Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה היא שישראל היא לא משק אוטרקי שיכול להתקיים בבועה. כל עוד המצב בעולם גרוע, גם בישראל המצב יהיה לא טוב (אולי לא גרוע, אבל בהחלט לא טוב).

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בנוסף לעסקים שנשחטו, יש גם את תשלומי החל"ת ופיטורים שמנעו ירידה תלולה בתוצר, בנוסף למגזר ממשלתי ועירוני שעבד במתכונת כמעט אפסית (אני בתהליכי טופס 4 לבית שלי, מחלקת הנדסה ללא קבלת קהל וללא דיונים כבר חודשיים), זה כסף שיצא וישפיע על יחס החוב-תוצר, מדובר על כמה אחוזים מהתוצר, לא משהו קטן.

פורסם
לפני 53 דקות, ChemGuy85 כתב:

Hertz הודיעו על פשיטת רגל


מעניין איך זה ישפיע על הרץ ישראל ואירופה. יש לי השכרה בהרץ באירופה עוד כמה ימים...

פורסם
לפני 22 דקות, asafasraf כתב:

מדובר על ארה״ב, שם הפגיעה היתה אנושה בכל חברות ההשכרה.


באירופה וישראל לא? האפטרשוק יגיע גם אלינו. 

 

לדעתי הרץ היו הראשונים בקרוב נשמע על עוד חברות השכרה פושטות רגל.

לפני 24 דקות, garicho כתב:


מעניין איך זה ישפיע על הרץ ישראל ואירופה. יש לי השכרה בהרץ באירופה עוד כמה ימים...

 

חחח

 

קח מהם רכב ואל תחזיר. לא יהיה מי שיבוא לקחת.

פורסם
לפני 10 שעות, garicho כתב:


מעניין איך זה ישפיע על הרץ ישראל ואירופה. יש לי השכרה בהרץ באירופה עוד כמה ימים...

 

יש טיסות בכלל? איך תגיע?

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)

שאלה היפוטתית מה יקרה לכל ההלוואות בישראל במידה והכלכלה האמריקאית תקרוס? אני שואל כי יש לי הלוואות ויש לי חסכונות. האם להוציא כסף מחסכונות בשביל לנקות את כל ההלוואות או להמשיך לשבת על מזומן או בכלל להמיר את המזומן למתכות יקרות? ההלוואות אגב בריבית כמעט אפסית. 

 

בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שאני לא מבין בזה מספיק ואני רוצה להגן על עצמי כמה שיותר. אני נלחץ מאוד מהנתונים שזורמים מארה"ב (40 מיליון מובטלים, גל פשיטות רגל) והתחממות בגזרה בין סין לארה"ב במיוחד בכל הקשור להונג קונג והקורונה. אני די בטוח שהסכם הסחר החדש בין סין לארה"ב הולך להיזרק לפח זבל. הפד כנראה הולכים להפליץ טריליונים על גבי טריליונים לשווקים. מלחיץ.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

זו שאלה טובה, אני מתחבט באותה השאלה בדיוק, אני מתלבט מאוד האם להשאיר את החסכון שלי כמזומן כרגע.

 

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

אני שואל כי יש לי הלוואות ויש לי חסכונות. האם להוציא כסף מחסכונות בשביל לנקות את כל ההלוואות או להמשיך לשבת על מזומן או בכלל להמיר את המזומן למתכות יקרות?

אם החסכונות נזילים ונמצאים באפיקים סולידיים חכה עם יד על הדופק. אם אתה מושקע בתשובה אז תוציא את הכסף ותעביר לאפיק אחר.

 

אם ההלוואות בריבית קבועה אל תיגע כי הריבית לא תרד עוד. מקסימום תעלה.

 

בכלל שאין לי זמן להתעסק ולעקוב אני מעדיף תמיד לשים את הכסף העודף שלי באפיקים צמודי מדד עם ריבית נמוכה מאשר בשוק ההון. ככה נכון שאני לא מרויח אבל גם לא מספיד בתקופות כמו היום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בתאריך 22.5.2020 בשעה 13:00, borsood כתב:

pics-or-it-39eaff1ec5.jpg

 

קצת מאוחר מדי, אמנם עבר רק שבוע מאז הקיצוץ זקן, אבל זה לא הספיק לגדול, זה היה גידול של איזה חודש בערך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 21.5.2020 בשעה 19:46, BarryG כתב:

זה נכון...

 

אגב, מבחינת הקניונים, הם רואים ירידה בתנועה אבל עליה בפדיונות (ביחס לתקופה המקבילה שנה שעברה) מאז הפתיחה. לא יודע כמה זמן זה יחזיק.

 

בארי, אולי במקום לרשום לא נכון על כל דבר, תסביר לנו את המהלך של גרמניה וצרפת.

ולמה הולנד, אוסטריה, דנמרק ושבדיה מתנגדות למהלך הזה? 

מה קרה לסולידריות של האיחוד האירופאי ? 

 

image.thumb.png.632ca78584a0ad6ed44d0310014bce3e.png

פורסם (נערך)

אפילו בית המשפט של גרמניה נגד ממשלת גרמניה...

אין קשר בין אחריות פיסקלית לחוסר סולידריות, אם יש לך קרוב משפחה שמבזבז כמו שיכור, ובחובות עתק, אתה תייעץ לו להמשיך?

ואין קשר לקורונה, איטליה וצרפת לא התנהלו נכון מאז תחילת האיחוד, לא רק עכשיו.

לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

אני שואל כי יש לי הלוואות ויש לי חסכונות. האם להוציא כסף מחסכונות בשביל לנקות את כל ההלוואות או להמשיך לשבת על מזומן או בכלל להמיר את המזומן למתכות יקרות? ההלוואות אגב בריבית כמעט אפסית. 

 

אם ההלוואות צמודות מדד, תסגור, אף אחד לא צריך את הכאב ראש הזה, אחרת, אין לך מה לרוץ לעשות צעדים דרסטיים. מתכות יקרות הם כלי טוב לאנשים מסויימים בסיוטאציות מסוימות, והשקעה טובה ל5-10% מהפורטפוליו, לא משהו לבסס עליו תיק השקעות.

עריכה אחרונה על ידי khalil

×
×
  • תוכן חדש...