Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I30CW 2012 מהשכרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

I30CW 2012 צורה ישנה.

רכב יד שניה, כרגע בבעלות פרטית (כשנתיים) לשעבר השכרה, עם 85000 ק"מ. המוכר מבקש מחירון יד2 שאחרי שקלול מגיע ל-40000 שקל. הבחור מתעקש על מחיר מחירון ואומר שיתקן כל ליקוי ברכב שימצא בבדיקה.

 

האמת היא שלא חשבתי שארצה בכלל לראות רכב השכרה לשעבר אבל הרכב הנ"ל, בבדיקה כללית ראשונית, נראה ממש חדש, נקי ושמור. בדקתי כבר שבעה רכבים ואף אחד מהם לא היה ראוי לרכישה. מה אתם הייתם עושים ? כדאי ? (אני לא מתכוון למכור את הרכב בשנים הקרובות..).

פורסם

אתה נעול רק על סטיישן ? ברכב הזה יש גם I30 רגילה בצורה ישנה ואפשר למצוא פרטיות שמורות או מקסימום יוצאת ליסינג לשעבר.

למה דווקא ישר לחפש השכרה ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא חיפשתי אחי, במודעה צויין ליסינג !

המוכרת טוענת שציינה זאת "בתום לב". עיצבן אותי ורציתי ללכת, אבל האוטו היה הכי יפה שראיתי עד עכשיו, לפחות קוסמטית, ק"מ נמוך ואני פוחד שאני מפספס משהו...מחר אני אקח לבדיקה עם המון רגשות מעורבים על זה שהמכירה התחילה בשקר "קטן".

לשאלתך, אני צריך פשוט סטיישן וזו הסיבה שאני לא מחפש רגילה, אני מיואש אח...מתוך תשע מודעות מיד2 וקומו, רק שני אנשים היו פרטיים באמת וכל התשע ללא יוצא מהכלל שיקרו איזה "שקר קטן", לא חשבתי שזה יהיה כל כך קשה...

אתה נעול רק על סטיישן ? ברכב הזה יש גם I30 רגילה בצורה ישנה ואפשר למצוא פרטיות שמורות או מקסימום יוצאת ליסינג לשעבר.

למה דווקא ישר לחפש השכרה ?

פורסם

לפי דבריה היא בעלת הרכב, לצערי לא ראיתי את רשיון הרכב (הגעתי עם מונית לראות רכב...) אבל נטיתי להאמין לה, הגייעה עם ילדים קטנים וברכב היו שלושה מושבי תינוקות... :)

הודיעה מיד, עוד לפני שבדקתי משהו, שיש טעות בפרסום והרכב לא ליסינג אלא רכב השכרה לשעבר אז ראיתי את זה כגילוי נאות, נקווה שמחר הכל יהיה בסדר וכל שאר הפרטים מלאים ונכונים לפני שניכנס לבדיקה. מאמין שסוחר ישלח אשה עם ילדים בחום הזה למכור רכב ?... אין לי כח לזה :)

האם היא בעלת האוטו ?

אולי היא "נערת פיתוי" של סוחר מנתניה ?

פורסם (נערך)

לפני שאומרים סתם דברים,מה כתוב ברישיון הרכב, אשרי ?

היה שינוי לפני מספר שנים בהנחיות רישום משרד הרישוי לרכבים יוצאי ציי רכב וההגדרות הן:

ליסינג לשעבר= השכרה/החכר .

השכרה לשעבר= השכרה.

כמו כן,האם השווית בין פרטי האשה הרשומים ברישיון הרכב לבין מסמך מזהה ? (תעודת זהות/דרכון/רישיון נהיגה של האשה) ?

מספיק שקר אחד בשביל להתרחק אבל ואבל גדול, אם הנתונים אמת הרכב שווה בדיקה (בהנחה והבעלים היא האשה המופיעה ברישיון מוצלב עם ת"ז/מסמך מזהה אחר והרכב אכן רשום ברישיון כ"השכרה/החכר").

לפני שתלך לבדיקה,ממליץ לך לאמת את הפרטים.

לסיכום:

פרטים נכונים= שווה בדיקה.

אחד הפרטים שגויים-= שלום שלום ולא להתראות עוד לפני זריקת כסף לפח בבדיקה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

התקשרתי כרגע לבעלת הרכב וכתוב ברשיון השכרה בלבד ולא השכרה\החכר. חוזרת שוב שהיא בעלת הרכב ומחר תגיע עם רשיון הרכב ופרטים מזהים. אני במתח..

 

תודה

colauti 9

פורסם

עוד שאלה אחת,

אם הוחלף מנוע ברכב, האם בבדיקה הממוחשבת מופיע המספר הסריאלי של המנוע המקורי או שהבדיקה היא ידנית עם פנס כמו פעם ? איפה נמצא מספר המנוע ומספר השלדה ברכב הזה ?

 

תודה.

פורסם (נערך)

אם הוחלף מנוע היו חייבים לעדכן את המספר שלו ברישיון הרכב ואם לא יספרו לך כנראה שלא תדע על כך.

החלפת מנוע לכשעצמה,אינה פוסלת את הרכב לקניה אך השאלה היא מה הנסיבות ואיזה מנוע הרכיבו.

כאשר בדקו את הרכב שלי בזמנו חיפשו מספר כלשהו מתחת לכסא של הנוסע ליד הנהג (כנראה מס' שילדה ומס' המנוע מוטבע כנראה היכן שהוא על המנוע/הבלו אבל המתן לתגובה מדוייקת יותר).

בכל אופן,אם אמרה,שהיה ליסינג ורשום ברישיון השכרה,שקר אחד מספיק לי בהחלט לפסול את הרכב ולחפש משהו קצת יותר שמור.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

גילוי נאות,

המודעה עודכנה בשעה האחרונה לרכב השכרה, אני מבסוט, אתן עוד צ'אנס. באמת תודה לפורום ולכולם !

פורסם

במידה והוחלף מנוע הייתי מתרחק,

רכב בן 4 עם 85 אלף קילומטר שהוחלף לו מנוע? על רכב ללא בעיות מיוחדות כמו i30 מדובר ברוב המקרים בהזנחה של הבעלים שיצרה את ההחלפה.

 

במידה ולא הרכב נראה שמור הייתי לוקח לבדיקה ובודק במוסך את הרכב כמובן כולל היסטוריית טיפולים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

לפי לוי יצחק במקרה הזה, אין הבדל במחיר המחירון המשוקלל.

(לא בדקתי בעצמי, חבר בדק בשבילי)

 

מעדכן שוב. ניסיתי בעצמי כמה וכמה פעמים בלוי יצחק, לא הצלחתי בשום אופן לקבל נתון על I30CW אוטומטית 2012 מהצורה הישנה, הוא נותן בעקשנות אפשרות לבחור גיר ידני בלבד ?!

מישהו יכול לנסות ?

 

למה אתה מתייחס למחירון יד2 ? מהו המחירון של לוי יצחק המשוקלל ?
עריכה אחרונה על ידי אשרי
לחץ
פורסם

הרכב הנ"ל לא עבר חיים קלים,

מעיכות באגן השמן עלולה להעיד על טיפוסי מדרכות ונהיגה לא זהירה.

 

לגבי הנזק בתאונות, יש פה משמעויות מסחריות גדולות - הרכב עבר תאונה גם מקדימה וגם מאחורה(פח אחורי עקום ונזק לקורות שלדה קדמית), אין לדעתי משמעות בטיחותית לנזק אבל משמעות מסחרית כן, במילים אחרות? חפש מציאה אחרת.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...