Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני פשוט קורא עכשיו את התגובות שהספיקו לרשום פה , ואני רואה שיש אנשים כל כך עקשנים שפשוט לא רוצים להבין שיש לך ''קומבינה'' ברכב שלך , שלא אמורה להיות[...]ממשיכים לדחוף לך ''מה הבעיה , סע עם אורות דרך דולקים כל הזמן , הרי זה בטיחותי''

 

זו לא קומבינה, זו מכוון, ובמקומות רבים בעולם החוק מחייב התקנת מנגנון כזה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
זו לא קומבינה, זו מכוון, ובמקומות רבים בעולם החוק מחייב התקנת מנגנון כזה.

 

אתה רציני ?! , איזה מנגנון בדיוק ? , מנגנון שאומר שברגע שהנהג מסובב את הסוויץ' ברכב אז אור דרך נמוך נדלק אוטומטית , ולנהג המסכן אין שום אפשרות לכבות אותו עקב היותו אוטומטי ודולק כל הזמן ומבצע פונקציה של אור יום , בנוסף לפונקציה של אור דרך נמוך ....

אפילו אם לרגע נדמיין שזה באמת ככה ''המנגנון שלך'' (ברגע זה אני כבר לא יודע אם לצחוק או לבכות) , עדיין אני לא מאמין בזה ושיש דבר כזה כמו שאתה אומר , אין בזה היגיון בכלל .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם
את ההגיון הסברתי מספר פעמים במהלך השרשור, וכאמור יש מדינות שבהן זה התקן.

 

אנחנו לא במדינות אחרות , אנחנו בארץ כמו גם הבחור שפתח את השרשור , אז את ''ההיגיון'' שלך תיישם ברכב שלך ואל תדחוף אותו לאחרים , כאשר בארץ אין חוק המחייב אותך לנהוג עם אורות כלשהם דולקים (ולא רק אור דרך נמוך , אלא אפילו לא אור חנייה) קבוע , 24 שעות ביממה , כל השנה . אולי בתגובה כזאת לפחות תבין סוף סוף .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

כל הכבוד לפותח השרשור שלא ויתר למוסכי הרשת וליבואן, ופנה ליצרן העולמי בנוגע לקומבינת האורות ברכבו.

מי שרוצה לנסוע עם אורות דולקים ביום שמשי במסווה של עטיפה אפשרית יפה של בטיחות מוזמן בכיף - זאת בעיה שלו ושל ארנקו. אני לא משתף פעולה עם הדבר הזה, ואין שום סיבה שיצרן רכב יאלץ את לקוחותיו כמו פות"ש לנסוע עם אורות ביום במזג אוויר כמו שלנו. במחשבה השניה יש סיבה ליצרן וחבריו לעשות זאת לכאורה, כי אז הוא ימכור יותר נורות, אלטרנטורים, מצברים, פנסים והחגיגה חוגגת והשקלים מתעופפים...

פורסם

אני שמח לשמוע שהשגת את מבוקשתך בסופו של דבר, הרי זאת זכותך להחליט מה ידלוק לך ברכב ומה לא. ולכל אלה שבאים בגישה של ראש בקיר עם סקרים שלהם על בטיחות, אם אתם רוצים כל כך אז תדליקו ב 40 מעלות אורות כדי שיראו אותכם יותר טוב.

אגב אצלי בסיאט לאון 12 האורות היו דלוקים במשך שנתיים וחצי כמעט אצל בעלים הקודמים עד שלא כיבו לי את זה במורשה, וכן יש מלא נקודות בתוך הפנס ורואים את זה ממש טוב לא בטוח אם זה נוצר עקב זה שאורות דלקו באופן קבוע או לא אך מה שבטוח שזה כן תרם לזה.

פורסם

מה שגורם לזה, זה החום שבתוך המנורה.

זה הופך להיות רותח, ברמה של אי אפשר לגעת עם זה ביד. והפלסטיק מאבד מהצורה שלו.

זה גורם לנקודות חריצים וכדומה.

מה שכן אני רוצה להזמין פנסי DRL של פליפס, כמובן רק במידה והכול חוקי.


×
×
  • תוכן חדש...