Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נקבת אלפא: סופשבוע באלפא מיטו 900 סמ"ק TwinAir ידנית


MiKa_P
שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שינוי קשיחות מתלים?

טכנולוגיה שהייתה שמורה לרכבי ספורט יקרים כמו הTT החדשה, יפה לראות את זה ברכב פשוט יחסית.

צריכת הדלק לא טובה בעייני, ברור לי למה זה, לדרוש ממנוע קטן שיסע מהר כמו מנוע גדול תמיד יגמר בביקור בתחנת דלק.

לכן עדיף לאדם שיודע שסגנון הנהיגה שלו "ספורטיבי" להמנע ממנועים קטנים כשיקול לחיסכון בדלק.

מי שרוצה לחסוך שיסע בהתאם.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני גם חייב לציין את איכות הכתיבה. היה פשוט כיף לקרוא. בגלל שלא מדובר בכתב(ת) רכב משופשף אלא באדם מן השורה כמו רוב משתמשי הפורום, גרם לי להתחבר מאוד לכתבה ולכתבת. ממש הרגשתי כאילו אני נמצא שם ברכב בזמן המבחן. פשוט מעולה!

 

עריכה:

bar72, תתפלא לדעת כמה בנות 50/צעירות עם אבא עשיר עושות הזמנה על מיני ONE ידנית. להזכירך, מנוע 4 ציל' אטמוספרי בנפח 1600 סמ"ק עם 98 כ"ס, 6 הילוכים.

אז כן יש מקום למשפט הזה.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יודע מה, אני אשמח להתבדות. ספר לי כמה; כמה ממזמיני המיני ONE ידנית אצלך בסוכנות הן נשים בנות חמישים/בנות צעירות? זה אולי ייתן קנ"מ על גודל השוק הזה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תיקונים קטנים:

- למיטב ידיעתי, מתלים בעלי קשיחות משתנה קיימים כתוספת בתשלום במיטו תלתן בלבד ולא בארץ.

- אני לא מכיר הגה שאפשר להזיז ימינה או שמאלה. וודאי התכוות להגה מתכוונן טלסקופית (פנימה/החוצה) ולגובה (מעלה/מטה).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יודע מה, אני אשמח להתבדות. ספר לי כמה; כמה ממזמיני המיני ONE ידנית אצלך בסוכנות הן נשים בנות חמישים/בנות צעירות? זה אולי ייתן קנ"מ על גודל השוק הזה.

מן הסתם אני לא יכול לחשוף מספרים, תיאלץ לסמוך על המילה שלי. מצטער.

אני יכול להגיד לך שכמעט כל אבא שהגיע עם הילדה שלו (או בלעדיה במקרה וזה הפתעה לילדה) התעניין בגרסה הידנית. כולם ציינו את העובדה שהם רוצים שהילדה תשתפשף בנהיגה עם גיר ידני לפני שהיא מתנוונת עם האוטומט.

גם הנשים המבוגרות שהגיעו, חלקם היו בקטע של "אני רק ידני", וחלקם פשוט אהבו שהמחיר יותר נמוך.

 

בכל מקרה, זה נמכר הרבה יותר ממה שאתה חושב.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תיקונים קטנים:

- למיטב ידיעתי, מתלים בעלי קשיחות משתנה קיימים כתוספת בתשלום במיטו תלתן בלבד ולא בארץ.

- אני לא מכיר הגה שאפשר להזיז ימינה או שמאלה. וודאי התכוות להגה מתכוונן טלסקופית (פנימה/החוצה) ולגובה (מעלה/מטה).

 

תראה, מכיוון שגם במצב רגיל וגם במצב ספורט המתלים הרגישו לי קשיחים, לא הייתי בטוחה האם הם מרגישים פחות קשיחים כי כך הם באמת, או שהשינוי פסיכולוגי. לכן בדקתי בספר הרכב, ושם היה מצויין שקיים הפיצ'ר הזה, עם הסתייגות שמדובר ב"דגמים נבחרים". אז ליתר ביטחון שאלתי את הנציג של אלפא לגבי זה ביום ההחזרה של הרכב, והוא אישר שאכן המערכת הזו קיימת ופעילה.

מניחה שזה דבר שפשוט לוודא בשיחת טלפון למי שמעוניין...

 

לגבי ההגה- אני לא הצלחתי לכוון אותו לעומק, ובספר הרכב האיור הראה חיצי כיוון דו-מימדיים בלבד (מעלה-מטה, שמאלה-ימינה), שניהם מופעלים באמצעות הידית בה השתמשתי במקור. לא ניסיתי בפועל את עניין הכיוון לצדדים, וגם לא נסיון נוסף לכיוון עומק, כך שיכול להיות שאני טועה ואשמח לתיקון.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בנסיעה מנהלתית המיטו טווין-אייר עושה 1:13 (סה"כ היא לא לקחה את הרכב לסשן התגרזנות בנס הרים) אני מתקשה להבין את כל הקונספט מאחורי המנוע הזה.

במה יתרונותיו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל בזה שנהניתי לקרוא. כתיבה נעימה ולא "מבחנית" מידי.

אני כרגע שוקל מעבר מהאפסילון שבה יש את הדור הקודם של המנוע הזה וכבר ערכתי נסיעת מבחן ארוכה במיטו המדוברת, למעט גרסת הגימור, נהגתי בגבוהה יותר. אמנם לא פינקו אותי בסוף שבוע אבל ביליתי איתה 24 שעות.

אז קודם כל לכל מי שיש לו בראש את המנוע של האפסילון אומר שמאוד הופתעתי. המנוע במיטו משמעותית שקט ומשמעותית חלק יותר. באופן אישי אני לא בטוח שזה יתרון עבורי כי אני מאוד אוהב את האופי המעט אופנועי שיש למנוע בגרסה הקודמת.

מאוד מפתיעה אותי צריכת הדלק שהגעת אליה. באפסילון אני מגיע לצריכה ממוצעת של 1:19.2 באופן רצוף על פני יותר מ60000 ק"מ. הייתי מצפה שהגרסה החדשה והמשופרת תהיה חסכונית באותה מידה אם לא יותר. אני מניח שמדובר כאן על סגנון נהיגה בעיקר. מן הסתם בנסיעת המבחן שלי לא בדקתי לעומק את הענין.

היו לך עוד כמה אי דיוקים שכבר כתבו עליהם אציין רק את קיפול המושבים, הם במפורש זזים קדימה וכוונון ההגה שכן קיים גם למרחק.

מעבר לזה מה שחסר לי מאוד ברכב זה בקרת שיוט שהיא כלי חשוב מאוד למי שחסכן בדלק נמצא גבוה בסדר העדיפויות שלו.

דרך אגב, אני גבר ורחוק מגיל 50

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בנסיעה מנהלתית המיטו טווין-אייר עושה 1:13 (סה"כ היא לא לקחה את הרכב לסשן התגרזנות בנס הרים) אני מתקשה להבין את כל הקונספט מאחורי המנוע הזה.

במה יתרונותיו?

 

אני לא יודע עד כמה אפשר להתייחס לצריכת דלק כאן, היא לא יודעת כמה באמת מילאו במיכל לפני שקיבלה אותו, ומרבית הזמן היא הייתה במצב דיינמיק.

 

בנוסף חלק מהנסיעה שלה הייתה בתוך תל אביב ונסיעה אחת פקוקה בכביש החוף.

 

אגב, אני לא חושב שהמזגן ממשיך לעבוד כשמנוע כבוי, הוא מוציא רק אוויר.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בנסיעה מנהלתית המיטו טווין-אייר עושה 1:13 (סה"כ היא לא לקחה את הרכב לסשן התגרזנות בנס הרים) אני מתקשה להבין את כל הקונספט מאחורי המנוע הזה.

במה יתרונותיו?

+1

 

כתיבה נעימה ומפולפלת!

את עוד תתגעגעי אליה, מבטיח! :)

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתנצל מראש - אני חושב אחרת... ;-) הן לגבי מסקנת המבחן והן לגבי איך הוא צריך להיראות.

 

אני חושב שנקודת המבט שלך מאוד צרה, ועושה מצד אחד קצת עוול לרכב – ומצד שני לעיתים מאדירה אותו, באופן שאינו עקבי (אבל בזה חוטאים גם כתבי רכב מנוסים ;-) ). בהערה מוסגרת – נהגתי ברכב ואהבתי אותו, אפילו מאוד, ביחס למה שהוא.

 

נתחיל מהסוף: רכב לנשים בנות 50? Seriously? את מכירה הרבה נשים בנות חמישים שרוצות רכב ידני? אני אפילו לא מכיר הרבה "צעירות עם אבא עשיר" שמוכנות לגיר ידני. הן תלכנה על GTI, A3, אולי A1 אם האבא לא "עשיר" מספיק כדברייך ואם הן רוצות אלפא - שוב, זה כנראה לא יהיה ידני. זה רכב למי שאוהב אלפא, והם בד"כ גברים. יש יחידות סגולה (כמוך) שבאמת מתעניינות ברכב ובסמל שלו, ובסוג הגיר הזה. אם כבר, דווקא גברברים צעירים יתעניינו בו, סטודנטים עובדים למשל, או "ילדים לאבא עשיר" כדברייך, ואולי אפילו משפחות כרכב שני. יש פה בפורום מנהל סניף בנק שנוהג בריו ידנית מכל מיני טעמים, ואולי עבורו זה דווקא פתרון לא רע, כי הוא חובב רכבים.

 

"היא לא מלאה בפאר ובהדר הפנימי של רכבים בטווח המחיר שלה"? איזה רכב ב- 120,000 ומטה, שלדעתך יקלע לטעמן של נשים (מבוססות) בנות 50, כן מלא בפאר? ואיזה רכב בתקציב הזה כן "ספורטיבי באופן מובהק"? את גם כותבת שהמנוע לא מתאים לרכב. מצד שני, את כותבת: "בלי לשים לב בכלל, מגיעים ל140 קמ"ש שמרגישים בפועל כמו "לא יותר מסביבות 100 קמ"ש". המנוע לא מגמגם, לא מתאמץ ולא מראה סימנים לתשישות". איילת, אולי תחליטי? ;-) (זה מתוכנית טלוויזיה לילדים, למי שלא מכיר...)

 

ואגב, "גרגור"? לא מדובר באיזה V6, והוא לא ממש ספורטיבי, אבל הוא מאוד חמוד ומנגיש את המותג לצעירים/מבוגרים שלא פוחדים מגיר ידני. הוא נראה טוב, ואם הוא יזיז קצת קהל מהוולוסטר הפרח'ית משהו – כבר טוב ;-)

 

אני חייב לציין שלא התכוונתי "לרדת" על הכתיבה שלך, שדווקא משעשעת לפרקים, אפילו שככה זה יצא, אז אעצור כאן. אני חושב שהכתיבה מבולבלת מאוד, ושהיא עושה קצת עוול לרכב, בין היתר משום שכתבת מנקודת מבט לא אחידה. לא נורא, משתפרים עם הניסיון :-)

 

[ואגב, דווקא המערכת היא חידוש חשוב, וממש ממש לא "המערכת המוכרת של אלפא"]

 

היי בר, אגיב לכמה דברים ענייניים שהעלית:

אני לא חושבת שיש אפשרות לכתוב איזושהי ביקורת על רכב שתתאים לכולם. ביקורת רכב היא תמיד סובייקטיבית, ובאופן אישי אני לא מעריכה ביקורות שהן חד משמעיות לחיוב או לשלילה. אין רכב שאין בו דברים טובים ואין רכב שאין בו חסרונות.

אני לא מבקרת רכב מקצועית, אני קיבלתי רכב כדי לכתוב מה *מיכל* חשבה עליו, והגיוני בעיניי שהרגשות יהיו מעורבים. אני חושבת שהייתי חוטאת מאוד למטרה אם הייתי רק מהללת או רק מכפישה.

 

לגבי קהל היעד- אני לא בטוחה שאתה צודק, וראיתי שבעלי מידע רב ממני גם כן יכולים להעיד.

בנוסף, ברור שהגדרה של קהל יעד היא כוללנית. גם לא כל הגברים חובבי הנהיגה יבחרו דוקא במיטו עם הטווין אייר. יש לה גרסאות חזקות יותר.

 

גם לא טענתי לרגע שהמנוע לא מתאים לה. הוא מתאים לה בסדר גמור, רק שאפקט ה"שוויץ" עבור הבעלים שלה לא ממש תופס פה. אנשים יתפלאו מאוד לשמוע 900 סמ"ק משוייך לאלפא. כמו שכתבתי- לפחות עד שמנועים צמוקים ומוגדשים יהפכו לדבר החם הבא.

 

רכב ספורטיבי, בעיניי, לא נמדד בעד כמה הוא מהיר, אלא (גם) בהתנהגות שלו. הגה מתקשר ושילדה ש"סוחבת" אותך בסיבובים הם חלק גדול מזה, וכאן, לעניות דעתי, זה בחסר.

שוב- אני לא נהגת ספורטיבית, ומבחן ספורטיבי נטו אולי ראוי שייעשה על גרסה יותר שרירית של המיטו. לדעתי זה לא הייעוד של הגרסא הזו.

 

ולגבי הגרגור- אכן, חמוד :) כמו הרבה דברים באוטו הזה.

 

אגב, אם מפריע לך שייעדתי את הרכב רק לנשים, אז אספר לך שבמקור כתבתי במקום אחר שגם גברים שאין להם צורך להוכיח שום דבר בעזרת הרכב שלהם, בהחלט יכולים להיות קהל יעד.

אח"כ רציתי להזיז את המשפט הזה לסוף, אבל בסופו של דבר הוא פשוט נשמט איכשהו.

אז מתנצלת אם זה הסעיר אותך :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, מכיוון שגם במצב רגיל וגם במצב ספורט המתלים הרגישו לי קשיחים, לא הייתי בטוחה האם הם מרגישים פחות קשיחים כי כך הם באמת, או שהשינוי פסיכולוגי. לכן בדקתי בספר הרכב, ושם היה מצויין שקיים הפיצ'ר הזה, עם הסתייגות שמדובר ב"דגמים נבחרים". אז ליתר ביטחון שאלתי את הנציג של אלפא לגבי זה ביום ההחזרה של הרכב, והוא אישר שאכן המערכת הזו קיימת ופעילה.

מניחה שזה דבר שפשוט לוודא בשיחת טלפון למי שמעוניין...

 

לגבי ההגה- אני לא הצלחתי לכוון אותו לעומק, ובספר הרכב האיור הראה חיצי כיוון דו-מימדיים בלבד (מעלה-מטה, שמאלה-ימינה), שניהם מופעלים באמצעות הידית בה השתמשתי במקור. לא ניסיתי בפועל את עניין הכיוון לצדדים, וגם לא נסיון נוסף לכיוון עומק, כך שיכול להיות שאני טועה ואשמח לתיקון.

לגבי המתלים, סביר להניח שהנציג טעה.

 

לגבי ההגה, כאמור, לא ניתן להזיז הגה שמאלה או ימינה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה,

קיבלת רכב הדגמה עם דלקן. כן, בהחלט ניתן לתאר את הנסיעה שלך כמנהלתית...NOT

עפ"י הכתיבה שלה נראה שהגברת הצעירה לא בקטע של התגרזנויות, שזה בסדר גמור כמובן.

אם נסיעת המבחן כללה שפע קטעים שבהם המנוע חי על הקו האדום, אשמח לשמוע ממנה כי זה אולי יסביר את צריכת הדלק (במיוחד לאור הנתון של ערן ל 1:19.2)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...