עבריין מין או סתם בנאדם שמחפיץ ומוזיל נשים ונערות או לא. אבל הכתבה הזו פופוליסטית.

אתה מבין שלאדם שהוא מולטי מיליונר זה פשוט סדיחה להוציא עכשיו 10 20 30 או 50 אלף עבור הצוות שלו? ומי שבאמת רוצה לתת לא צריך לעשות מזה כתבה כדי שיראו. גם אני תורם לנזקקים, אבל אני לא מנופף בזה, למרות שהחלק היחסי מההון שלי שאני תורם לאנשים הוא כנראה אותו חלק יחסי מההון של מלך המזרחית האגדי.

 

 

עצוב לקרוא מה שכתבת

גם מה שניסית לכתוב בין השורות גובל בהוצאת דיבה ומגעיל לדעתי. במיוחד שמדובר בבנאדם שנקי מכל אשמה.

בכל מקרה הוא לא עושה מזה שום דבר

כולם נדחפים לו לחיים, לנישואים, לרווחים, לפרידות

הוא הכי לא בנאדם כזה.

הוא הזמר שהכי כיף ונוח לעבוד איתו

עבדתי איתו עשרות פעמים, ישבתי איתו בכל מיני אירועים משותפים, מה שאומרים בתקשורת לא קרוב בשום צורה למי שהוא

ולפעמים מרוב שהוא בסדר נראה שהוא שוכח שהוא הזמר הכי  טוב שמדינת ישראל המציאה בכל הכמעט 80 שנה שניא קיימת

בגלל זה זה קורע את הלב לראות איך שוחטים את הבנאדם על כלום ושום דבר.

וזה בדיוק העניין. את המענק שהוא נתן לעובדים והציל להם את החודש אף אחד לא יפרסם.  אף תוכנית, אף מהדורת חדשות, כלום

אבל כשזמר כושל שלא משמיעים אותו ברדיו הולך וטוען שהפגנת עצמאים שחלק גדול מהם מצביעי ליכוד זאת "הפגנה של שמאל",

את זה כולם מפרסמים. בושה, גועל נפש

תמיד חיפשו את אייל גולן ונכנסו לו לחיים בכל דרך אפשרית.

 

רק מי שנמצא בתחום הזה יודע כמה הזמרים הגדולים עוזרים לעובדים שלהם

בלי שום קשר לקורונה. אני מכיר זמרים שהצילו את העובדים הקרובים שלהם מחובות והסתבכויות

וגם היום יש זמרים שהולכים לבנק לחתום בשביל אחד העובדים שצריך הלוואה.

את זה אף אחד לא יספר

יעדיפו לספר שמשה פרץ לא מוכן לעבוד ב 70 אלף שחצי מתוכם הולך למיסים, כמעט כל מה שנשאר הולך למנהל, ועוד קצת לעובדים וקצת אליו

ועל ההכפשות נגד אייל אני בכלל מעדיף לא לדבר

או חס וחלילה עומר אדם שהיה באיזה אירוע של 30 איש

 

אבל לא מספרים לכם שאליעד הופיע בחודש האחרון בבסיס צבאי. 

איך זה מסתדר עם ההנחיות ?

אם אני לא  טועה גם הראל סקעת או מישהו אחר שפספסתי

את זה אף אחד לא יספר לכם. כי לא קוראים לו עומר אדם או אייל גולן

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

חבר לך תשמע אריק איינשטיין ותירגע.

״הזמר הכי טוב שמדינת ישראל המציאה״ פחחחחחחחחחח

  • אהבתי 2
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 שעה, farkash7 כתב:

חבר לך תשמע אריק איינשטיין ותירגע.

״הזמר הכי טוב שמדינת ישראל המציאה״ פחחחחחחחחחח

טוב או לא זה עניין של טעם מוזיקלי.

 

בפרמטרים מדידים כמו כמות השמעות/מספר צפיות ביוטיוב/מספר הופעות/כסף בבנק יש סיכוי שהוא הכי "טוב".

לפני 6 שעות, Pika007 כתב:

 

סתם עצה בשליפה, אני לא יודע איך זה אצלכם בפקולטה, אבל בכל הנוגע לפרויקט גמר- אם אתה בטוח בכיוון שלך ובמה שאתה עושה, תילחם בכל מי שמנסה להוריד אותך מזה, כולל במנחה אם צריך (ואם יש. אצלנו בפקולטה הפרויקטים קבוצתיים עם מנחה)

יצא שפרויקט הגמר שלי הוא שיא העליבות, וכל פעם שהנושא עולה אני נאלץ להציג את הדרעק הזה, ואז להוכיח על המקום שהיכולות שלי בפועל הן פי 50 ממה שיכלתי לממש בפארסה הזו. 

תכלס אם הייתי יודע שהעולם קופץ ראש לשיטסטורם הכי גדול מאז מלחמת העולם השניה הייתי נרשם לתואר שני ישר בסוף הראשון. "לא, אני רוצה שנתיים בחוץ לעבוד קצת"

אחחח קורונה.

בשביל ההצעות הנהדרות שיש כרגע בחוץ אני אשאר גם לעשות דוקטורט...ההפרש יהיה גג 1500 בנטו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אז הליצנית הזאת מהועדת קורונה סיפרה לנו פעם

שאירועים זה מסוכן כי האוכל חשוף לכולם ואוי ואבוי מה יכול לקרות ככה.

אז סיקרן אותי מה קורה בחדרי אוכל במלונות אחרי שהשמן היה שם ואמר שהכל מצוין

בוא נראה..מנות אישיות חשופות לכולם, אפשר  לעבור מעל, להשתעל, לגעת ביד בכל מנה,

ילדים עוברים ונוגעים בכמה מנות לפני שלוקחים

מעניין איך את זה אף  אחד בועדת קורונה לא ראה

 

 

 

לפני 2 שעות, farkash7 כתב:

חבר לך תשמע אריק איינשטיין ותירגע.

״הזמר הכי טוב שמדינת ישראל המציאה״ פחחחחחחחחחח

 

עם כל הכבוד לאריק איינשטיין

אין זמר במדינה הזאת שכבר 3 עשורים הוא זמר השנה

ועד היום האחרון שלו וגם אחריו ישמעו להיטים שלו משנות ה 90

אתה יכול לא לאהוב אותו וזה  זכותך, את הכוח שלו רואים במכירות כרטיסים

בדיוק בימים האלה הוא היה אמור למלא את בלומפילד

לפני 24 דקות, ChemGuy85 כתב:

לפי הפוסטים שלכם נשמע שעשיתי בשכל שנרשמתי ללימודים באוקטובר 2020. 

 

אבל בלימודים יש יותר סיכוי להדבק במחלה המסוכנת הזאת שהורגת מליונים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אבל בלימודים יש יותר סיכוי להדבק במחלה המסוכנת הזאת שהורגת מליונים

 

בדיוק ההפך!

כל הלימודים מהמחשב בבית.

להדבק בקורונה יותר קשה,אבל מייצר הפרעות נפשיות בשפע.

לפני 28 דקות, ChemGuy85 כתב:

לפי הפוסטים שלכם נשמע שעשיתי בשכל שנרשמתי ללימודים באוקטובר 2020. 

 

חד משמעית.

המצב בשוק על הפרצוף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 10 שעות, malcishua כתב:

מבין לגמרי את ההשגות שלך, אבל מודלים מהסוג הזה יכולים להיות די אמינים, וכאמור, היתרון שלהם הוא שהם אפילו מספקים מדד ל-confidence שאתה יכול לתת בתוצאות שלהם. בכל מקרה, לדעתי הם עדיפים על דרך קבלת ההחלטות הנוכחית, שנראה כי היא נעה בין ״נראה לנו הגיוני ש״ לבין סגירה של הכל ואז התקפלות למי שעושה מספיק רעש.

 

"נראה לנו הגיוני" זה סביר מאוד, במיוחד בהתחשב בזה שלומדים על הוירוס הזה יותר ויותר, מה גם שה"נראה לנו הגיוני" זה בעצם מודלים של התפשטות וירוס בתנאים שונים.

במקום לחקור Post Mortem איפה היו הדבקות, יודעים מראש איפה המקומות הבעייתיים להדבקות.

 

סגירה של הכל ואז התקפלות זו צורת עבודה גרועה מאוד, כל דבר עדיף על זה.

 

לפני 10 שעות, malcishua כתב:

נקודה טובה, אבל קל מאוד להכניס למודל אילוצים לפי גודל התנועה הכללית במוקדים (למשל, לתת יותר ״משקל״ למוקדים עם תנועה נמוכה).

 

נכון, אבל צריך למצוא איזה משקל מאוזן כדי לא להתעלם לחלוטין ממקומות שונים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

"נראה לנו הגיוני" זה סביר מאוד, במיוחד בהתחשב בזה שלומדים על הוירוס הזה יותר ויותר, מה גם שה"נראה לנו הגיוני" זה בעצם מודלים של התפשטות וירוס בתנאים שונים.

במקום לחקור Post Mortem איפה היו הדבקות, יודעים מראש איפה המקומות הבעייתיים להדבקות.

 

על זה אני לא מסכים אתך. אפילו אם נניח שלומדים על הוירוס מספיק (ובלי להכנס לשאלה איך באמת הגורמים האחראיים אצלנו מגיעים ל״נראה לנו הגיוני״ הזה וכמה הם באמת מסתמכים על מודלים אפידמיים), עדיין תבניות ההדבקה תלויות מאוד בסוג האוכלוסיה, ההרגלים שלה ועוד המון פרמטרים שמתבטאים בדיוק בנתונים. אני מעדיף תמיד להבין מהנתונים שיש לי מה קורה, במקום (או לפחות בנוסף ל)לעשות השערות מראש. לעניות דעתי - ספציפית לעניין הבעיה של ״איפה מתרחשות כמה הדבקות״, המודלים שתארתי עדיפים על ניסיון לשימוש במודלים אפידמיים, שהמטרה שלהם בעצם שונה.

פורסם

אבל אין באמת נתונים, אם היו נתונים מי נדבק איפה אני מסכים איתך.

אבל אין כאלה, אז השאלה היא האם מודלים סטטיסטיים או מודלים ויראליים, לדעתי האחרונים עדיפים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

אין זמר במדינה הזאת שכבר 3 עשורים הוא זמר השנה

 

אם בזה נמדדת הצלחה, הוא בהחלט הזמר הכי טוב במדינה.

אבל אם מדברים על שמיעה, קול, וכהנה  וכהנה, זה נתון לפרשנות לפי טעם וריח. אל תשכח שלפניו היה פה את זוהר ארגוב שהיה פעיל מחצית מהזמן שגולן פעיל, ועד היום נחשב למלך הבלתי מעורער של המוזיקה המזרחית, וכנראה ישאר כזה לעוד הרבה עשורים שיבואו.

אני לא מוריד מהצלחתו של גולן, מדובר בזמר שכל ישראלי מכיר מגיל 0, אני אישית גדלתי על השירים שלו בשנות ה90 כשעוד היה לו שיער, ולרגע לא אמרתי במה הוא כן אשם או לא אשם. אני כן יכול להגיד שבאופן אישי אני סולד מיחסו לנשים על פי דברים שהוא אמר בעצמו, לא שמועות ולא האשמות שווא, אלא במילים שלו.

אנחנו כבר סוטים מהנושא של הקורונה אז בוא נחזור - ראיתם איך עלינו ל8 אחוזים חיוביים? תענוג!

פורסם

אלי אבל זוהר ארגוב ואריק איינשטיין לא מכרים של טרנספורטר ולא עבדו איתו, לכן לא נחשבים ואין להם סיכוי להיות הזמרים של המדינה...

  • מעניין 2
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אבל אין באמת נתונים, אם היו נתונים מי נדבק איפה אני מסכים איתך.

אבל אין כאלה, אז השאלה היא האם מודלים סטטיסטיים או מודלים ויראליים, לדעתי האחרונים עדיפים.

 

אם היו נתונים מי נדבק איפה לא היית צריך שום מודל כדי להעריך איפה נדבקו יותר.

 

לטעמי, מודל ויראלי לא יכול לתת מענה לבעיה הספציפית הזאת מכיוון שהוא לא נועד לכך. מודל הסתברותי שנבנה בדיוק לצורך הזה - כן יכול. לכן לדעתי עדיף.

 

בקיצור, נסכים שלא להסכים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
×
×
  • תוכן חדש...