Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היכונו היכונו - פיאט בראבו 2016!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו הנקודה שלי, משם אתה חוזר לנקודה שבסגמנט האמיתי שלה (משפחתית דינאמית) היא מתומחרת הרבה מתחת למתחרות, בעוד שהתמורה מאוד תחרותית ולא נחותה (בטח שלא בהפרש ניכר) - וזה מה שהופך את הרכב לכה מומלץ למי שלא נרתע ממספרי מסירה נמוכים ומיתוג מחורבן.

שהאחרים יוסיפו את ה20K~ וילכו על לאון/גולף/ספיריט ויעשו חיים.

 

פשוט ההתעלמות מהנתון הזה מגוחכת בעיני, במיוחד כשמעמידים פנים שהנתון הזה לא קיים ואז "לא מבינים" למה אנשים ממליצים על הרכב, או משייכים את זה ל"אהבה עיוורת לאיטלקיות" או איזה "טיעון הקטנה" גנרי מטופש אחר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא יודע מה איתכם, אני כבר לבשתי את התחתונים המיוחדות שלי (אלה עם החדק של הפיל), אני מוכן להגעת הבראבו.

 

Bring em’ bitches...

 

;)

איך אומרים בשרשורים בפורום דיטיילינג - בלי תמונות זה לא נחשב.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)
DOC SLOW,

בחייך, תהיה רציני, כל מה שיש טוב באוטו הזה (ואין הרבה) זה בעיקר דברים שמהנדסי קרייזלר לא הרסו מהשורשים המרצדסיים (W211) של הרכב.

תגיד, נהגת ברכב?

 

בכל אופן, אני כן. דווקא הופתעתי מאוד לטובה.

 

הגולף הפכה ללהיט מהרגע בו הוצגה ב 74' מסיבה פשוטה - היא פשוט היתה מכונית נכונה בזמן הנכון, וזה תקף לגבי כל הדורות שלה.

פולקסווגן לא התפתו, ובצדק, לשנות את הקו העיצובי שמלווה אותה מיומה הראשון, ותמיד דאגו שכל דור יקדים את זמנו - הדור השני הציע איכות חסרת תקדים, השלישי הציע לראשונה מנוע V6 גדול, הרביעי תא נוסעים ברמה של מכונית סאלון, החמישי מנועי TSI ותיבת DSG וכן הלאה.

הסיכוי היחיד של פיאט להכנס ברצינות לפלח השוק הגדול ביותר באירופה היה עם הטיפו ב 89', רק חבל שהטיפו שבסיסה היה טוב, היתה מכונית מרושלת, והסטילו שהחליפה אותה העלימה את פיאט לגמרי מהשוק.

ובל נשכח שהמעבר למטבע אחיד באיטליה ביטל את יתרון המחיר המסורתי של פיאט, ולכן הלקוחות לא מצאו שום סיבה להעדיף את הפיאט על פני הגולף.

דה ז'ה וו.

 

לא הבנתי איך העובדה שהדור השלישי הציע מנוע V6 תרמה למכירות? הוא נמכר כל כך הרבה ה-V6? אני בספק. בכל אופן, הגולף היא מכונית טובה עם מערך שיווק משומן אשר תומך בה. מעבר לכך, זהו מוצר מבוסס מאוד בשוק.

 

כעת נחזור רגע לבראבו. אמנם כרגע כמעט ולא ידוע לנו כלום, אך במידה והבראבו תצויד בשלדה מתקדמת (ג'ולייטה), מנועי מולטיאייר מעודכנים וגיר כפול מצמדים, לכך נוסיף איכות תא נוסעים סבירה ותג מחיר יותר אטרקטיבי מזה של הגולף, האם תצליח?

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

עם תג מחיר אטרקטיבי בהפרש מוחשי, ומערך שיווק טוב, היא יכולה להצליח (יחסית לעצמה, לא יחסית לגולף).

היות ואני אישית לא מאמין שיקרו אף אחד מהסעיפים האלו, אני מהמר על כך ש(אם תיובא בכלל)תשאר רכב נישתי, ויורשת טובה לבראבו הנוכחית.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
איך אומרים בשרשורים בפורום דיטיילינג - בלי תמונות זה לא נחשב.

 

אל תאיים, נזכרתי שיש לי אפילו תחתונים יותר ראוייות למאורע שכזה, מבטיח להעלות תמונה בעוד איזה 6 שעות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)
אם מדובר בכזאת מציאה, איך זה שהגולף נמכרת פי כמה וכמה מהבראבו? מה אני מפספס?

אתה מפספס את הסטיגמה ומה שהיא יודעת לעשות. למכונית שמגיעה מאיטליה ונושאת את הסמל של פיאט, יש צורך לבנות גשר גבוה וארוך מעל תהום הדעות הקדומות. שאל מוסכניק ממוצע אם כדאי לך לקנות פיאט, תיתקל קרוב לודאי ב " אל תיגע " פטרוני, שאל חברים, מכרים, סתם אנשים ברחוב, לא רבים ישיבו אחרת. מי ששקל לקנות כמכונית חדשה בראבו כזו והוא חף מידע או נסיון, שאל והתענין באופן טבעי אצל המנויים למעלה, תגובות מהסוג הנזכר שלחו אותו די מהר למתחרים, בלי קשר אמיתי למכונית, יכולותיה ואיכויותיה. אני מניח שאתה קנית את המכונית שבסימלון שלך, בהנחה שיש לך כזו, כי אתה יודע שזה מוצר גרמני, יקר, מדויק, מוקפד ואיכותי. ה"ידע" הזה שלך אינו פרי מחקר עצמאי ומדעי פרטי, הוא תולדה של בניית מיתוג ומוניטין במשך שנים וזה עובד מצוין, גם אם לא תמיד מגובה בעובדות.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

תגידו לי מה אתם מתווכחים שוב על תצליח או לא? אתם לא מבינים שכל הנתונים אינם רלוונטיים כי את הבראבו לא ניתן למדוד במדדים של בני תמותה כמונו?

 

במידה והיא תרצה להצליח, היא תצליח, במדיה והיא תרצה להפוך לאקזוטיקה האיטלקית שהיא כרגע ולבחור לעצמה את יחידי הסגולה שיזכו לנהוג בה, אז זה מה שהיא תעשה.

 

עידן היחיד שהבין מה צריך לעשות כדי להתכונן למאורע הנדיר הזה! סחתיין עליך עידן! אגב, תמונה נדרשת כי כמו שאמרו פה - pic or it didnt happen!

יש לך 5 שעות ו45 דקות, and counting...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

ואולי זה המקום להיזכר בלנצ'יה דלתא, שבניגוד לאחותה הקטנה האפסילון תומחרה עת הגיעה לכאן במחיר די מקביל למתחרותיה אבל הסיכוי שלה היה אפסי מלכתחילה, פשוט בגלל הסמל. אני עוד זוכר את מסע ה"ריסוק" שלה בפורום כשרק התפרסמה הכוונה להביא אותה לכאן. אני הופתעתי אז, במיוחד מכיוון שהיה לי נסיון מוקדם ובהחלט טוב עם גירסת דיזל שכורה שלה באיטליה, אבל את עוצמת הסטיגמה והשפעתה על הספרים, גם אני לא יכולתי לשער.

פורסם
אל תאיים, נזכרתי שיש לי אפילו תחתונים יותר ראוייות למאורע שכזה, מבטיח להעלות תמונה בעוד איזה 6 שעות.

 

תצרף גם אבטיח להשוואה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לדעתי קונצרן פיאט ואלפא רומאו כמוצר,די הצליחו בשנים האחרונות להעמיד את מכוניותיה

באור אחר,יותר אמין,יותר יוקרתי,ומוצר שאפשר לסמוך עליו. עבדו קשה ולדעתי הצליחו

למתג את עצמם (גם אים בהתבוננות וחיקוי המתחרה מגרמניה) חזק מאוד,גם באלפא 159

ואחריה הגולייטה ,אלו רכבים שהסטיגמה כבר לא חלה עליה,(ומי שיש לו קיבעון בעובי של ממ"ד...

לא צריך להפגע) וגם הפיאט 500 שהוכיחה מזמן שיש הצלחה כשעובדים קשה,וה 500X תהיה

להיט הסטרי בעוד שנתיים שלוש כמשומשת. לדעתי הבראבו הנוכחית אם תיוצר נכון (שילדה של גולייטה ומנועים)

יש לה סיכוי מאוד גבוה להצלחה,כי פיאט למדו הייטב מכשלונות העבר וראו גם את הגולייה החדשה שתייצר מלא

כבוד לקונצרן ותהיה הצלחה גדולה,לדעתי כן?

משפט אחרון: מיספר 2 משתדל יותר!

פורסם

מנקודת מבט הנדסית - אני מסכים עם הדברים שלך

אבל בעולם האמיתי, הנדסה אינה חשובה כשיווק, ומנקודת מבט שיווקית - המותג פיאט עדיין לא התרומם כמו שצריך מהקרשים, שזה חבל, כי אני סבור שמבחינה הנדסית הם כן (ולכן מוכן להחזיק רכבים שלהם).

לי נראה שבשביל לחזור/דור לשוק, הם צריכים להסתכל על הטווח הארוך: להשתמש בתמחור אטרקטיבי שיוריד שולי רווח מידיים, לבנות חזרה את המותג, ואז אפשר לשקול לחזור לתמחור הנוכחי שלהם.

 

אבל כל עוד פיאט מתומחרת בסמיכות לVW (ושות'), לא רואה סיכוי שהיא חוזרת להיות באמת רלוונטית. וחבל - כי הרכבים של השנים האחרונות מאוד מוצלחים לטעמי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
תגיד, נהגת ברכב?

 

בכל אופן, אני כן. דווקא הופתעתי מאוד לטובה.

 

כפי שכבר אמרתי, ה"הפתעה לטובה" (אם אפשר לקרוא לאיזה שהוא אספקט של נהיגה ברכב הזה הפתעה לטובה) היא הגלל היסודות של מרצדס ברכב, ועדיין הוא כ"כ הרבה יותר גרוע מהמרצדס בכל פרמטר אפשרי, שזה פשוט מביך.

 

בערך (או בדיוק) כמו להעדיף קרוספייר על SL :drinking:

 

לא הבנתי איך העובדה שהדור השלישי הציע מנוע V6 תרמה למכירות? הוא נמכר כל כך הרבה ה-V6? אני בספק. בכל אופן, הגולף היא מכונית טובה עם מערך שיווק משומן אשר תומך בה. מעבר לכך, זהו מוצר מבוסס מאוד בשוק.

 

כולכם פה עושים מה זה חיים קלים לבראבו, כאילו גולף בפיסגה ומתחתיה הבראבו אבל היא מכרה גם פחות מכמעט כל מתחרה בקטגוריה.

פחות מהפוקוס, פחות מהאסטרה, פחות מהמגאן, פחות מה C4, פחות מה 308...אתם מבינים את הכיוון.

 

מה גרם לכ"כ הרבה אנשים בכל רחבי אירופה לקנות כ"כ הרבה רכבים אחרים שהם לא פיאט בראבו?

כל אחד יחליט את ההחלטות שלו אבל עם עובדות קשה להתווכח.

 

אתה מפספס את הסטיגמה ומה שהיא יודעת לעשות. למכונית שמגיעה מאיטליה ונושאת את הסמל של פיאט, יש צורך לבנות גשר גבוה וארוך מעל תהום הדעות הקדומות. שאל מוסכניק ממוצע אם כדאי לך לקנות פיאט, תיתקל קרוב לודאי ב " אל תיגע " פטרוני, שאל חברים, מכרים, סתם אנשים ברחוב, לא רבים ישיבו אחרת. מי ששקל לקנות כמכונית חדשה בראבו כזו והוא חף מידע או נסיון, שאל והתענין באופן טבעי אצל המנויים למעלה, תגובות מהסוג הנזכר שלחו אותו די מהר למתחרים, בלי קשר אמיתי למכונית, יכולותיה ואיכויותיה..

כל האירופאים אהבלים שחיים לפי סטיגמות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

דווקא קל להתווכח, אפילו התייחסו לזה, אתה פשוט מתעלם :)

 

לי נראה שלא חסר לך את היכולת להתעלם מעובדות בעצמך, אני הפנתי לך שאלה מקודם - ואשמח לקבל ממך תשובה

אין הרבה טוב? ב50K אתה מקבל רכב משפחתי, מוגדש, עם איכות פנים ברמה טובה, אבזור על הצד המפנק, מראה לא גנרי (יש שיאמרו יפה). אולי במקום להיות הייטר טיפוסי תציג לנו את האלטרנטיבות המטורפות שיש לך בשרוול בתקציב שנתון וסגמנט דומה? אקזמפלר כזה עליו תאמר שיש טוב בו לעומת האיטלקית הנחותה. מסקרן לשמוע.

 

לגבי המשפט עם האירופאים והסטיגמות - לא, לא כל האירופאים אהבלים שחיים לפי סטיגמות - כל העולם כזה, כאשר אתה מחליף סטיגמות במיתוג ושיווק. הרי לאפל יש באגים, ואתה לא באמת רוצה ספרייט כשאתה צמא, והמנוע של הונדה לא יפיל אותך מהכסא.

אתה באמת לא מסכים עם החשיבות של שיווק ומיתוג, או שזה רק כאשר מדובר ברכבים שלא 'באים לך בטוב'? :)

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...