Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

יש לך איזה פתרון לדיווש במדרגות?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4916

  • SlowRide

    4790

  • פינדר

    3820

  • m3x7r3m3

    2926

לפני 3 דקות, sperial כתב:

יש לך איזה פתרון לדיווש במדרגות?

הםתרונות שניסיתי עד היום נגמרו חלקם במכות יבשות וחלקם במיון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בירידה זה לא מסובך, קצת טכניקה והרבה התגברות על הפחד - האופניים המודרניים הם כלי די מרשים. לעלות זה כבר סיפור אחר 

🥰

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, sperial כתב:

יש לך איזה פתרון לדיווש במדרגות?

בנימה רצינית, בת"א התקינו מסילות בכמה מקומות

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, hans כתב:

בירידה זה לא מסובך, קצת טכניקה והרבה התגברות על הפחד - האופניים המודרניים הם כלי די מרשים. לעלות זה כבר סיפור אחר 

🥰

בירידה לא צריך לדווש 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Night Driver כתב:

רק שנהגי הרכב יכולם לעבור לתחבץ והפוך לא 

 

למה לא, למי שנוח שיעברו. לי לא מפריעה 🙂

לפני 6 שעות, stx כתב:

גם לצחצח שיניים זה בזבוז מיידי של זמן ולעשות ספורט זה בזבוז מיידי של אנרגיה.

התועלת היא עתידית ואם תהיה תחב״צ יעילה, היא תועיל לכלל האזרחים, כולל הנהגים שבפקק, כי יותר מכוניות ירדו מהנתיבים שלהם.

 

אתה יודעה כמה זמן אני שומע את זה? הזדקנתי לחכות. 

לפני 6 שעות, sperial כתב:

אתה עדיין תקוע בעבר? מדינת ישראל מדינה צפופה, וצריכה להתפתח בהתאם. זה אומר לנסות להדמות לאירופה, שבה המדינות הצפופות עוברות לתחב"צ (ולהליכה, אופניים ודומיהם), כי בצפיפות הישראלית אי אפשר להדמות לארה"ב עם השטחים האינסופיים שלה.

 

לא תקוע בשום מקום. כבר כתבתי שאני חייב את הרכב. אף אחד מהקולגות שלי לא משתמש בתח"צ. גם הובי שלי מחייב את הרכב. אירופה? חייתי שם הרבה שנים. היא גדולה. חוץ מאמסטרדם, רומה, מילנו יש עוד הרבה מקומות. אנשים כמוני גם שם צמודים לרכבים.

לפני 5 שעות, wa11a כתב:

מדדו ובדקו, וכמות ה*אנשים* שעוברים בנתצים האלו בשעה גדולה יותר מכמות ה*אנשים* שעוברים בתנתיב למכוניות פרטיות. אז כן הנתיב מעביר יותר אנשים ולכן הוא עדיף על נתיב של רכב פרטי.בלי שטויות של עידוד וכו'.

 

מדדו/בדקו בלה בלה בלה. אתה מתמחה בזה? ראית איך ואיפה בדיוק "מדדו ובדקו"? אני לא יודעה אם זה נכון או לא, אבל שנים עבדתי עם חוקרים והשתתפתי מעשית במחקרים. בלי להבין כלום בנושא אתן 2 דוגמאות.

1.אתה רוצה להוכיח יעילות הנת"צים. הולך ובודק בדרך נמיר איפה אוטובוסים נוסעים כמעת אחד אחרי שני.

2. אתה רוצה להוכיח שזה בזבוז. הולך ובודק בכניסה דרומית לתל אביב נגיד בין ראשון לצומת חולון אפה עובר אוטובוס 1 בכמה דקות.

לפי הצורך עושה כותרת ויש לך מדדנו ובדקנו. תגיד לי מי הזמין את המחקר ואני אגיד לך מה תוצאה.

רק היום באחת מבירות אירופה פרסמו מחקר (בתחום שלי) שנהיה בדיחה בקבוצות של אנשי מקצוע. התבטאות הכי מדויקת של אחד מהקולגות הייתה "חבל שלא בדקו מי יותר אידיוט. זה שעורך מחקר כזה או זה שפרסם אותו".  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, mikyl כתב:

למה לא, למי שנוח שיעברו. לי לא מפריעה 

כי לא לכולם יש רכב פנוי. חשבת על זה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, mikyl כתב:

אני חייב את הרכב. אף אחד מהקולגות שלי לא משתמש בתח"צ. גם הובי שלי מחייב את הרכב.

"חייב"? אז תשלם. או שהמעסיק ישלם לך הוצאות רכב ויחשב את זמן הפקקים כשעות עבודה. או שתעשה מה שאני עושה - יוצא מהבית 45 דקות יותר מוקדם וחוסך פקקים ובאותה הזדמנות נמנע מכבישי אגרה.

 

הובי? לא חובה. תתאים את עצמך לתנאים.

לפני 7 שעות, mikyl כתב:

 

 

אירופה? חייתי שם הרבה שנים. היא גדולה. חוץ מאמסטרדם, רומה, מילנו יש עוד הרבה מקומות. אנשים כמוני גם שם צמודים לרכבים.

יש עוד כמה ערים. שמעת על אגרת גודש מטורפת בלונדון? אתה יודע, לא נת"צ, אלא תשלום שמן בכניסה לאזור הצפוף. על ZTL באיטליה? אתה יודע, לא לקחו נתיב בודד. פשוט איזור שלם שאם תכנס אליו ברכב הפרטי תקבל קנס של 100 אירו. על פקקים במדריד? על טורים של 20 ק"מ בכניסה לבריסל? על U-bahn ו-S-bahn בברלין ומינכן? ואלה רק כמה דוגמאות ממדינות "מפגרות", אז צריך ללמוד, למשל, מברלין שמבחינת אוכלוסיה די דומה לגוש דן, שכבר לפני כמעט 100 שנה ניהלה מערכת תחבורה ציבורית ענפה מרכבת תחתית דרך טראם ועד מעבורות על הנהר, ומשקיעה בה אין סוף גם כיום. והמערכת הזו מסיעה מיליוני נוסעים כל יום, ומורידים אותם מהרחובות. ואצלנו - דיבורים כבר משנות ה-60, אבל רק בעשור האחרון התחילו לעשות משהו בנדון, וגם זה זז לאט (טבעם של ךרוייקטים בסדר גודל כזה, לא רק אצלנו).אז בינתיים צריך פתרון מהיר, ונת"צ או נר"ת הוא כזה.

לפני 7 שעות, mikyl כתב:

 

 

 

לפני 7 שעות, mikyl כתב:

 

 

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, mikyl כתב:

למה לא, למי שנוח שיעברו. לי לא מפריע

 

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

כי לא לכולם יש רכב פנוי. חשבת על זה?

זה לא עיניין של אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם רכב. 

אני באמת לא מבין איך אתה (מיקי) מפספס את הנקודה... לך זה כן מפריע. ככול שיש יותר רכבים על הכביש --- אתה עומד ביותר פקקים.

האינטרס האישי שלך, זה שכולם יעברו לתח"צ. 

 

  • רעיון טוב! 3

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, David32 כתב:

אתה תסיע עדיין אחד נקודה משהו בני אדם ברכב. לא פתרת את הפקקים, פתרת את התאונות

קודם כל, גם אם אני מסיע את אותה כמות בני אדם ברכב (ואין סיבה, תחבורה ציבורית של רכבים קטנים עדיין יכולה לנהל איסופים והורדות לאורך מסלול שמבצע אופטימיזציה למס׳ נוסעים באותו כיוון), אם הרכבים מתואמים לנסיעה במהירות אחידה ואופטימלית וניהול אופטימלי של צמתים ונקודות עומס, החיסכון הוא גדול (אני אחפש את המחקר/מודל של נסיעה במהירות אופטימלית במקום האצות ועצירות). עצם זה שתחסוך את כל העיכובים בגלל תאונות, זה לבדו משמעותי.

 

לפני 13 שעות, David32 כתב:

מיכאלי העבירה/הגישה איזה משהו (הצעת חוק/תקנה/וואטאבר) שקשור לילדים/אפטרופוסיות?

 

אין לה כוח פוליטי לטפל בנושאים כאלו, אבל אוטובוס נגד הטרדה מינית, זה עניין מרכזי, כשהדת שלך זה שגברים זה מגדר אלים ונשים הן קורבנות של ההיסטוריה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 11 שעות, mikyl כתב:

כבר כתבתי שאני חייב את הרכב. אף אחד מהקולגות שלי לא משתמש בתח"צ. גם הובי שלי מחייב את הרכב. אירופה? חייתי שם הרבה שנים. היא גדולה. חוץ מאמסטרדם, רומה, מילנו יש עוד הרבה מקומות. אנשים כמוני גם שם צמודים לרכבים

אתה חייב את הרכב, אז יש לך אינטרס שירדו כמה שיותר רכבים אחרים מהכביש, ויעברו לתחבורה ציבורית. אחרת אתה תעמוד שעות בפקקים.

בשביל הובי צריך בעיקר חניה פרטית, לא חובה לנסוע עם ההובי לכל מקום. ואם כן זה כבר לא הובי.

אירופה אכן גדולה בניגוד לישראל, ויש שם אזורים כפריים גדולים. אין מה להשוות את זה לישראל. באזורים צפופים התחבורה הציבורית שם הרבה יותר מפותחת מבישראל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, falou כתב:

אבל אוטובוס נגד הטרדה מינית, זה עניין מרכזי, כשהדת שלך זה שגברים זה מגדר אלים ונשים הן קורבנות של ההיסטוריה.

היה מישהו/י שהתלהב מלהדביק פלקטים ולצייר על הרצפה סטייל ועדת קישוט של כיתה ד3?

אם זה עניין מרכזי...

 

----

רכבים כהובי הם לא הבעיה כי ההובי זה לא לנסוע למקום העבודה בשבע וחצי בבוקר של יום ראשון.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, David32 כתב:

היה מישהו/י שהתלהב מלהדביק פלקטים ולצייר על הרצפה סטייל ועדת קישוט של כיתה ד3?

אם זה עניין מרכזי...

 

המישהי הזו הייתה שרת התחבורה, וזה היה מספיק מרכזי להוציא על זה סרטון. והיא הייתה שרת התחבורה שנה. עם יותר כוח פוליטי ותפקיד אחר, היא הייתה הבנגביר של הפרוגרס.

 

אני אף פעם לא מזלזל בקיצונים אידיאולוגים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האידאולוגיה של בן גביר ומעוז מבוססת על עליונות שמאפשרת להם לכפות את האמונות שלהם על אחרים, כפיה של אורח חיים מבוסס דת, גזענות, חיטוט בחיי המין והנישואים ובאופן כללי כמו שאמר מעוז, יהדות לפני זכויות הפרט.

האידאולוגיה של מיכאלי, שאני לא ממעריציה, גורסת בגדול שתחיה את החיים שלך איך שאתה רוצה, כל עוד אתה לא פוגע באף אחד.

ההשוואה המאולצת בין מעוז למיכאלי, היא זו שמאפשרת לחשוכים כמו מעוז ובן גביר לקבל לגיטימציה ולשבת בתפקידים בכירים, אחרי שהיו מוקצים מסיבות טובות הרבה שנים.

  • רעיון טוב! 3

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...