Jump to content

Basko

  • הודעות

    52
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מודיעין
  • איזה רכב יש לך?
    טויוטה יאריס 2021

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Basko

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

5

מוניטין

  1. מחירון מחייב להתייחסות, הוא מחירון יצחק לוי, כי חברות הביטוח מתייחסות אליו בלבד. לפי מחירון יצחק לוי, תעשה שיקלול למחיר הרכב (ק"מ, יד), למחיר שתקבל תוסיף הערכת שווי למערכת שהוספת. לגבי החוסרים, תבדוק עלות התיקון עם חלקים משומשים או חלופיים. במידה ויש לקוח רציני הדורש קודם תיקון או זיכוי, תפחית מהמחיר עלות התיקונים. ככלל, אם עלות התיקונים לא גבוהה, עדיף ומשתלם יותר שתתקן קודם ולהציג לקונה רכב תקין, עושה רושם טוב יותר. המלצות מנסיון: 1. שטוף ונקה את הרכב, פנים וחוץ כולל תא מנוע, יעשה רושם טוב. 2. לא להתמקח על המחיר בטלפון, לבקש שיבואו לראות ולהתרשם ואם הקונה רציני, תתפשרו. 3. יתכן והקונה יטען שמחירון יד 2 נמוך יותר, לא להתרגש, תציין מה המחירון והסיבה שלפיו נקבע המחיר שלך. בהצלחה
  2. תהיו רציניים, זה לא עלים יבשים שתקועים בגלגל. זה רכב חדש שעלה לא מעט, יש כאן משהו לא תקין שיטופל בשירות במסגרת האחריות.
  3. קודם תתחדש. הדוגמא שנתתי הייתה ממאזדה 626 חדשה שנת 2000. לאחרונה היה לי מאזדה 3 סדאן 2020 (הייתה גדולה מדי לשימושים שלנו, עברנו לרכב קטן יותר), הבלמים היו בסדר גמור. מציע קודם שתיגש לשירות מאזדה, מעריך שיטופל לשביעות רצונך. במידה ולא, תפנה במייל למנהל שירות מאזדה (ליאור ברנט), מנסיון הוא יעזור לך. תתחדש ובהצלחה.
  4. שלום. הכלל ברכב חדש תחת אחריות: אל תצדיק שום דבר נורמאלי. קודם תיגש לשירות ותתלונן. אם היבואן ינסה להתחמק, נתקדם בטיפול. קרה לי מקרה דומה ברכב מאזדה חדש, החליפו רפידות הבילום וזה הסתדר, כנראה הייתה סידרת יצור חריגה, מי שהתלונן החליפו לו.
  5. גם ממליץ לכתוב מייל למנהל השירות, בד"כ זה עובד.
  6. מוסך טויוטה אוטופיה במודיעין, להתקשר לקבוע כי מאוד מבוקש 0732424405
  7. שלום תוכל לציין באיזה מוסך החלפת? הידית ברשותי ומעדיף שיורכב במןסך מנוסה. תודה.
  8. שלום. ברכב זה, הגיר אצל חבר שלי, תוקן בעלות 6000 ש"ח.
  9. שלום מניסיון של חבר, תשלחי את החומר כולל תמונות אל מר ליאור ברנד מנהל שירות לקוחות מאזדה. מייל: [email protected] אנסה לברר עם החבר אם יש לו מייל יותר ספציפי. בינתיים תשלחי למייל זה. בהצלחה
  10. שלום מעבר לנושא הבדיקה, תביא בחשבון אם הגיר הרובוטי מתאים לכך. מנסיון של חבר שלי, הוא לא מרוצה מהפעולה הלא חלקה של הגיר.
  11. כבעל רכב זה, סדאן 2020, פעולת הבלמים תקינה. בכל רכב חדש, תמיד יש אפשרות לתקלה חריגה ברכב מסויים, אם יש זה מטופל במסגרת האחריות. תסיר דאגה מליבך, הרכב עובד יפה וחלק. בהצלחה
  12. בדיקה במוסך לא מחליף מוסך לא מחליף מכון בדיקה! לדוגמא, במוסך לא בודקים מרחקי סרנים משני הצדדים, אידיקציה לפגיעה בשלדה. יש עוד בדיקות שבמוסך רגיל אין גם האמצעים לבדיקה. כפי שציינתי בתגובות קודמות, הכלל "אין צירוף מקרים", כנראה שהבעייה הייתה קיימת והמוכר הסתיר זאת. מקווה שהמוסכים שבדקו לא היו מטעם המוכר. לכן, אין ברירה אלא לקחת הרכב למוסך מומלץ. בהצלחה
  13. תתרחק מהיונדאי בעלת גיר רובוטי חד מצמדי זה כמו מאש! תלמד מההיסטוריה של טויוטה קורולה בשנים 2008 עד 2013 עם הגיר הרובוטי ה"מטלטל" תרתי משמע. מצרף קישור וציטוט: https://m.ynet.co.il/Articles/5464046 "השורה התחתונה: המכונית שטלטלה את שמה הטוב של הקורולה".
  14. שלום לכולם הכלל הוא: שאין צירוף מקרים! פעם אחת ולתמיד צריך להבין שאם נעשתה פעולה א' ופתאום נוצרה פעולה ב', אז קודם כל יש לחזור לפעולה א' ולוודא טוב טוב שהוא לא הגורם, מנסיון שלי של 30 שנה, בד"כ הוא הגורם! על כן, בשלב ראשון, לא תפקידך לשבור הראש היכן הבעייה, תחזור מייד למוסך המטפל ותדרוש בדיקה ופתרון. אם הפתרון כרוך בתשלום, תוודא בחוות דעת שניה את גירסת המוסך שאכן הוא סביר. אם כן, תסכם מראש עם המוסך שיוחזר כספך אם הבעייה לא נפתרה (אם חלקים הוחלפו, שישמרו אותם למקרה שיוחזרו אם הבעייה לא נפתרה). בהצלחה ותמיד לזכור שבכל נושא לא רק רכב - הכלל הוא: אין צירוף מקרים.
  15. לגבי צריכת דלק בינעירוני של 17 קמל, ראה מבחן בקישור המצורף: https://www.auto.co.il/article/roadtest/133598-comparison-tests ציטוט: בשיוט רשמה ה־3 יותר מ-17 ק“מ לליטר, ואילו קורולה צרכה 22 ק“מ לליטר.
×
×
  • תוכן חדש...