Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

שאלה היפוטתית מה יקרה לכל ההלוואות בישראל במידה והכלכלה האמריקאית תקרוס? אני שואל כי יש לי הלוואות ויש לי חסכונות. האם להוציא כסף מחסכונות בשביל לנקות את כל ההלוואות או להמשיך לשבת על מזומן או בכלל להמיר את המזומן למתכות יקרות? ההלוואות אגב בריבית כמעט אפסית. 

 

בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שאני לא מבין בזה מספיק ואני רוצה להגן על עצמי כמה שיותר. אני נלחץ מאוד מהנתונים שזורמים מארה"ב (40 מיליון מובטלים, גל פשיטות רגל) והתחממות בגזרה בין סין לארה"ב במיוחד בכל הקשור להונג קונג והקורונה. אני די בטוח שהסכם הסחר החדש בין סין לארה"ב הולך להיזרק לפח זבל. הפד כנראה הולכים להפליץ טריליונים על גבי טריליונים לשווקים. מלחיץ.

זה תסריט אפוקליפטי שאני לא רואה אף אחד בכלל חושב על היתכנות שלו.

 

במידה וחלילה כן יקרה, שום גידור שלך לא יגן עליך, כולל לשים את כל הכסף בחתיכות זהב במזרון או בערמות שקלים מתחת לבלטות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

שאלה היפוטתית מה יקרה לכל ההלוואות בישראל במידה והכלכלה האמריקאית תקרוס? אני שואל כי יש לי הלוואות ויש לי חסכונות. האם להוציא כסף מחסכונות בשביל לנקות את כל ההלוואות או להמשיך לשבת על מזומן או בכלל להמיר את המזומן למתכות יקרות? ההלוואות אגב בריבית כמעט אפסית. 

 

בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שאני לא מבין בזה מספיק ואני רוצה להגן על עצמי כמה שיותר. אני נלחץ מאוד מהנתונים שזורמים מארה"ב (40 מיליון מובטלים, גל פשיטות רגל) והתחממות בגזרה בין סין לארה"ב במיוחד בכל הקשור להונג קונג והקורונה. אני די בטוח שהסכם הסחר החדש בין סין לארה"ב הולך להיזרק לפח זבל. הפד כנראה הולכים להפליץ טריליונים על גבי טריליונים לשווקים. מלחיץ.

תמיר את הכל לפקקים של בקבוקים.

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 49 דקות, khalil כתב:

ם ההלוואות צמודות מדד, תסגור, אף אחד לא צריך את הכאב ראש הזה, אחרת, אין לך מה לרוץ לעשות צעדים דרסטיים

גם אם הן צמודות מדד ובכסף הנגדי מושקע באפיק שנותן תשואה יותר גבוהה עם אפשרות הנזלה מיידית למה למהר לסגור?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

המדד אפסי, כל אפיק סולידי יתן יותר תשואה, הוא מודאג מהדפסות כסף יביאו לאינפלציה גבוהה, בסביבה זו הלוואה צמודת מדד היא פירצה, לשקט הנפשי שלו עדיף לסגור, במישור המעשי, אם התסריט המופרך שמדברים עליו יקרה, ההלוואות של צ'מגיא יהיו הדבר האחרון שיעניין את בנק :) 

 

פורסם
לפני 2 שעות, korola כתב:

 

בארי, אולי במקום לרשום לא נכון על כל דבר, תסביר לנו את המהלך של גרמניה וצרפת.

ולמה הולנד, אוסטריה, דנמרק ושבדיה מתנגדות למהלך הזה? 

מה קרה לסולידריות של האיחוד האירופאי ? 

אני לא אנליסט מאקרו. כמו שכתבתי בעבר, אני לא מתבייש להגיד שאני לא יודע כשאני לא יודע. 

 

 

לפני 39 דקות, Night Driver כתב:

גם אם הן צמודות מדד ובכסף הנגדי מושקע באפיק שנותן תשואה יותר גבוהה עם אפשרות הנזלה מיידית למה למהר לסגור?

בקטסטרופה האפשרות להנזלה מיידית הופכת לפחות מיידית...

פורסם (נערך)
לפני כשעה, bagira כתב:

זה תסריט אפוקליפטי שאני לא רואה אף אחד בכלל חושב על היתכנות שלו.

 

במידה וחלילה כן יקרה, שום גידור שלך לא יגן עליך, כולל לשים את כל הכסף בחתיכות זהב במזרון או בערמות שקלים מתחת לבלטות.

 

לדעתי יש end game ברור מאוד והוא hard reset של כל המערכת הפיננסית של העולם. אני בטוח שחושבים על זה פשוט לא אומרים בטח ובטח לא מול המצלמות. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לא כ"כ בטוח למי אתה מכוון ב"חושבים". אם אתה חושב שלמישהו שיש לו יותר משקל בבנק יש אינטרס שזה יקרה - אני בספק. יש כלכלנים רצניים מספיק שמדברים על הבעיות בכלכלה הקפילטיסטית, כפי שבאים לידי ביטוי גם או בעיקר במשברים בארה"ב. אני לא חושב שמישהו מהם מציע פתרון רדיקלי ברמה של הארד ריסט. גם מה זה אומר? נגיד פייסבוק או גוגל. מה איתן? יחלקו מניה לכל אזרח? המדינות יעברו לקומוניזם צבאי?

בעבר קריסה כלכלית גלובלית הובילה למלחמות עולם.

במקרה קשוח יותר של הארד ריסט (נפילת האימפריה הרומאית), העולם עבר לכלכת חליפין, ברמה שכסף יצא בכלל משימוש במקומות שונים. אתה באמת חושב שלמישהו יש עניין להגיע למצב הזה? הרי אנחנו מדברים על עידנים שבהם, גם אתה יודע ומסכים, אנשים בממוצע חי הרבה פחות טוב מאיתנו.

גם ברמה האישית: נניח וזה קורה - אין לך מה לעשות. בשום צורה שהיא. כסף יאבד מהערך מימלא. הכישורים שלך בראיית חשבון יהפכו לחסרי משמעות. אז מה זה נותן לך לאכול סרטים על זה כל היום?

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 55 דקות, BarryG כתב:

בקטסטרופה האפשרות להנזלה מיידית הופכת לפחות מיידית...

תלוי בסוג ההשקעה.

 

בגלל זה אין תשובה כללית שמתאימה לכל מקרה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, יבגניפ כתב:

לא כ"כ בטוח למי אתה מכוון ב"חושבים". אם אתה חושב שלמישהו שיש לו יותר משקל בבנק יש אינטרס שזה יקרה - אני בספק. יש כלכלנים רצניים מספיק שמדברים על הבעיות בכלכלה הקפילטיסטית, כפי שבאים לידי ביטוי גם או בעיקר במשברים בארה"ב. אני לא חושב שמישהו מהם מציע פתרון רדיקלי ברמה של הארד ריסט. גם מה זה אומר? נגיד פייסבוק או גוגל. מה איתן? יחלקו מניה לכל אזרח? המדינות יעברו לקומוניזם צבאי?

בעבר קריסה כלכלית גלובלית הובילה למלחמות עולם.

במקרה קשוח יותר של הארד ריסט (נפילת האימפריה הרומאית), העולם עבר לכלכת חליפין, ברמה שכסף יצא בכלל משימוש במקומות שונים. אתה באמת חושב שלמישהו יש עניין להגיע למצב הזה? הרי אנחנו מדברים על עידנים שבהם, גם אתה יודע ומסכים, אנשים בממוצע חי הרבה פחות טוב מאיתנו.

גם ברמה האישית: נניח וזה קורה - אין לך מה לעשות. בשום צורה שהיא. כסף יאבד מהערך מימלא. הכישורים שלך בראיית חשבון יהפכו לחסרי משמעות. אז מה זה נותן לך לאכול סרטים על זה כל היום?

 

 

 

בעולם מתרחשים תהליכים הרבה יותר גדולים מכולנו יחד. התהליכים האלה לרוב בלתי נמנעים לחלוטין זה פשוט משהו שצריך להגיע עליו עם כמה שיותר מוכנות מנטלית. לדעתי הלא מלומדת הכיון אליו הולכת הכלכלה העולמית הוא די ברור הפד ידפיס טריליונים על גבי טריליונים במטרה להחזיק את המשק והציבור האמריקאי בחיים עד שיהיה חיסון ואחר כך זה game over יצטרכו לבצע מחיקת חובות או אלוהים יודע מה. הסכומים שאנחנו מדברים עליהם אף אחד לא ישלם אותם, אף פוליטיקאי לא יצליח למכור אותם לציבור, אף אחד לא יספוג את ההשלכות הכלכליות והחברתיות של התמודדות עם חובות שכאלה. בקיצור יצטרכו לעשות פסגה עולמית איפה שיחשבו כיצד יהיה ניתן לעשות hard reset בדרך הכי פחות מזיקה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

עזוב את זה רגע, אני לא נכנס כ"כ להאם זה תסריט ריאלי או לא, כי זה סתם ויכוח אפוקליפטי שאין לי כ"כ כח לנהל.

נניח שאתה צודק:

מה הכלים שועמדים לרשותך?

תמשוך את הכסף. יופי. הערך שלו הוא 0 מוחלט ברמה שבשביל להתאמן בחדר כושר שלך, אתה צריך להביא לבעלים חתול שממנו הוא יכין מרק חתולים.

מה יש לך להתכונן?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

מרק חתולים

 

התכוונת לשניצל, כן?

 

לדעתי אנחנו רחוקים מאוד מהאפוקליסה הזו (שאין ערך לכסף). ואם נגיע לשם, יהיה מאוד מאוד לא נעים כמעט לכל אדם ממוצע.

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

לפני 9 דקות, יבגניפ כתב:

עזוב את זה רגע, אני לא נכנס כ"כ להאם זה תסריט ריאלי או לא, כי זה סתם ויכוח אפוקליפטי שאין לי כ"כ כח לנהל.

נניח שאתה צודק:

מה הכלים שועמדים לרשותך?

תמשוך את הכסף. יופי. הערך שלו הוא 0 מוחלט ברמה שבשביל להתאמן בחדר כושר שלך, אתה צריך להביא לבעלים חתול שממנו הוא יכין מרק חתולים.

מה יש לך להתכונן?

מרק חתולים זה בשביל קורונה 2.0?

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 דקות, יבגניפ כתב:

עזוב את זה רגע, אני לא נכנס כ"כ להאם זה תסריט ריאלי או לא, כי זה סתם ויכוח אפוקליפטי שאין לי כ"כ כח לנהל.

נניח שאתה צודק:

מה הכלים שועמדים לרשותך?

תמשוך את הכסף. יופי. הערך שלו הוא 0 מוחלט ברמה שבשביל להתאמן בחדר כושר שלך, אתה צריך להביא לבעלים חתול שממנו הוא יכין מרק חתולים.

מה יש לך להתכונן?

 

כמו במקלחת בכלא לפעמים צריך לקבל מאחורה. 

פורסם
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

כמו במקלחת בכלא לפעמים צריך לקבל מאחורה. 

 

השקעתי עם אילוסטרציה

 

42n6ir.jpg

  • מצחיק 6
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה אתה רוצה שיגידו לך? להתחיל לצאת עם גייז כבר מעכשיו כדי להתרגל?

לפני 10 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

כמו במקלחת בכלא לפעמים צריך לקבל מאחורה. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...