Jump to content

101hgec

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    טויוטה ורסו 2010

צפיות אחרונות בפרופיל

2,930 צפו בפרופיל

הנקודות של 101hgec

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום רב. חבר רכש את הרכב מהיבואן לפני 3 שנים ללא תקלות משמעותיות. חודש אחרי סיום האחריות ואחרי 70000קמ, גלגל התנופה קרס. 13000₪. איך מתקדמים מפה? לתקן במוסך היבואן ואז לנסות לתבוע ? כי זו תקלה חוזרת הידועה? או לתקן במוסך אחר? יש המלצות למוסך במרכז? תודה
  2. אסטון מרטין DB11
  3. פתחתי שרשור בנושא לפני כשנה. רכב של חבר (ליסינג) הוחלפה המערכת שלוש פעמים לפחות... מאז נראה שהבעיה חלפה. יכול להיות שבאמת פתרו את הבעיה עם דגם משופר
  4. שלום. אשמח לעזרתכם. אני רוצה להתנדב למילואים לקורס רישיון C. ביקשו ממני בדיקת עיניים אזרחית מאופטומטריסט מורשה מטעם משרד הביטחון. מישהו מכיר מישהו כזה? בפתח תקווה/ ראש העין והסביבה. אני מתקשר לאופטיקאים והם לא יודעים מה אני רוצה...
  5. בנוסף לעיל. בנסיעה בפקקים. צריכת הדלק יורדת גם ל1:19-1:20. לפי מחשב הרכב. טרם בדקתי פיזית בין תדלוקים
  6. ברשותי פריוס פלוס 2020. כחצי שנה. הרכב עבר עכשיו טיפול במוסך טויוטה, הסוללה תקינה. צריכת הדלק במחשב הרכב היא 1:16 80% בין עירוני. בנסיעה לאילת, תפוסה של זוג בלבד, הצריכה הגיעה ל1:18. נסיעה רגועה מאוד. למיטב הבנתי, הפריוס יהיה אמין יותר לטווח ארוך מאשר המיצובישי. בביטוח, הפריוס זול ב1000₪ מהמיצובישי. אבל! בביטוח צעיר ההפרש לטובת הטויוטה הוא זוועתי, 6000₪ .
  7. לא. אין תקלות נוספות. אבל אקח זאת לתשומת ליבי. תודה השתעשעתי במחשבה שבדרום, אחרי קו באר שבע, אולי יש שיבושים של הצבא וזה משבש את הקליטה, ואחרי שעברתי צפונה חזר התפקוד. אבל, כמדומני, מערכת בקרת השיוט היא עצמאית ותלויה בחיישנים מקומיים בלבד ולא זו הבעייה...
  8. שלום רב. מדובר בפריוס פלוס שנת 2020. אצלי שלושה חודשים. מאוד מרוצה. נסעתי ביום חמישי לאילת. איזה כיף. יצאנו מהמרכז בבוקר, אני מאוד אוהב להשתמש בבקרת השיוט האדפטיבית. מיד אחרי ים המלח, תוך כדי נסיעה, בקרת השיוט הפסיקה לעבוד. המסך הודיע שבקרת השיוט לא יכולה לעבוד, התבאסתי לגמרי. עד אילת נסעתי בעזרת הרגל בלבד... ביום ראשון, חזרנו למרכז, בקרת השיוט לא עובדת, עדיין. עברנו את עיר הבהדים, לפני באר שבע וראה זה פלא, בקרת השיוט חזרה לעבוד כאילו כלום לא קרה. עד עכשיו הכל תקין. אין לי הסבר. אשמח לחכמת ההמונים. ערב טוב
  9. עדכון: לאחר עוד10000 הרכב חזר למוסך להחלפה שלישית של גלגל התנופה. עדכון נוסף: כעת מד הקילומטרז עומד על 35000… הרכב נכנס למוסך לתיקון רביעי.
  10. המשך הסיפור: לאחר +20000ק"מ הגיר נכשל שנית.... הוחלף על ידי החברה ללא שאלות מיותרות. בנוסף, בוצע עדכון תוכנה, אינני יודע אם יש קשר בין השניים.
  11. סוף טוב. היבואן תיקן את הגיר ללא תשלום. בתור מחווה של רצון טוב...
  12. התייעצות. חבר קיבל ג'וגר לפני כשלושה חודשים מהחברה בה הוא עובד כרכב ליסינג. הוא עובד בחברה כבר 7שנים ונסע במגוון רכבים ידניים, הבחור נהג רגוע . השבוע, אחרי 10000 קילומטרים הגיר נכשל, כנראה צריך להחליף קלאצ'. המשווק טוען שזה בלאי ולא כשל. 12000₪ נזק. מאשימים אותו בצורת הנהיגה שלו, מישהו מכיר תופעה כזו?
  13. תבדוק את בטנת הפלסטיק של בית הגלגל, אולי היא מתנדנדת ופוגעת בגלגל.
  14. https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?211263-%D7%90%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%A7-%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A0%D7%98 ראה שרשור דומה. כנראה זו התשובה
  15. טויוטה ורסו 2010 מזגן לא יעיל בכלל. מאחור לא מרגישים את המזגן. הילדים סובלים.
×
×
  • תוכן חדש...