Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דליפה בראש מנוע קיה סיד דיזל


איש שמח

פוסטים מומלצים

א. בדרך השלילה (אם פסלת כל אפשרות אחרת לדליפת נוזל הקירור, והמפלס ממשיך לרדת - אז לא נותר לו איפה לצאת אלא דרך המנוע - אטם או בלוק).

ב. ישנם תסמינים שיכולים להופיע כשיש בעיה באטם ראש מנוע. אם אתה רואה אחד או יותר מהם, אז יש בעיה - אבל אם אף אחד מהם לא מופיע, עדיין יכולה להיות בעיה באטם (ולכן צריך למצות את סעיף א' לעיל). התסמינים האלה הם: עשן לבן מהאגזוז; טחינה על פקק מילוי שמן (אחרי נסיעה ארוכה); ובועות בנוזל הקירור ברדיאטור כאשר המנוע קר (ישנם קיטים שמזהים גזי פליטה בנוזל הקירור באופן קצת יותר מדויק מסתם התבוננות בבועות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רדיאטור דיי חדש

אחרי שהחלפתי טרמוסטט וירדן המים מילאתי 2 ליטר ומאז הוספתי עוד פעם אחם חצי ליטר לאחר שבוע עוד חצי ליטר ואז היה נראה שהמים בסדר תקופה

עכשיו הרכב עמד שבוע והסופתי ליטר שלם ואין נזילה

לפני שעה, של כתב:

image.thumb.png.b191a77caffc2768c33cdbc57baedf0f.png

יש קישור?

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב אני סתם חובבן,

הייתי ממתין לחברי הפורום יש פה אנשים עם הרבה ניסיון, בטוח שיפנו אותך למקום הנכון לעשות ראש מנוע, בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, איש שמח כתב:

רדיאטור דיי חדש

אחרי שהחלפתי טרמוסטט וירדן המים מילאתי 2 ליטר ומאז הוספתי עוד פעם אחם חצי ליטר לאחר שבוע עוד חצי ליטר ואז היה נראה שהמים בסדר תקופה

עכשיו הרכב עמד שבוע והסופתי ליטר שלם ואין נזילה

יש קישור?

 

תשמע, אין פה הרבה אפשרויות. או שהתרמוסטט החדש הוא הבעיה (בין אם טעות בהתקנה ובין אם תקול), והוא זה שנוזל - או שההתחממות שבעקבותיה החלפת תרמוסטט פגעה במנוע וצריך להחליף אטם ראש. תגיע למוסך אמין שאתה סומך עליו, שיבדוק את התרמוסטט וימשיך משם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, איש שמח כתב:

קצת הסבכתי מישהו יכול לענות לי פשוט ?

הייתי מתחיל מהחלפת פקק רדיאטור שעולה כ30 ש"ח וניתן להחליף בקלות לבד. 

אם הבעיה ממשיכה, הייתי פונה לאיש מקצוע נוסף שיחווה דעתו כי לא ברור איך המוסכניק הגיע למסקנה לאחר בדיקה שלא העלתה את המקור לבעיה. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי פקק

לא פתר

מה שמעניין שפתחתי את את הפקק חרי שהרכב היה מכובה שעתיים וחצי ועדיין השפריץ לי קצת מים החוצה

כשהרכב מונע אין לחץ בצינורות

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו מעניין 

שפתחתי את הפקק של המים אחרי 7 שעות שהרכב היה כבוי עדיין היה בריחה של אוויר (כמו פתיחה של בקבוק סודה)

מה יכול להיות?

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, chrono כתב:

מה קשור הפקק, אם הייתה בדיקת לחץ שלא העלתה נזילה? לא היה צריך להחליף אותו כלל. במקרה הזה המוסך צודק כשאומר שהתקלה במנוע.

הפקק זה הדבר היחיד שמחזיק לחץ במערכת הקירור, גם אם יש נזליה מהמנוע למערכת הקירור כשהמנוע קר לא אמור להישאר לחץ במערכת הקירור 

 

ובנוסף מה הקשר, מתחברים למערכת הקירור דרך הפתח של הרדיטור ללא הפקק כדי לבצע את הבדיקה, אז אי אפשר לשלול פקק לא תקין כך .

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Alberrto כתב:

, גם אם יש נזליה מהמנוע למערכת הקירור כשהמנוע קר לא אמור להישאר לחץ במערכת הקירור 

אז מה כן?

שמתי פקק 1.1

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...