Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היכונו היכונו - פיאט בראבו 2016!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה אתם מסתבכים? פשוט תחכו חודש שהחלודה תאכל את הפח ותשימו שם את הבקבוק.

איזה חודש?

שכחת את הפתגם הידוע? "רכב איטלקי מחליד כבר על הקטלוג".

פורסם
מנוע ה 1.6 של המריאה היה אחד ממנועי ה 1.6 הפחות טובים, שלא לומר גרועים שיוצרו בשעתו.

מנוע קשה, רועש וחסר מומנט לחלוטין.

השילוב שלו עם התיבה האוטומטית היה גרוע, ההגה היה קל מידי וחסר רגישות, ובנוסף לכל אלו המריאה היתה מכונית יקרה לתחזוקה, בניגוד לפיאטים משנים עברו.

גרסת ה JTD היתה מוצלחת בסדרה, כמו גם גרסת ה 1.4 של הבראבו\בראבה.

גם מכבישי אירופה הן נעלמו כמעט כליל, בעיקר בשל תקלות מנוע.

מה שכן, היא היתה מכונית נאה ונוחה יחסית.

למעט נקודות אור בודדות, את התקופה הזו ישמחו בפיאט לשכוח.

בטוח לגבי המנוע? לא יודע, עולות לי לראש דוגמאות כמו דייהו נובירה זל"ל.

 

לגבי ההגה הוא אכן קל, אך דווקא ההתנהגות מפתיעה לטובה. לפחות בגרסת ה-"עברתי מיליון ק"מ, פעמיים".

 

מסכים בהחלט לגבי העיצוב והנוחות.

 

נסעתי בבראבו, לא נהגתי, וזה מספיק בכדי להעריך נוחות נסיעה.

שוב, זה לא שהגולף MK6 נוחה כמו סיטרואן CX והבארבו קרש, היא פשוט נוחה יותר.

ההפרש אינו בשמיים, אך הוא מורגש.

לפחות כשהוצגה, הגולף MK6 היתה הנוחה בקומפקטיות, וזה כולל גם את הצרפתיות שבחבורה.

עברנו ממצב בו גולף MK6 נוחה בפער משמעותי מהבראבו ל"ההפרש אינו בשמיים". נראה לאן נגיע...

 

אם נתעלם לרגע מענייני אמינות ותמחור, הגולף בהחלט רכב טוב. אם כי זה פחות נכון לגבי הגרסה הפופולארית (בזמנו) אשר צוידה במנוע ה-1.6 העתיק בשילוב עם DSG7 ואבזור קמצני. הגרסה הזו לא עשתה עם ה"גולף" יותר מידי חסד (כן, נהגתי. לא מעט אפילו).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מה אתם מסתבכים? פשוט תחכו חודש שהחלודה תאכל את הפח ותשימו שם את הבקבוק.

מה תעזור לי כוס מחוץ לרכב? עדיף לחכות שידית ההילוכים תתפרק.

 

אה מדברים על בראבו? חשבתי שמדברים על הגולף.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
מה אתם מסתבכים? פשוט תחכו חודש שהחלודה תאכל את הפח ותשימו שם את הבקבוק.

אז אתמול ראיתי שפיאט נותנים 8 שנים אחריות לחלודה, חבל שעל הדשבורדים הם מסתפקים בשלוש שנים בלבד.

אני חושב שעלה כאן צורך במבחן השוואתי מקיף בנושא.

איך אתה יכול להשוות בין עונדה למרכבת האלים? תחשוב טוב טוב על מה שאמרת עכשיו ותחזור עם תובנות [emoji28]

 

 

בנימה יותר רצינית, ישנם רק שני מחזיקי כוסות+התא המקורר/מחומם שנמצא במשענת יד. מחזיקי הכוסות רדודים ביותר ואם הכוס/מאפרה מפלסטיק לא נמאים בקידמי, לא הייתי מסתכנת לשים שם כוס עם קפה/פחית. בפונטו הם דווקא דאגו למוקומות יעודיים בדלתות.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

מעניין איך הפלסטיק האיטלקי יתמודד עם קפה רותח . (יש שמועות שדווקא בטייפ אר זה מזרז את כניסת הvtec ).

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
נסעתי בבראבו, לא נהגתי, וזה מספיק בכדי להעריך נוחות נסיעה.

שוב, זה לא שהגולף MK6 נוחה כמו סיטרואן CX והבארבו קרש, היא פשוט נוחה יותר.

ההפרש אינו בשמיים, אך הוא מורגש.

לפחות כשהוצגה, הגולף MK6 היתה הנוחה בקומפקטיות, וזה כולל גם את הצרפתיות שבחבורה.

לבראבו יש נסיעה מעט קשיחה יותר, זה נכון, אבל תחושת הקלילות יחד עם מתלים מרוסנים, שקטים ואוחזים למדי, הם משהו שהגולף המסורבלת ( רק יחסית כמובן ) לא יודעת לתת לנהג. אולי ענין של עכוז ותחושה פרטיים, בהחלט אפשרי. עם כל אלו חשוב לציין את ההבדל שאינו פחות מתהומי בין הכיסאות המחורבנים של הבראבו לאלו המצוינים של הגולף. בבראבו הם כנראה עוצבו עבור חיה אחרת, ואם לא די בזה גם מיקום המושב יחסית לדוושות, פשוט לא נכון. כמה שתכוון את הדבר הזה והאפשרות בהחלט קיימת, לא תקבל ישיבה נוחה. על דרך האבסורד אפשר להגיע למסקנה שזו מעלתו העיקרית של האוטו, פשוט אי אפשר להיות נינוח עם הבראבו, תמיד תהיה דרוך. ושוב, גם זה יכול להיות ענין של עכוז שאינו בנוי נכון, לך תדע.

פורסם

מחזיקי הכוסות הגאוניים בבראבו, הם צמודים לבלם היד, ומעוצבים כשני עיגולים המשתלבים זה בזה - ז"א שאתה יכול לשים כוס אחת בלבד (כי היא חורגת אל תוך המקום של הכוס הנוספת).

בנוסף, אין מקום בדלתות הנהג לבקבוקים משום סוג.

 

צחוק בצד, מדובר בכשל ענק של הנדסת אנוש. כשאני יוצא לטיול אני נאלץ למקם את בקבוק המים בשטח רגלי מושב הנוסע, וכל סיבוב לראות אותו מתעופף מצד לצד (בל נשכח שאני נוהג על בראבו, רכב המייצר 108.9G-FORCE לכל 10 מעלות בפניה).

 

הקטע הזה עם התאי אחסון, זה הכשל הכי גדול בהנדסת האנוש של הרכב. זה אמנם נשמע מצחיק או טיפשי - אבל רבאק זה ממש ממש מעצבן. איטלקים מטומטמים.

בג'ולי זה אותו דבר הא? זה מוריד לה הרבה נקודות מבחינת שימושיות מבחינתי (אני מדבר על שילוב בין תא לא קיים בחלל הנוסעים, ותאים קטנים מדי בדלתות)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אפשר לשים שני בקבוקים, אבל גם הג'ולי לא סובלת מעודף תאי אחסון.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תגידו לי אתם השתגעתם? קיבלתם את הזכות לנהוג בבראבו, היא בחרה בכם כנהגים שלה, ואתם מתלוננים על תאי אחסון ומחזיקי כוסות?!

 

בשם כל אלי האולימפוס, אני מזועזע!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
למה לא קמת לטיול אדון אולימפוס?

 

הוא קם, הפיאט לא התניעה! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בטח שהיא לא תניע, המפתחות לא היו בסוויץ', היא למטה בחניה ואני בבית ישן. באגירה, החזקתי ממך בן אדם חכם, אבל בחייאת, כל אחד אמור לדעת שרכב לא מניע בלי מפתח :lol:

 

בנימה רצינית לרגע אחד, אני לא יכול "לטייל" עם הרכב עד שאעשה את הטיפול שאני צריך לעשות. בתקווה שסופסוף השבוע זה יקרה.

לא מתכוון לסכן את עצמי, נהגים אחרים ואת הרכב שלי כשאני לא בטוח ביכולתיו.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...