Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נקבת אלפא: סופשבוע באלפא מיטו 900 סמ"ק TwinAir ידנית


MiKa_P
שימו לב! השרשור הזה בן 3757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחלא כתיבה מיקה, מרעננת ושונה מכל כתבתבי הרכב ששופטים כל רכב כאילו התיימר להיות מכונית מרוץ.

נהניתי לקרוא.

אחותה להדגמה של האלפא הזו בילתה סוף שבוע אצלי. יותר נכון היא בילתה כמה שעות בידי חברי מועדון אלפא רומאו ישראל שעשו עליה נסיעות התרשמות קצרות ואצלי את יתרת סוף השבוע.

אתחיל דווקא בצריכת הדלק. לפי נתוני המחשב החבר'ה מהמועדון שממש לא ריחמו עליה נסעו עליה ביחד כ150 ק"מ שאחריהן מחשב הדרך הראה צריכה ממוצעת של 10.5 קמ"ל. את יתרת הסופ"ש אצלי היא נסעה נסיעה מעורבת, רובה בין עירונית שכללה נסיעה לירושלים, סיבובים בעיר למשפוחה ונסיעה של ראשון בבוקר ממודיעין לתל אביב שהיתה רובה ככולה פקק. בסך הכל היא נתנה תצרוכת ממוצעת של 1:17. כמו שכתבו כבר קודם, זה תלוי מאוד בסגנון הנהיגה כמו בכל מנוע טורבו אחר.

המנוע הפתיע אותי לטובה יחסית לטווין איר הקודם. הן מבחינת רעשים בתוך הרכב והן מבחינת רעידות. בחוץ היא עדיין נשמעת כמו מכונת תפירה.

האלפא הזו, כמו כל אלפא מייצרת קודם כל סביבת נהג אטרקטיבית. רק אחר כך דואגים ליתר תושבי הרכב כך שלא מפתיעה אותי הביקורת שלך על המושב האחורי ואיך לוח המחוונים נראה לנוסעת.

אגב יש אפשרות לעמעם את אורות לוח המחוונים דרך התפריט הראשי.

ההגה כמובן מתכוונן לגובה וגם למרחק, פשוט היית צריכה למשוך.

פספסת גם תא אכסון די חשוב, בגג של תא הכפפות יש סליק סודי שאת מיקומו מגלים רק למי שיש לו אלפא יותר משנתיים :wink:. הוא מכיל די בקלות את ספר הרכב ומשאיר את תא הכפפות פנוי לכפפות.

במערכת, מעבר למה שכתבת יש גם המשך מאוד מפורט של מחשב הדרך שנותן הרבה יותר מידע ממה שמתקבל מהמחשב בלוח המחוונים.

הכסא כמובן זז גם קדימה בקיפול מהיר, פשוט צריך לדחוף אותו קצת אחרי שהמשענת מקופלת.

כמו שכבר כתבו לפני, אין כמובן הקשחה של המתלים במצב דינמיק. האופציה הזו לא הגיעה לארץ מעולם ובכל מקרה קיימת רק בדגם התלתן הספורטיבי.

המזגן לא עובד כשהסטארט סטופ מכבה את הרכב, רק המאוורר ממשיך לעבוד במצב הזה.

מוזר לי מה שכתבת על מנגנון ניקוי החלונות. הוא במפורש עובד בלחיצה אחת כבו בכל רכב אחר. משיכה אחורה של הידית מפעילה את המתזים ואת המגבים.

למי היא מתאימה? קטונתי מלחוות דיעה. אני יכול לאמר למי היא לא מתאימה. היא לא מתאימה לפרופיל של האלפיסט הטיפוסי. זה שמחפש רכב ביצועים. היא חמודה, היא נראית טוב, היא זריזה, היא חסכונית, יש לה את הסמל הנכון על הגריל והיא תספק את מי שרוצה לטעום מהילת אלפא רומאו, רוצה לקבל רכב זול לקניה ואחזקה אבל ממש לא מתעניין בצד הדינאמי שיתר החברות למשפחה מציעות.

שוב, לסיכום, נהניתי לקרוא ואני מקווה שתעשי עוד סקירות כאלה אם כי עדיף להבא לבדוק קצת יותר לעומק את הפרטים הקטנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היי עמי,

תודה על התגובה המפורטת והמועילה, ובהחלט לקחתי לתשומת ליבי את השורה התחתונה :)

לגבי המגבים- בי נשבעתי, ניסיתי גם בחלון האחורי וגם בקדמי- הגיע השפריץ, והמגבים דוממים. הייתי צריכה להפעיל אותם בנפרד.

 

את הפיצ'רים הקטנים של המערכת ומחשב הדרך לא בדקתי פשוט כי פחות עניינו אותי, והרגשתי שזה פחות רלוונטי. בכלל, רוב הזמן נסעתי בלי מוזיקה בכלל, כדי להקשיב לכל מה שקורה מסביב.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ צריך לתת להם עוד שניה ואז הם נכנסים לפעולה.

 

אתה יודע שלעיתים אני מאוד נהנה להציק לך (בקטנה) על הרכבים שאתה כ"כ אוהב (אתה מוזמן לעשות אותו דבר עם אופל), אז מאחר ואנחנו לוקחים הכל בצחוק ובידידות, רציתי באמת לשאול, "צריך לתת להם עוד שניה" כי בלי אותה שניה, רק שפריצ של נוזל ניקוי על החלון ב 120 קמ"ש זה טוב...למה בדיוק זה טוב? :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

- אם כבר, אז במהירויות גבוהות המים יתפזרו מעצמם, במובן שזה לא יחסום לך את הראייה קדימה.

- בלי קשר לזה, זה פועל באופן הזה במרבית הרכבים. לדעתי גם באופל.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע שלעיתים אני מאוד נהנה להציק לך (בקטנה) על הרכבים שאתה כ"כ אוהב (אתה מוזמן לעשות אותו דבר עם אופל), אז מאחר ואנחנו לוקחים הכל בצחוק ובידידות, רציתי באמת לשאול, "צריך לתת להם עוד שניה" כי בלי אותה שניה, רק שפריצ של נוזל ניקוי על החלון ב 120 קמ"ש זה טוב...למה בדיוק זה טוב? :wink:

1. ראוי לזכור שמדובר באוטו איטלקי. מעם שמרבית יחידיו אינם יודעים איך אפשר ללעוס מסטיק וללכת באותו זמן, אי אפשר לדרוש תכנון סימולטני של שפריץ וניגוב.

2. וגם אם הצליחו באורח פלא להתגבר על המכשלה הגנטית שלמעלה, קיימת תמיד האפשרות שהעסק פשוט מקולקל, גם מתאים להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ צריך לתת להם עוד שניה ואז הם נכנסים לפעולה.

 

עשיתי את הפעולה בזמן שעמדתי עם האוטו בחנייה, כך שלא הייתי בלחץ. היו להם גם 10 שניות ויותר, גם לי לקח זמן להבין שהם לא מנגבים... :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן שמקולקל, שווה בדיקה.

 

רועי5,

בנוגע למלחמת הוישרים, ניקח מאזדה 6 יפנית וג'ולייטה איטלקיה. בשתיהן משיכה של הידית תשפריץ מים, בשתיהן כעבור שנייה הוישרים ינגבו את החלון מספר פעמים, רק באלפא יתווסף ניגוב נוסף כעבור כמה שניות.

בשתיהן קיים מצב פעולה אוט' של הוישרים. במאזדה זה עובד לא טוב, התגובה מגיעה בדיליי מעצבן וגם אחרי שהסתיים הגשם הוישרים ממשיכים לעבוד במהירות הכי גבוהה במשך זמן מה. באלפא? עובד מעולה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CS, רועי דיבר בציניות גמורה. גם אני מרגיש זלזול או אנטגוניזם המופנה לפיאט מצד בגירה. בכל אופן, הניגוב הנוסף בהחלט נחמד ואם הוא נמצא אצלי בפנדה, אני משער שהוא נמצא גם בכל שאר רכבי הקונצרן.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מודע לכך. העניין פה הוא אחר.

כנראה שרק למגיני הפלורליזם מותר להיות שמרנים, כשמתחשק להם.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכנראה שלחובבי רכבים איטלקים מותר להיות חסרי חוש הומור.

זה בסדר, כבר התרגלתי לזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לב ספורטיבי, בגולייטה הכל בסדר.

המיטו החדשה מונעת ע"י מנוע וישרים.

השהיה בפעולת המגב נובעת מהשהיית טורבו.

כ"כ בעליות כשהמנוע מתאמץ, הוישר מתנתק כדי לא להכביד על המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לב ספורטיבי, בגולייטה הכל בסדר.

המיטו החדשה מונעת ע"י מנוע וישרים.

השהיה בפעולת המגב נובעת מהשהיית טורבו.

כ"כ בעליות כשהמנוע מתאמץ, הוישר מתנתק כדי לא להכביד על המנוע.

:hihi::hihi:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...