Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. לאחרונה שמתי לב שלאחר טיפול תקופתי במוסך תמיד ממלאים אויר בגלגלים בלחץ 40 למרות שלפי ההוראות 33. מישהו עוד נתקל בתופעה? יש לזה הצדקה? מדובר ברכבי ליסינג שונים במוסכים שונים ולא במוסך יחיד. 

  • פיתרון
פורסם

כי לעובד הפשוט אין *&$ להקפיד עבור כל רכב בנפרד, אז הוא מנפח שרירותית לערך "סביר".

זה נכון במוסך ונכון במרבית הפנצ'ריות.

יצאת מאחד מהנ"ל, בדוק בעצמך (וכמובן בתדירות המתאימה לאחר מכן).

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, Tom_22 כתב:

כי לעובד הפשוט אין *&$ להקפיד עבור כל רכב בנפרד, אז הוא מנפח שרירותית לערך "סביר".

זה נכון במוסך ונכון במרבית הפנצ'ריות.

יצאת מאחד מהנ"ל, בדוק בעצמך (וכמובן בתדירות המתאימה לאחר מכן).

כשקיבלתי רכב חדש מהחברה יונדאי i20 הצמיגים היו מנופחים ל 40 גם.

פורסם

ניהול לחץ אוויר הוא פעולת תחזוקה כל כך פשוטה שאין שום סיבה לתת למישהו אחר לנהל אותה, או לקוות/לייחל/לסמוך על מישהו אחר שיהיה אחראי על העניין.

5 דקות מחייך, אחת לחודש. אני בכלל עברתי למשאבה משלי וזהו.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

נכון. הבעיה של רובנו היא שאין לנו תחנת דלק בחניה שלנו וצריך למלא את הצמיגים כשהם קרים.

כל המכשירים הביתיים לא מדוייקים (בלשון המעטה) וזו הסיבה שלא קניתי לעצמי כזה. אני מאוד פדנט בלחץ בצמיגים.

פורסם
לפני 4 שעות, רפאל ק. כתב:

כשקיבלתי רכב חדש מהחברה יונדאי i20 הצמיגים היו מנופחים ל 40 גם.

במקרה הזה, זה משום שמשך השינוע של הרכב מהמפעל לארץ (ו/או הישיבה הממושכת במגרשים בארץ) ארוך (כחודש פלוס) ולכן מנפחים לחץ גבוה יותר.

ואז חוסר ה*&^ של העובד הפשוט לבדוק את זה לפני מסירה ללקוח.

פורסם

אצלי ברכב ממלא 33 שהצמיג קר. איזה יום ניסיתי למלא אחרי נסיעה והראה לי שיש 40 בצמיג חם. לא מילאתי נסעתי. ככה שזה ממש חשוב על צמיג קר.

תמיד תעבור על הצמיגים אחרי מוסך או תיקון פנצ'ר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 שעות, taranta כתב:

נכון. הבעיה של רובנו היא שאין לנו תחנת דלק בחניה שלנו וצריך למלא את הצמיגים כשהם קרים.

כל המכשירים הביתיים לא מדוייקים (בלשון המעטה) וזו הסיבה שלא קניתי לעצמי כזה. אני מאוד פדנט בלחץ בצמיגים.

שלום. תיקנה מכשיר ביתי איכותי, עדיף מלסמוך על עמדות ניפוח בתחנות הדלק, שלא מתחזקות במיוחד. מצרף קישור לקומפרסור xiaomi.

https://a.aliexpress.com/_oo41FIK

פורסם
בתאריך 3.7.2024 בשעה 08:22, Camaro 92 כתב:

רוכשים גם מכשיר ניפוח(קומפרסור) וגם מודד ידני איכותי

אפשר המלצה?

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

פורסם
לפני 12 שעות, taranta כתב:

בדיוק על המכשירים האלו דיברתי. לא מדוייקים.

שלום. יש להוכיח החלטה זו שהמכשיר לא מדוייק.

מציע שתבדוק דיוק המכשיר במדידת לחץ בשתי פנצריות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...