Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היכונו היכונו - פיאט בראבו 2016!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
, אני לא יכול "לטייל" עם הרכב עד שאעשה את הטיפול שאני צריך לעשות. ,,בתקווה שסופסוף השבוע זה יקרה.

.

שוב היפנוזה עצמית, את יפה את יותר טובה מהגולף :lol: בטעות הסתכלתי עליה, נו תניעי.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

אין רכב עם פחות מקומות איכסון מה159.

כשלוקחים בחשבון את גודל הרכב והקטגוריה שבה הוא מתיימר להיות זה בכלל מגוחך.

למשל בתא שבין המושבים יש קירור אבל אפשר להכניס מקסימום שקית שוקו.

בתא נוסף צריך לבחור בין מאפרה/שקע מצית/מקום לפאלפון, חלילה לא כולם יחד.

הא! ואם קניתם פחית קליפורניה כנראה שתצטרכו ללכת איתה בכיס.

עריכה אחרונה על ידי ExoduS

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

את הפחית ריח אני שם באשפתון שנמצא ברצפת המושב האחורי. גם ככה אני לא משתמש בו אז לפחות שיעשה משהו מועיל.

 

מקומות אחסון אינם רלוונטיים בבראבו, אפשר פשוט להניח כוס קפה על הדשבורד, שכינת האלים אשר נמצאת ברכב כבר תדאג לייצב את הכוס בכל מצב שלא יהיה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

אתרים נוספים מפרסמים את דעותיהם לגבי עתידה של הבראבו החדשה.

 

לדעת האתר הזה, יש סיכוי שהבראבו תהפוך להיות בסך הכל גרסת האצ'בק של האגאה שהוצגה לא מזמן (לפחות מבחינת שמו של הדגם).

בנוסף, הם מאמינים כי היצע המנועים יושאל מה500X ויכלול 4 מנועי בנזין - 2 אטמוספריים בעלי נפח של 1600 סמ"ק ו2400 סמ"ק, 2 מנועים מוגדשים בעלי נפח של 1400 סמ"ק (בעצם אותו מנוע, פשוט עם הספקים שונים) ו3 מנועי דיזל בעלי נפח של 1300, 1600 ו2000 סמ"ק.

בנוסף, באתר הנ"ל נטען כי יש סיכוי שהרכב יעשה שימוש בתיבת ה9 הילוכים של קרייזלר.

 

לעומת זאת באתר אחר עושה רושם שהם חושבים שהולכת להיות גרסת כלאיים כלשהיא (לא ברור לי אם היברידי או דלק חילופי, השתמשתי בגוגל בשביל התרגום) ושהרכב יבוסס דווקא על הפלטפורמה של ה500L. בנוסף, שוב לפי התרגום שאני לא בטוח בכלל בדיוק שלו, נראה כי תהיה גם גרסת סטיישן(?!)

 

אם מישהו פה קורא ומבין איטלקית, אשמח אם יעזור בתרגום האתר השני.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

קראתי, התרגום בקצרה הוא "תזדיין בסבלנות עד שתהיה סקירה באתר נורמלי באנגלית".

 

יא לחצ"ב (לחוץ בראבו)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...