Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 דקות, BarryG כתב:

שתי האלטרנטיבות שציינת גרועות, כנראה, יותר מהדולר. הביטקוין כל כך תנודתי שאין שום עסק נורמלי שיסכים להצמיד אליו חלק שאינו מינורי ביותר מההכנסות/הוצאות שלו. לגבי הזהב- גם הערך שלו, כמו של הדולר, הוא בעיקר פסיכולוגי, וכמובן הרבה פחות נוח.

 

יש כאן שני עניינים - כמה האלטרנטיבות גרועות (ולא אמרתי שהן טובות, רק שהן אלטרנטיבות) וכמה רציונלי יהיה השוק במצב ש"ישבר לו" מהדולר

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתאריך 21.5.2020 בשעה 16:37, falou כתב:

 

תפסיק נו. אף אחד לא משלם 120 לתספורת של גבר, זה מחיר של "אל תבוא מעדיפים נשים".

70-80 זה מקסימום.

 

בדיוק אתמול היתה לי ישיבה עם מישהו שספג כמה עשרות מיליונים הפסדים, ולא פיטר ולא חיל"ת.

אוקי, אבל בסופו של דבר זה כסף שיצא מהכיס והעסק יחסר אותו בהמשך להמשך גידול, וזה ישפיע על היקף הפעילות שלו להרבה זמן.

 

אצלנו בעבודה המנכל אף השלים לאנשים שיצאו לחלת את החודש הראשון של השכר , ככה שלא יפגעו (או יפגעו מעט).

אבל עכשיו מבצע גל פיטורים.

Opel Adam S 2017

פורסם
Just now, G. P. Magnus כתב:

 

יש כאן שני עניינים - כמה האלטרנטיבות גרועות (ולא אמרתי שהן טובות, רק שהן אלטרנטיבות) וכמה רציונלי יהיה השוק במצב ש"ישבר לו" מהדולר

בוא ננסה לנתח את זה ברמת המיקרו- הפסקת השימוש בדולר בעצם אומרת שהרבה חברות החליטו שהן מעדיפות אלטרנטיבה אחרת. עכשיו, בוא תנסה לתאר באיזו סיטואציה חברה שרוכשת משהו מחו"ל תבקש מהמוכר לשלם לו בביטקוין/הצמדה לזהב? ומה צריך לקרות כדי שחברות אמריקאיות יעשו את זה?

פורסם
Just now, BarryG כתב:

בוא ננסה לנתח את זה ברמת המיקרו- הפסקת השימוש בדולר בעצם אומרת שהרבה חברות החליטו שהן מעדיפות אלטרנטיבה אחרת. עכשיו, בוא תנסה לתאר באיזו סיטואציה חברה שרוכשת משהו מחו"ל תבקש מהמוכר לשלם לו בביטקוין/הצמדה לזהב? ומה צריך לקרות כדי שחברות אמריקאיות יעשו את זה?

 

טעות בידך. הבלאגן יתחיל הרבה קודם - ראשית, יפסיקו להיות ביקושים לאג"ח ממשלתי של ארה"ב / מחזיקי החוב הנ"ל הקיים יביהו ששווי הקרן שלהם נשחק בצורה חדשה (רק כמות הכסף הנזיל בארה"ב, דהיינו M1, עלתה כבר בעשרות אחוזים רק השנה) ויתחילו למכור ולחפש אלטרנטיבה. הזהב אולי הוא "השקעה" גרועה כאשר אתה מחפש תשואה, אבל פחות גרועה שאתה מחפש לשמור על הקרן, בטח בסביבת ריבית שהולכת לריבית שלילית אפילו בארה"ב (ובכך תצטרף לאיחוד וליפן)

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם
לפני 4 דקות, G. P. Magnus כתב:

 

טעות בידך. הבלאגן יתחיל הרבה קודם - ראשית, יפסיקו להיות ביקושים לאג"ח ממשלתי של ארה"ב / מחזיקי החוב הנ"ל הקיים יביהו ששווי הקרן שלהם נשחק בצורה חדשה (רק כמות הכסף הנזיל בארה"ב, דהיינו M1, עלתה כבר בעשרות אחוזים רק השנה) ויתחילו למכור ולחפש אלטרנטיבה. הזהב אולי הוא "השקעה" גרועה כאשר אתה מחפש תשואה, אבל פחות גרועה שאתה מחפש לשמור על הקרן, בטח בסביבת ריבית שהולכת לריבית שלילית אפילו בארה"ב (ובכך תצטרף לאיחוד וליפן)

אני לא חזק במאקרו, אבל די הגיוני שאם הרבה אנשים מימשו נכסים בגלל המשבר אז כמות הכסף הנזיל תעלה, לא? זה לא מעיד על אינפלציה. 

מה שאתה מתאר לגבי הזהב זה שתתנפח בועה בסדרי גודל של בועת הצבעונים בהולנד, הרי גם לזהב ברובו אין שימוש "אמיתי".

פורסם
לפני 1 שעה, BarryG כתב:

אני לא חזק במאקרו, אבל די הגיוני שאם הרבה אנשים מימשו נכסים בגלל המשבר אז כמות הכסף הנזיל תעלה, לא? זה לא מעיד על אינפלציה.

 

אם על כל מוכר 'מממש' יש קונה שמשלם, אז כיצד כמות הכסף הנזיל בשוק תשתנה רק מפעילות המימוש? הלוואות?

No worries 8)

פורסם
לפני 2 שעות, BarryG כתב:

אני לא חזק במאקרו, אבל די הגיוני שאם הרבה אנשים מימשו נכסים בגלל המשבר אז כמות הכסף הנזיל תעלה, לא? זה לא מעיד על אינפלציה. 

מה שאתה מתאר לגבי הזהב זה שתתנפח בועה בסדרי גודל של בועת הצבעונים בהולנד, הרי גם לזהב ברובו אין שימוש "אמיתי".

 

לזהב יש שימוש רב בתעשיית האלקטרוניקה.

פורסם
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

כמו במקלחת בכלא לפעמים צריך לקבל מאחורה. 

 

סוף סוף אתה כותב משהו מנסיונך.

  • רעיון גרוע 2
  • מצחיק 3
  • לא הבנתי... 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, מרק10 כתב:

 

סוף סוף אתה כותב משהו מנסיונך.

 

אין מה לעשות ככה מתקדמים בחיים. Don't hate the player hate the game.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 6
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 38 דקות, tzahico כתב:

 

אם על כל מוכר 'מממש' יש קונה שמשלם, אז כיצד כמות הכסף הנזיל בשוק תשתנה רק מפעילות המימוש? הלוואות?

צודק, טעות (טיפשית מאוד) שלי. כסף נוצר כשהבנק המרכזי קונה אג"חים.

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, BarryG כתב:

צודק, טעות (טיפשית מאוד) שלי. כסף נוצר כשהבנק המרכזי קונה אג"חים.

 

בשביל זה אנחנו כאן - לחדד אחד את השני :)

 

וזה לוקח אותי לשאלה נוספת שמעסיקה אותי כבר תקופה ארוכה -

 

נניח שכל המשקיעים בארץ, מסיבה זו או אחרת, מחליטים להשקיע בדירות בעיר בת-ים. כולם רוצים להיכנס, הסכומים של העסקאות והשווי שוק של הנכסים (דירות) טס לשמיים. יתרה מכך, כל מי שמוכר דירה בבת-ים, יודע שהוא 'יוצא פראייר' אם הוא משאיר את הכסף במזומן ולא קונה דירה אחרת (FOMO). המערכת הבנקאית עובדת נונ-סטופ לייצר הלוואות ונזילות למשקיעים, ע"מ שהם יוכלו לרכוש עוד ועוד דירות בגבולי העיר בת-ים ולהרוויח תשואה יפה לכולם - פרט לתושבים כמובן.

 

אממה, פתאום מתפוצצת הבועה - אנשים מתחילים להגיע למסקנה שבת-ים היא לא ממש בוורלי-הילס, הכל מפוצץ ערסים שלא שמעו בחייהם על רימסקי-קורסקוב, וכל מי שקנה מתחיל להבין שהוא אכל אותה ולממש את הנכסים שבבעלותו בסכום שהוא נמוך ב-50% מערך הקניה.

 

השאלה היא מה בעצם קרה כאן? האם מכיוון שכולם היו מושקעים בנכסים בועתיים פרט למתי מעט שמימשו בשיא, למעשה 'נעלם' כסף מהמערכת הפיננסית?

כמובן, בת-ים זו הלצה - בחרתי בה כי זו עיר הולדתי. שנו את זה ל S&P 500. אני שואל באמת, אין לי את הידע לענות.

עריכה אחרונה על ידי tzahico

No worries 8)

פורסם

נעלם "שווי", אין משמעות לכסף במערכת הפיננסית. אם קנית פרארי במיליון ש"ח ומכרת אותה אחרי זה ב- 20 מיליון, לא נוספו 19 מיליון ש"ח למערכת הפיננסית. כנ"ל הפוך.

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, tzahico כתב:

שלא שמעו בחייהם על רימסקי-קורסקוב

 

כול יום לומדים משהו חדש.

מסתבר שמעוף הדבורה שלו, לא ידעתי, ושחרזדה מסתבר. לא נראה לי שאני מכיר עוד משהו שלו.

הלכה הדירה שלך חביבי. 

עריכה אחרונה על ידי David32
  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags


×
×
  • תוכן חדש...