-
הודעות
61 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי רפאל ק.
-
כן, לפני ההחלפה הכול עבד מעולה יכול להיות שבגלל שנסעתי עם דוושה רכה לאורך זמן זה הרס את המשאבת בלם. או שעדיין אכשיו עדיין יש אוויר
-
הי, לאחר החלפת נוזל בלם (לפני כמה חודשים) הדוושת בלם נהיית רכה חזרתי למי שעשה את החלפה כמה שבועות לאחר מכן והוא עשה ניקוז אוויר ע"י זה שיישבתי בתא הנהג (רכב כבוי) ולחצתי על דוושת הבלם מספר פעמים והחזקתי אותה לחוצה והוא הוציא נוזל מכל הגלגלים (לדעתי הנוהל הרגיל) כרגע המצב הוא שהפעם הראשונה שלוחצים על הבלם הלחיצה הראשונה זה עד סוף מהלך הבלם ובלחיצה השניה עובד כמו שצריך אפילו שהרכב כבוי זה קורה. למישהו יש רעיון מה הבעיה או מה הדיאגנוסיקה כדי לבדוק, זה הרעיונות הרגילים א. עדיין נשאר אוויר במערכת ב. משאבת בלם לא תקינה ג. בעיה ב abs
-
לי יש 2013 140 אלף, ולגיסי 2011 200 אלף אצלי מבחינת מנוע גיר הכול תקין ואצל גיסי יש מכות מהגיר בין הילוך ראשון לשני אבל אפשר לחיות עם זה. בסוף הכול כמובן תלוי באיך הרכב טופל ובקצת מזל
-
מאזדה 5, שלטים, חלון נהג ונעילת דלתות מהכפתור הפסיקו לעבוד
רפאל ק. פרסם הודעה בנושא של רפאל ק. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון: הרכב נלקח ע"י אישתי לחנות הניצוץ בנתניה שם החליפו פיוז בתיבת נתיכים בתא המנוע לקח בערך 10 דק' לעלות על התקלה עלה 100 שקל הבעיה נפתרה- 1 תגובות
-
- 1
-
-
הי, שלום לכולם מאזדה 5 2013 ביום שישי, 2 השלטים של הרכב, חלון של הנהג, ונעילת דלתות מהכפתור ליד הנהג הפסיקו לעבוד (פתיחת דלתות מהכפתור עובד כרגיל) הרכב ננעל ונפתח תקין עם המפתחות ולא נצפו עוד בעיות בדקתי ויש פיוז אחד שלא עובד בתא פיוזים בתוך הרכב, אבל הוא תקין ולא קרוע (החלפתי אותו עם פיוז אחר) יש עוד כמה פיוזים שלא עובדים בתא מנוע אבל הם לא שבורים יש למישהו רעיון מה התקלה ? כמו כן איפה מתקנים דבר כזה ? במוסך, חשמלאי רכב, או בחנות שמתקנים מערכות ודברים כאלה תודה לעוזרים
-
היה לי לפני זה סוזוקי sx4 2010 חוץ מהטיפול 10000 3 שנים ללא תקלה אחת (אז התרגלתי לטוב) פה היה לי גם פיצוץ של מפצל מים גם גומיות ציריה קרועה והנוזל של הניקוי קורוזיה בא לפתור בעיה של בעיות מגעי חשמל שהרכב היה עם טורים לא סדירים כל זה בשנה אחת
-
קניתי מאזדה 5 שנת 2013 עם 140000 אלף קילומטר לפני 10 חודשים עם היסטורית טיפולים חלקית באופן כללי ממליץ על הרכב אבל צריך להשאיר כמה אלפים לישור קו צריכת הדלק בערך 1 ל 9.5 משולב עירוני בעיקר אמינות סבירה מצרף את הוצאות עד כה רכב: 50,500 בדיקה: 650 טיפול עשרת אלפים: 550 צמיגים + פרונט: 1350 החלפת שמן גיר: 520 מגבים: 100 נוזל בלמים, מים לרדיאטור, החלפת גומיות ציריה: 810 נוזל לניקוי קורוזיה - 70 החלפת מפצל מים - 1000 דיסקים ורפידות גלגלים קדמים 780 ביטוח מקיף וחובה 2 נהגים מעל 30 היסטוריה מלאה 3 שנים ללא תאונות 4,900
-
כתבת ניקוי מנוע התכוונת ניקוי פנימי או חיצוני לי פעם עשו ניקוי חיצוני למנוע והרכב גם עשה לי בעיות דומות בסוף אחרי חודש זה הסתדר אני לא בטוח למה קניתי ספריי מגעים של ליקוד מולי וריססתי את כל הקונקטורים קדי לנקות אותם מלחות או שזה פשוט התייבש מעצמו
-
קיבלתי כזאת מליסנג לא מזמן שנת 24 יש קישוריות אלחוטית (לפחות לאנדרואיד) לדעתי החסרונות של הרכב זה רעשי כביש במהירות של 100+ במיוחד לנוסע מאחור אבל גם לנהג עוד משהו בדגמים הליסינג אין משענת יד לנהג וגם אין כניסה והנעה ללא מפתח (היה לי ברכב (סוזוקי)שנת 2010) קצת מעצבן למי שרגיל לזה מבחינת צריכת דלק 1 ל 15 בנסיעה משולבת
-
תודה רבה לכל המגיבים אני יחליף בטיפול הבא לנוזל קירור מתאים יותר
-
תודה לכל העונים לפי מה שהבנתי מהמוסך החלק לא מקורי (אבל ברמה טובה) וגם הנוזל קירור לא מקורי מסוג e-tec g11 blue אתם חושבים שכדאי להחליף את הנוזל קירור הזה ? אמור להיות לי טיפול עוד 5 חודשים
-
מאזדה 5 2013 שבוע שעבר באמצע נסיעה נדלקה נורת חום מנוע והתחיל לצאת כמו עשן מאזור המנוע כמובן שעצרתי וגררתי את הרכב למוסך התברר שיש מפצל מים בכל רכבי מאזדה שעשוי מפלסטיק נוטה להיסדק מצאתי את החלק באמזון בערך ב 30-40 דולר במוסך לקחו לי על החלק עם עבודה 1000 שקל אמרו שזה מסובך להגיע לחלק הזה להחליף אותו. רציתי לדעת עם זה מחיר הוגן ? וגם איך קוראים לחלק בעברית מצורף תמונה של החלק https://www.amazon.com/-/he/Forwinparts-LF941517Z-2006-2015-902-690-LF9415179A/dp/B07F2H4Y2L
-
מאזדה 5 נחשב רכב אמין (וזול בשנתונים נמוכים)
-
תוודא ששמת parking וכל האורות והדלתות סגורות
-
החלפת נורת בלם אמצעית - סוזוקי SX4 סדאן 2013
רפאל ק. פרסם הודעה בנושא של DeL0rean בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה לא איפה שהקפת בעיגול ירוק זה הקליפסים השחורים לאחר מכן -
סלד לא יציב במהירות 70+ אחרי החלפת נוזל קירור
רפאל ק. פרסם הודעה בנושא של רפאל ק. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הייתי היום במוסך עשו לרכב סריקת תקלות למנוע ולגיר ואמרו שאין תקלות ואין להם מה לעשות כי זה יכול להגיע מהרבה מקומות, ולחזור אלהם רק עם נדלקת נורת מנוע או עם הבעיה מחמירה מאוד יש למישהו רעיון מאיפה להתחיל ? מצורף סרטון יש רעש של הגשם (שירד היום בנתניה) נ.ב הרכב עבר ביום שישי החלפת נוזל בלמים, החלפת מים לרדיאטור, והחלפת גומיה לצריה כולל פירוק. יכול להיות אולי מהצירייה ?. VID-20230829-WA0019.mp4 -
החלפתי נוזל קרור ולמכונאי שהחליף לי נשפך קצת מסביב אז הוא שטף את זה עם מים מדלי (הרכב היה מונע) ואז הסלד במהירות 80+ צונח ב 700-1000 סלד. ועולה תוך שניה שוב כל דקה בערך או קצת יותר לא באופן סדיר (זה לא קורה במהירות נמוכה) (הסלד סרק יציב 750 ו 900 בערך עם מזגן) מה שגורם לרכב לרעוד כל פעם שזה קורה ולנסיעה לא חלקה יש למישהו רעיון מה הבעיה ? חשבתי אולי משהו נדפק במצערת שהיא נרטבה או משהו באחד החיישנים מדובר על מאזדה 5 2013 תודה לעוזרים
-
החלפת גומיה פנימית לצירייה מאזדה 5 2013
רפאל ק. פרסם הודעה בנושא של רפאל ק. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בעיה אחרי החלפת נוזל קרור. החלפתי היום את הגומיה של הצירייה מתברר שבמאזדה לא צריך לפרק את כל הצירייה רק חצי בערך חוץ מזה החליפו לי את הנוזל קרור ל zerex asian ירוק במקום ה f22 המקורי של מאזדה וכן החלפת נוזל בלמים dot 4 bosh כולל ניקוז מכל הגלגלים. למכונאי נשפך נוזל קרור על כל האזור של העבודה (הוא עבד ללא משפך) ואז הוא שטף שם את כל האזור ומאז הסלד במהירות 70+ קמ"ש לא יציב בכלל יש נפילות של בערך 1000 סלד כל דקה או פחות ( מ 2500+ ל 2000) זה לא מורגש בכלל במהירות עד 60 קמש יש למישהו רעיון מה יכול להיות הבעיה בסרק הסלד יציב על 750 ועם מזגן על 900 פתחתי את זה בנושא חדש אשמח לתגובות -
נקרעה לי הגומיה הפנימית של הצירייה ואני צריך להחליף אותה, רציתי לשאול א.מה המחיר הסביר לעבודה הזאת, קיבלתי הצעת מחיר של 400 שקל. ב. המכונאי שלי אומר שעדיף גומיה אלסטית שנמתחת ללא צורך בפירוק הפעמון כי כשמוצאים את הפעמון הוא לא תמיד חוזר כמו שצריך אבל היא פחות עמידה , האם עדיף גומיה רגילה עם פירוק הפעמון או אלסטית ללא פירוק. ג. איפה כדאי לקנות גומיה איכותית (דיברתי עם משה חלפים והוא אומר שיש לו סוג אחד ב 40 שקלים והוא לא שמע עליה תלונות על חוסר עמידות) ד. כמה עולה ואיפה אפשר לקנות גומיה מקורית והאם שווה להשקיע בכך ה. האם אפשר להזמין מחו"ל (האם זה דחוף הטיפול או אפשר לדחות אותו עד שזה יגיע) אם כן איפה אפשר להזמין ואיך אפשר לדעת את המידה המדוייקת מס' שלדה JMZCWA9F7 תודה מראש לעונים
-
טויוטה אוריוס 2016 - צריכת דלק עולה
רפאל ק. פרסם הודעה בנושא של adrian070011 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יכול להיות שמהחום הטווח של הסוללה יורד בחצי -
אני קניתי 2 מכוניות ובשניהם המוכר הסכים להעברה כספית רגילה (הראתי להם את כל התהליך באפליקציה של הבנק, איך אני מעביר וכו,) במידה ולא , אפשר צ׳ק בנקאי או העברת זהב
-
גם לי יש רכב כזה (2010) ושעשתי בדיקה לא היה ירידה כזאת בכוח סוס לדעתי מעט חריג (במאזדה שקניתי עכשיו (2013 היה ירידה של 2 כוח סוס) ולרכב לא חסר כוח הייתי עולה איתו את העליות לירושלים ב +90 קמ"ש בלי מאמץ תבדוק את הנוזל גיר הוא אמור להיות אדום יין (אמורים להחליף אותו ב 160 אלף או 11 שנה) אף פעם גם הרכב לא איבד נוזל קירור או שמן פלגים אמורים להחליף כל 100 אלף אז תבדוק אם הוחלף לאחרונה ותבקש היסטורית טיפולים מצרף את הבדיקה שעשיתי לפני כמה שנים
-
אבל זה רק גם יכול אולילהסיר את הצבע של הדשבורד
-
ניסית להשרות את זה באציטון ? אפשר אלי להניח חתיכת בד קטנה ספוגה כך שזה ישב על זה לפחות כמה דק' ויתן לחומר לדבר להתרכך ?
