Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היכונו היכונו - פיאט בראבו 2016!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי בבראבו, לא נהגתי, וזה מספיק בכדי להעריך נוחות נסיעה.

שוב, זה לא שהגולף MK6 נוחה כמו סיטרואן CX והבארבו קרש, היא פשוט נוחה יותר.

ההפרש אינו בשמיים, אך הוא מורגש.

לפחות כשהוצגה, הגולף MK6 היתה הנוחה בקומפקטיות, וזה כולל גם את הצרפתיות שבחבורה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נוחות מבחינתי זה ששני כיסאות ענק (קיקו נקסט-פיט ובריטקס מרת'ון) נכנסים ונשאר מקום לבוסטר ישבן של הגדול. הגולף VI פחות מצטיינת בסעיף זה.

נוחות זה יתרון קל על פני הגולף בתא המטען, בדיוק הסנטימטר הקריטי לטיולון מקלרן הגדול שאשתי התעקשה לקנות.

 

אז נגיד ששני היתרונות הקלים האלו מתקזזים עם היתרון הקל בגיהוץ מהמורות ונשאר פיטים?

פורסם
אני חושד שמעולם לא יצא לך להעריך את הבראבו בפועל האם זה נכון?

 

אם כן דבר עם אחד חברי הפורום שיש בבעלותו בראבו אני חושב שהם ישמחו להראות לך על מה מדובר כי מילים כמו "היא הרבה פחות נוחה מהגולף" לא שמעתי מאף אחד שאיי פעם ישב בבראבו.

 

אני לא זוכרת את המושבים של הגולף, אבל המושבים בבראבו הם בהחלט נקודת חולשה בולטת של הרכב, ביחד עם מחסור במחזיקי כוסות\בקבוקים נורמאליים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

שומאכר - תתפלא כמה מחזיקי כוסות רלוונטיים למי שנוסע נסיעות ארוכות. מאד סבלתי מזה ב-156. בג'ולייטה הם ממוקמים גרוע, אבל לפחות קיימים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כל מי ששואל אותי "נו, איך הפיג'ו 2008" מקבל ממני מייד את התשובה המיידית "אין מחזיקי כוסות" ונדהם!

 

אם הייתי שם לב לזה לפני, אני מאמין שזה היה דיל ברייקר מבחינתי.

 

מפריע ומעצבן ברמה היום יומית :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מחזיק כוסות זאת המצאה לנהג האמריקאי שגולש עם הקפריס המתנדנדת שלו אל הדיינר האהוב עליו ומבקש מהמלצרית שתמלא את הכוס הטרמית שלו בקפה פילטר שיושב בפרקולטור כבר יומיים.

האיטלקים לא מאמינים בקפה חלש ולא מאמינים במחזיקי כוסות. את הקפה צריך לשתות חזק וטרי, מכוס זכוכית או קרמיקה קטנטנה ובעמידה.

פורסם
רק בגלל החוסר במחזיקי כוסות לא הזמנתי לקסוס LFA

אני דווקא התחכמתי, קניתי lfa ועברתי למימיה..

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
מחזיק כוסות זאת המצאה לנהג האמריקאי שגולש עם הקפריס המתנדנדת שלו אל הדיינר האהוב עליו ומבקש מהמלצרית שתמלא את הכוס הטרמית שלו בקפה פילטר שיושב בפרקולטור כבר יומיים.

האיטלקים לא מאמינים בקפה חלש ולא מאמינים במחזיקי כוסות. את הקפה צריך לשתות חזק וטרי, מכוס זכוכית או קרמיקה קטנטנה ובעמידה.

 

מחזיקי כוסות זה שהבקבוק חצי ליטר שאתה קונה כי יש לך 100 ק"מ לכל כיוון + פקקים פעם-פעמיים בשבוע לא יעוף כשתלחץ או תפנה. זה נוח. מה שהאמריקאים קוראים לו קפה באמת ג'יפה, אבל לא קשור למה שאני, למשל, צריך ביום יום. את הקפה שלי אני באמת מעדיף (כמו את המכוניות) בצד האיטלקי, אבל לא בושה לבקש מחזיקי כוסות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עיקר המכירות של הבראבו היו באיטליה. בתור אלפיסט מושבע אתה וודאי יודע שנהג איטלקי, חוץ מלנהוג ולהעביר הילוכים תוך כדי עקיפה במהירות מופרזת בקו הפרדה רציף, גם צריך לעשות תנועות מגונות דרך החלון, לעשן, למזמז את החברה שיושבת לידו ולסמס לאשתו שהוא בישיבה חשובה ויתעכב. תתן לו גם לשתות איזה כוס מים או קפה תוך כדי וזה כבר יהפוך לקצת לא בטיחותי.

 

ובל נשכח - פיאט מחויבים לבטיחות.

 

ברצינות - מחזיקי הכוסות בבראבו הם באמת בדיחה.

פורסם

לא זוכר איפה הם בבראבו. בג'ולייטה זה או לשים בקבוק או להשתמש במשענת יד. איטלקים בלאט, ואפאנקולו...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מה אתם מסתבכים? פשוט תחכו חודש שהחלודה תאכל את הפח ותשימו שם את הבקבוק.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.


×
×
  • תוכן חדש...