Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אנחנו מחפשים רכב משפחתי ל5 נוסעים, מנוע דיזל בלבד, עד 140 אלף ש''ח, קנייה מיד ראשונה (סוכנות), 5 דלתות, גיר אוטומטי/רובוטי בלבד.

 

יש התלבטות בין רנו מגאן סטיישן (אסטייט) לסיאט טולדו (דגמי 2014), כיוון שאלה המכוניות היחידות שנמצאו מתאימות לדרישות. אם לא מצאתם מכוניות אחרות שמתאימות לדרישות, אשמח לחוות דעת בנוגע לתמכור עתידי, אמינות ותקלות.



 

תודה :)

פורסם

מגאן יותר מרווחת, יותר נוחה, בגאז' ענק, בידוד רעשים מעולה. אני אישית מעדיף מגאן.

לגבי סחירות עתידית קשה מאוד לנבא, אבל כיום יש ביקוש די גדול לרכב דיזל משומש עם נתונים טובים ובמצב שמור. פלואנס דיזל מבוקשת יותר מבנזין, הרבה יותר.

תעשה נסיעת מבחן על שני הרכבים לתחליט לפי ההרגשה שלך, מה מתאים לך יותר. תרגיש גיר רובוטי בשני הרכבים (הם שונים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מגאן יותר מרווחת, יותר נוחה, בגאז' ענק, בידוד רעשים מעולה. אני אישית מעדיף מגאן.

לגבי סחירות עתידית קשה מאוד לנבא, אבל כיום יש ביקוש די גדול לרכב דיזל משומש עם נתונים טובים ובמצב שמור. פלואנס דיזל מבוקשת יותר מבנזין, הרבה יותר.

תעשה נסיעת מבחן על שני הרכבים לתחליט לפי ההרגשה שלך, מה מתאים לך יותר. תרגיש גיר רובוטי בשני הרכבים (הם שונים).

האמת שבטולדו הבגא'ז גדול יותר ב50 ליטר. המגאן מגיעה רק עוד שבוע לנסיעת מבחן.

מסכים שהמגאן מרווחת יותר.

הבעיה בטולדו שכל מכשול בכביש כמעט שבר לי את הגב, אני מאמין שבמגאן זה לא אמור לקרות.

2 המכוניות האלה הם 2 המכוניות היחידות שעומדות בדרישות או שיש עוד?

פורסם

למגאן נוחות נסיעה טובה משמעותית מהטולדו.

אופציה נוספת בתקציב הזה היא הקיה סיד, יש לה נוחות נסיעה טובה יותר מהמגאן ותא נוסעים איכותי יותר אך היא פחות חסכונית

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

המושבים במגאן נהדרים.

להורים של אשתי יש מגאן 2011 בנזין. הרכב מאוד נוח ושום דבר בקשר לשבירת גב לא קיים.

הבעיה שלך היא הגבלת התקציב מול הדרישה לדיזל.

אם אתה לא חייב רכב גדול, יש את סיטרואן סי 3 פיקאסו דיזל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
האמת שבטולדו הבגא'ז גדול יותר ב50 ליטר.

 

לדעתי בסטיישן לא מודדים את גודל תא המטען עד גובה התקרה, כך שאם תנצל את מימד הגובה, אז הנפח יהיה גדול משמעותית. פלוס אם תקפל את המושב האחורי או רק את חלקו, עם סטיישן יהיה לך הרבה יותר נוח להוביל חפצים גדולים אם תצטרך.

פורסם

 

מגאן אסטייט עונה בול על הצרכים שלך ( המושב האחורי בטולדו לא מספיק רחב ומרווח הרגליים מוגבל יחסית ולא מתאים לשלושה אנשים).

אני הייתי בוחר ברנו בלי שום ספק. ואם אתה לא חייב דיזל אבל מכוון לרכב חסכוני ומרווח, בדוק את הטויוטה אוריס סטיישן ההיברידית.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לדעתי בסטיישן לא מודדים את גודל תא המטען עד גובה התקרה, כך שאם תנצל את מימד הגובה, אז הנפח יהיה גדול משמעותית. פלוס אם תקפל את המושב האחורי או רק את חלקו, עם סטיישן יהיה לך הרבה יותר נוח להוביל חפצים גדולים אם תצטרך.

נכון מאוד, בסטיישנים ובדגמי 3/5 דלתות מודדים עד גובה המגש, שמכסה את תא המטען.

כשמפרסמים נתון עם מושבים אחוריים מקופלים מודדים עד קו החלונות. אם זה דגם מסחרי או כזה שיש לו אופציה לרשת או מחיצה בין תא נוסעים לתא מטען - מודדים עד גובה התקרה.

 

 

פורסם
לדעתי בסטיישן לא מודדים את גודל תא המטען עד גובה התקרה, כך שאם תנצל את מימד הגובה, אז הנפח יהיה גדול משמעותית. פלוס אם תקפל את המושב האחורי או רק את חלקו, עם סטיישן יהיה לך הרבה יותר נוח להוביל חפצים גדולים אם תצטרך.

 

 

מגאן אסטייט עונה בול על הצרכים שלך ( המושב האחורי בטולדו לא מספיק רחב ומרווח הרגליים מוגבל יחסית ולא מתאים לשלושה אנשים).

אני הייתי בוחר ברנו בלי שום ספק. ואם אתה לא חייב דיזל אבל מכוון לרכב חסכוני ומרווח, בדוק את הטויוטה אוריס סטיישן ההיברידית.

 

נכון מאוד, בסטיישנים ובדגמי 3/5 דלתות מודדים עד גובה המגש, שמכסה את תא המטען.

כשמפרסמים נתון עם מושבים אחוריים מקופלים מודדים עד קו החלונות. אם זה דגם מסחרי או כזה שיש לו אופציה לרשת או מחיצה בין תא נוסעים לתא מטען - מודדים עד גובה התקרה.

לא ידעתי בקשר לתא מטען, תודה. למרות שבטולדו זה תא ענק בכל מקרה 550 ליטר.

 

ישבתי גם בטולדו וגם באסטייס מאחורה והאמת שבטולדו היה טיפה יותר מקום לרגלים, פשוט האוטו צר יותר ולכן 3 אנשים יכנסו בצפיפות גבוהה יותר.

הבעיה באסטייס שזה אוטו איטי.. 13 שניות מ0-100 זה המון זמן.. היתרון במכוניות האלה זה המומנט הגבוה בסלד נמוך (24.5 ב1550/1750 סל''ד).

בנוגע להיברידיות, לא מפחיד הדבר הזה? :S

פורסם

אני דווקא מעדיך היברידית, אבל אומרים שאוריס סטיישן צפופה מאחור, אז תבדוק את זה.

×
×
  • תוכן חדש...