Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נקבת אלפא: סופשבוע באלפא מיטו 900 סמ"ק TwinAir ידנית


MiKa_P
שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כתיבה יפה ומעניינת - הצלחת להעביר חוויה יפה .

 

ו זה כוחו של הפורום - אנו יודעים יותר מנציגי המכירות :grin:.

וזה לא מוריד כלום מהכתיבה היפה והחויה שהעברת לנו .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי בעניין, יש כאן תחושת הישג אך גם תחושת פספוס.

אתחיל בהישג: כותבת שאינה מנוסה בתחום כתיבה זה מוציאה תחת ידיה כתבה קולחת ומענינת לקריאה שהיא בו זמנית מפורטת ואינפורמטיבית.

רבים מכתבי הרכב יודעים לעמוד ביעד הראשון מבלי לעמוד בשני ולהפך. הפירוט של מיקה הוא הקרוב ביותר לנהיגה ממשית ברכב תוך שימת דגש גם על פרטים קטנים כציוד ופרקטיקה, מבלי להיות מייגע- חומר קריאה מגזיני במיטבו.

 

מעבר לסקירת הרכב ישנם עוד כמה היבטים מענינים: מהו הרושם הראשוני שהרכב מותיר עליה ומהו הרושם לאחר התנסות וכן תדמיתו בעיני אחרים.

נדמה לי שברכב מסוג זה יש לעניין חשיבות שכן ישנן קטנות זולות ופרקטיות ממנו והרכב מחייב לכן בערך מוסף. באשר לקהל היעד, נשים תדענה לאחר המבחן האם הפרקטיקה תואמת את התדמית, גברים צעירים ידעו האם הויתור על פרקטיקה ברכב משתלם תמורת תדמית אצל נשים.

 

בהקשר הזה האזכורים וההשוואות של מיקה למכונית משפחתית, ליונדאי ולוסטר ולפיאט 500 אכן ממחישים את חיפוש הקהל הפוטנציאלי לדגם:

הוא פחות פרקטי ממשפחתית, אך יש שאינם זקוקים למשפחתית וברכב זה יקבלו שיק, לוק ובוק כתחליף לעוד זוג דלתות.

מי שמחפש ייחוד ועיצוב במחיר סביר נוספה לו עוד אפשרות בנוסף על הפיאט 500.

מי שמחפש מראה ספורטיבי וחשב על ולוסטאר מקבל אלטרנטיבה עם סמל נכון ופחות נדוש בכביש. לא מזיקה התדמית החיובית של מיטו חזקות יותר.

 

התהיות שלי הן בשני נושאים: האמנם מתלים מתכווננים או פשוט קשים וכשממהרים התחושה קשה יותר? שנית האמנם מזגן פועל במצב כבוי או שמא אוורור בלבד?

 

אז מה היה לנו?שילוב של סקירה פרקטית עם קצת זוית של תדמית- חיונית ברכב כזה. שהרי מה רוצה רוכש האלפא החדשה לעתים קרובות?

הוא רוצה אלפא, רק בלי האלפא: סמל, עצוב, תדמית אך גם ללא בעיית סחירות, אמינות ועלויות טיפול.

ההצלחה קרובה מתמיד, על כל אלו אנחנו יכולים לסמן וי גדול או לפחות סביר, והיכן הפספוס?

 

הפספוס אינו אצל כותבת מתחילה ואיכותית שעוד תשתפר. הפספוס הוא אצל חברה ותיקה שעוד תדרדר: בעוד אלפא עדיין שומרת על תדמית וגם המוצר משתפר איכותית, נעלמה המכונית.

 

לספורטיביות אין כאן יומרה, בסדר. מחיר המודרניות מתבטא בהגה פחות מהנה מה206 הותיקה של מיקה, חבל אך עדיין נסלח. אך מתלים קשים? חוסר נוחות שאין לו כל הצדקה?

אם הלכה האלפא, תנו מוצר מוגמר בבקשה.

עריכה אחרונה על ידי [פנדוב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח שזו את שקיבלת את הרכב מיכל. כתיבה יפה ומפורטת.

 

מקווה לעוד פרפראות ממך.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפ"י הכתיבה שלה נראה שהגברת הצעירה לא בקטע של התגרזנויות, שזה בסדר גמור כמובן.

אם נסיעת המבחן כללה שפע קטעים שבהם המנוע חי על הקו האדום, אשמח לשמוע ממנה כי זה אולי יסביר את צריכת הדלק (במיוחד לאור הנתון של ערן ל 1:19.2)

 

ב- 140, אף רכב לא חסכוני...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לספורטיביות אין כאן יומרה, בסדר. מחיר המודרניות מתבטא בהגה פחות מהנה מה206 הותיקה של מיקה, חבל אך עדיין נסלח. אך מתלים קשים? חוסר נוחות שאין לו כל הצדקה?

אם הלכה האלפא, תנו מוצר מוגמר בבקשה.

 

כדאי לך לבקש נסיעת מבחן, המתלים בכלל לא קשים במיוחד; אני סובל מהגב ולא היתה לי שום בעיה. אבל, דווקא משום שההשוואה שלי היא לרכב ספורטיבי, ושל מיקה אולי לרכב צרפתי עם בולמים בני למעלה מעשור - רק נסיעה שלך תיתן לך קנ"מ רלבנטי. ואתה צודק - שזו אלטרנטיבה לא רעה ל- 500.

 

מה שניסיתי לומר בטקסט הרב שכתבתי מקודם הוא, שאם לא הייתי נוהג ברכב - הרושם שהייתי מקבל הוא מבולבל (ולפרקים שגוי).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן בר, יצא לי לנסוע אך לא לנהוג בגרסאות מיטו אחרות. בכולן המתלים קשים [מדי] אם כך גם בדגם הזה, אין לכך כל הצדקה ואיני רואה טעם להשוות לרכב ספורטיבי שמשלם דיבידנד על אי הנוחות. הרושם שאני מקבל הוא שהרכב מבולבל וקצת שגוי, לא הכתיבה של מיקה.

כמובן, אין לדעת ללא בדיקת אמיתית. איפה אמרת שאפשר להתרשם מג'וליטה עם 170 סוסים לסוף שבוע?

אני מבטיח לא להשאיר אותה בחוץ כדי לראות סרט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

170 זה לחלשים.

אם הרכב מעניין אותך - אני ממליץ לך לנסות. אני הגעתי סקפטי ויצאתי מופתע לחיוב. אולי מי שמגיע עם ציפיות לרכב ספורטיבי יוצא מאוכזב, אבל ממש לא נראה לי שזו המטרה. מדובר ברכב עירוני מעוצב. ככזה הוא מוצלח לטעמי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפ"י הכתיבה שלה נראה שהגברת הצעירה לא בקטע של התגרזנויות, שזה בסדר גמור כמובן.

אם נסיעת המבחן כללה שפע קטעים שבהם המנוע חי על הקו האדום, אשמח לשמוע ממנה כי זה אולי יסביר את צריכת הדלק (במיוחד לאור הנתון של ערן ל 1:19.2)

אני בטוח שהיא עלתה למהירויות גבוהות לאורך זמן ולא בדיוק חשבה על חסכון בדלק (שזה בסדר גמור, מטרתה הייתה לבחון את הרכב) ולכן בתנאים שכאלו צריכת דלק 13.5 ק"מ לליטר היא טובה, טובה מאוד אפילו.

 

גם אני מצליח לסחוט לעיתים קרוב מאוד כ-20 ק"מ לליטר מהג'ולייטה (לא רגעי אלא ממוצע לנסיעה מחיפה לת"א לדוגמא), אבל ברור שזה לא מייצג.

 

התהיות שלי הן בשני נושאים: האמנם מתלים מתכווננים או פשוט קשים וכשממהרים התחושה קשה יותר? שנית האמנם מזגן פועל במצב כבוי או שמא אוורור בלבד?

 

...בעוד אלפא עדיין שומרת על תדמית וגם המוצר משתפר איכותית, נעלמה המכונית.

 

לספורטיביות אין כאן יומרה, בסדר. מחיר המודרניות מתבטא בהגה פחות מהנה מה206 הותיקה של מיקה, חבל אך עדיין נסלח. אך מתלים קשים? חוסר נוחות שאין לו כל הצדקה?

אם הלכה האלפא, תנו מוצר מוגמר בבקשה.

לגבי המתלים, כאמור, ככל הידוע האופציה הזו אינה רלוונטית לגרסה זו של המיטו:

150240_10152244293322952_677985795_n.jpg

 

לגבי המזגן, ככל הידוע לי רק האוורור ממשיך לעבוד. להבנתי כדי שהמזגן ימשיך לעבוד יש צורך במדחס חשמלי.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

בנוגע לאלפא רומאו,

 

אל תמהר. אין ויכוח כי המצב הנוכחי של היצרן אינו טוב בלשון עדינה, אך בוא נמתין ל2015. צפויים שינויים גדולים מאוד:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?513834-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%9E%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9C%D7%90%D7%94&p=4241696&viewfull=1#post4241696

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תודה רבה ל-Mika על כתיבה מצוינת.

 

וחידוד קל לגבי צריכת הדלק -

אתמול והיום הרכב היה אצלי. טוב, לא בדיוק הרכב הזה אלא רכב אחר (בצבע שחור) אבל אותו מפרט טכני. גם אני הופתעתי בהתחלה לרעה מצריכת הדלק. נסעתי בערך 200 קילומטרים והמחשב הראה בערך 10.5 קילומטרים לליטר. לא מלהיב בכלל.

אחר כך איפסתי את המחשב השני ונסעתי עוד 150 קילומטרים. הפעם נהגתי הרבה יותר רגוע, "נורמטיבי", כשהבורר על מצב N כל הזמן ובלי למשוך את המנוע גבוה בסל"ד. 150 קילומטרים של נסיעה משולבת כולל פקקים של גוש דן בשעה 18:00. התוצאה: 15 קילומטרים לליטר.

 

המסקנה? המנועים האלו רגישים מאוד לרגל כבדה על הגז. זה נכון לכל מנועי הטורבו-בנזין שיש היום בשוק, כולל אלו של אופל שידועים כזללני דלק תחת עומס. מי שינהג כמו סבתא יקבל צריכת דלק מפתיעה לטובה. אני ראיתי על המחשב ממוצעים של 18 ו-19 קילומטרים לליטר בנסיעה בין עירונית רגועה עם הקפדה יתרה על העברות הילוכים לפי המחשב. אין לי מושג איך אפשר לנהוג ככה לאורך זמן, אבל אולי מישהו יצליח.

 

בסך הכל המשולב קיבלתי 12.5 קילומטרים לליטר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתבה, יופי של כתיבה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה את נוהגת שראית עד היום רק 2 מיטו?

 

בעיקר באיזור המרכז- פ"ת, קרית אונו, ת"א, ונתניה פעם בשבוע. ראיתי מיטו אחת כחולה לפני כמה שנים בפ"ת, ואחת שעמדה לידי ברמזור בנסיעה לדרום, נדמה לי שלבנה. ואולי שכחתי אחת או שתיים מזדמנות... אבל אני תמיד מסתכלת ושמה לב למיוחדים... :)

 

 

למי ששאל על סגנון הנהיגה שלי במיטו: החלפתי הילוכים באיזור ה5+ אלף סל"ד, כדי לא לאבד את הטורבו, בעיקר עד הילוך חמישי, שם כבר לא עוזר במיוחד לדחוק. שייטתי מעט בעיקר על חמישי. בהילוך שישי נדמה לי שהייתי במצטבר אולי 2 דקות.

וכן, המטרה שלי לא היתה לחסוך בדלק, וגם אני חושבת ש13.5 ק"מ לליטר יחסית לאיך שכן דחקתי במיטו זה לא רע. זה רחוק מאוד מנתוני היצרן, אבל בשביל צריכת דלק טובה יותר צריך להפשיט את המיטו מכל ערך מוסף שהיא מביאה איתה.

 

תודה על התיקונים לגבי המתלים, וגם המערכת, ומתנצלת על ההטעייה.

לגבי המזגן- ערערתם את בטחוני. לא עמדתי כנראה מספיק זמן בשביל באמת לבחון את זה (למרות שחשבתי שכן), אבל אני יכולה להגיד ששישי ושבת היו ימים חמים למדיי, המזגן כוון על העוצמה הנמוכה ביותר (1), והיה יעיל ונעים לכל אורך הדרך.

 

תודה שוב על התגובות החמות :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה, נהניתי לקרוא.

את בטוחה שה DNA משנה גם את קשיחות המתלים? במיטו שהיתה לי, ה DNA לא היה משפיע על המתלים בכלל.

 

כי היית על 18'...

 

וברצינות, אכן - גם אצלך זה היה מקשיח את המתלים.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...