Jump to content

רפאל ק.

  • הודעות

    61
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי רפאל ק.

  1. אני מכרתי סוזוקי sx4 2010 תקין לחלוטין בפחות מ 20 אלף הרכב כבר 7 שנים ללא תקלה - רק תחזוקה רגילה. לתחושתי הרכבים של פעם יותר אמינים בפער וזולות לתחזוקה ממכונייות חדשות החלפת גיר או מנוע לרכב כזה תעלה פחות מהחלפת 2 פנסי לד למכונית חדשה
  2. יכול להיות גם קורוזיה על איזה צמת חשמל או משהו משגע את כל המערכת במיוחד ברכב חדש, אולי עשו לו שטיפת מנוע חיצונית לפני מכירה או כל מיני דברים כאלו שיצרו קורוזיה באחד החיבורים,
  3. יצא לך זול לא מזמן החלפתי abs למאזדה 5 המחיר היה בערך 2500 שקל
  4. אם הפנס נשבר... תבדוק אם יש לך ביטוח פנסים ומראות
  5. לפי הסרטון הזה זה עבודה קלה של 2 דק
  6. הי שלום סוזוקי sx4 2010. מד סל"ד מראה על 0 גם במהירות 100 קמ"ש זה קרה כבר כמה פעמים לאחר כיבוי והדלקה של הרכב הבעיה מסתדרת יש לציין שהרכב עבר החלפת מצבר לפני כמה חודשים, וגם אטם מכסה שסתומים, וטיפול עשרת אלפים יש למישהו רעיון?
  7. בזמנו שרציתי לעשות את ההחלפה עשיתי בדיקה ב 2 מוסכים מורשים של סוזוקי, ובשנהם לא השתמשו לא ב mobil ולא במקורי, אתה יכול בעצמך להרים טלפונים לבדוק. אם הספר רכב מתיר להשתמש ב mobil אני לא רואה סיבה לשלול. כן החלפה חלקית זה רק בבורג ריקון הוציאו את הנוזל לכוס מדידה כדי לוודא בדיוק כמה יצא
  8. אני החלפתי ל Suzuki sx4 סאדן 2010 ל mobil קניתי במשה חלפים בערך ב 70-80 לליטר נכנס בערך 3.8 ליטר ההחלפה חלקית בלי לפרק את הקארטר כבר שנתיים עברו ואין שום תקלה עם הגיר
  9. בקשר לבלימה, כנראה abs היה לי אותה בעיה במאזדה ונפתר לאחר החלפת ה abs (2000+ שקל
  10. גם אצלי ביונדאי i20 חדשה בתוך העיר אחד ל 9-10 מחוץ לעיר אחד ל 20+
  11. עדכון. בסוף קניתי את המצבר הזה https://www.ace.co.il/8209106 בהתקנה עד הבית 740 שקל דרך שיא המצבר הגיע בחור באופנוע להתקין (תוך פחות משעתיים מההזמנה) אבל לא היה לו גיבוי למצבר אז הוא שאל אם להחליף שהרכב מונע, אמרתי שלא, אז הוא פירק והחליף ללא גיבוי. כרגע הכול עובד טוב תודה רבה לכל מי שיעץ
  12. הווא הציע לי וולטה עם שנתיים אחריות ב 580 מישהו מכיר או ממליץ על החברה ?
  13. הרכב בעיקרון לא מניע קיבלתי עכשיו 2 הצעות בהגעה עד הבית שנפ שנה אחריות 550 ורטה שנתיים אחריות 740
  14. הי הרכב שלי לא מניע, כנראה הלך המצבר מאזדה 5 שנת 2013 מצבר 60ah אזור נתניה למישהו יש המלצה על חברת מצברים טובה ? האם כדאי להוסיף כסף על שנתיים אחריות? מישהו מכיר אולי שירות מצבר עד הבית אמין עם מחיר טוב באזור נתניה ? תודה מראש
  15. רפאל ק.

    ירידת ערך

    מחירון זה נקודת פתיחה למשא ומתן. אם הרכב מבוקש (קורולה לדוגמא, לפני עליית מחירי הביטוח) אפשר למכור אותו בכמה אלפים יותר מהמחירון. וכן להיפך
  16. שים לב מהניסיון האישי שלי במידה ולא הוחלף נוזל בלמים הרבה שנים החלפה יכולה לדפוק את ה abs. זה חלק עם מחלה במאזדה וההחלפה שלו מאוד יקרה.
  17. אני החלפתי בסוזוקי sx4 אוטומט אחרי 11 שנים ו 140 אלף (על פי הוראות היצרן) וזה רק שיפר (או לפחות בתחושה שלי) ההילוכים עברו חלק יותר כמובן השתמשתי בנוזל גיר שהיצרן מבקש מקורי או מוביל 1, הלכתי במיוחד לקנות את זה כי ברוב המוסכים שביררתי לפני החחלפה (כולל מורשה יבואן) לא השתמשו באלה
  18. בעיקרון הוא לא עומד כי בספר רכב כתוב 5w30 סינטטי מלא ולכן השאלה האם זה יכול להזיק למנוע בשנה של נסיעה
  19. אח שלי הלך לעשות טיפול לסוזוקי sx4 2010 המכונאי שם לו את השמן שיש בתמונה מישהו מכיר את השמן הזה ? האם צריך לבקש ממנו להחליף את השמן לסינטטי מלא ? ובמידה ומחליפים האם צריך להחליף פילטר שוב ? האם אפשר להחליף עוד שנה ומה המשמעות של זה תודה רבה לעוזרים
  20. עדכון: הלכתי היום למוסך רכב המאה בנתניה הוא אמר שלדעתו זה abs ולא משאבת בלם (כי אין ירידה במכל של נוזל בלמים) ולא אוויר במערכת (כי הרכב עבר ניקוז אוויר) והוא שלח אותי לבחור בשם שי (מוסך אש אוטולוג) שהחליף לי ABS לחלק מפירוק (לא היה משופץ יש מחסור של החלק הזה כנראה) לדעתו כנראה/אולי הבעיה התחילה כי לרכב לא הוחלף נוזל בלמים הרבה שנים ואז בהחלפה זה יכול לקרות (לא ידעתי שיש בזה סיכון לפני שהחלפתי נוזל, אם הייתי יודע אולי לא הייתי מחליף) השירות שלו היה מעולה לאחר ההחלפה הבלמים חזרו לתפקד בצורה נורמלית המחיר ששילמתי הוא 2350 כולל מעמ (מבירורים שערכתי בכמה מוסכים זה בערך המחיר)
  21. תודה רבה לכל העוזרים
  22. הי, האם אח שלי יכול לקחת את הרכב שלי לטסט במקומי, אני מהמרכז והוא בירושלים. איזה טפסים הוא צריך להביא חוץ מביטוח חובה ורישיון משולם ? האם חובה תעודת זהות פיזית שלי ויפוי כח או שלא מבקשים את זה ?
  23. כשקיבלתי רכב חדש מהחברה יונדאי i20 הצמיגים היו מנופחים ל 40 גם.
  24. בפעם הראשונה כן, או לפחות קרוב לשם ואחרי לחיצה אחת זה כאילו מתקשה שוב לנורמלי. כך בכל בלימה/כל רמזור וכו'
×
×
  • תוכן חדש...