Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מיותר לציין רכבים צבאיים... 

הייתה לי מאזדה 2008, שעכשיו אצל ההורים, שאני לוקח לסיבוב מידי פעם, ואני עדיין ממש אחלה איתה. 

לנושא, החוויה הכי גרועה שלי, 

גם פיאט 500 

שכרתי כזאת באיטליה, זה היה האוטו היחיד שהיה שם בדלפק. 

3 שעות נסיעה, עצרתי כל חצי שעה למטוח שרירים, כי האוטו הזה פשוט שבר אותי. 

ידנית, לא יותר מידי סוחבת ואי אפשר להתאים את המושב ואת ההגה כמו שצריך. 

טראומה אחרי נסיעה של 3 שעות בהרים של איטליה. 

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם
לפני 5 שעות, Cycleman כתב:

מיקרה דור קודם...

המושב שלה זכור לי לרעה, אין תמיכה לגב, מושב קשה כמו קרש, פשוט חווית נוחות מפוקפקת.

 

אני דווקא אהבתי את המיקרה הדור הראשון בארץ.

בעיקר השתמשתי בה כאשר שכרתי רכב וזה היה 1.2 אני חושב, גיר ידני, רכב חלש כמובן אבל היה נחמד.

לפני 1 דקה, ninickname כתב:

מיותר לציין רכבים צבאיים... 

הייתה לי מאזדה 2008, שעכשיו אצל ההורים, שאני לוקח לסיבוב מידי פעם, ואני עדיין ממש אחלה איתה. 

לנושא, החוויה הכי גרועה שלי, 

גם פיאט 500 

שכרתי כזאת באיטליה, זה היה האוטו היחיד שהיה שם בדלפק. 

3 שעות נסיעה, עצרתי כל חצי שעה למטוח שרירים, כי האוטו הזה פשוט שבר אותי. 

ידנית, לא יותר מידי סוחבת ואי אפשר להתאים את המושב ואת ההגה כמו שצריך. 

טראומה אחרי נסיעה של 3 שעות בהרים של איטליה. 

 

בדיוק אתמול נסעתי על אחת כזו והתפלאתי.

נכנסתי לרכב והחלק הקדמי של המושב היה למעלה והחלק האחורי היה למטה וזה היה ממשלא נוח ולא היה שום דרך לתאם ביניהם.

יש חלון בגג (לא נפתח) שיש רק רשת בתור הצללה, לא הכי נחמד.

העיצוב הפנימי והחיצוני של הרכב הוא בהחלט מקסים ושובה לב.

 

הרכב עם מנוע 1.4 בלי טורבו, הייתי בעלייה ויכולתי לקחת אותה ב-4 אבל זה הרגיש חלש והייתי צריך לרדת ל-3 בשביל כח לעלייה.

הפליא אותי לרעה כמה היא חלשה.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

גם לי יש משהו נגד הפריוס

נסעתי במושב האחורי והריפוד היה פשוט גרוע, בכל תזוזה הרגשתי שאני קורע את הבגדים מהריפוד, כאילוי יש איזה דבק על הספסל

[למען האמת יצא לי רק פעם אחת אז אולי זה בעיה של הרכב ההוא ספציפי]

אבל המושב האחורי של CHR הגרוע ביותר שהיה. וזה עוד בנסיעה קצרה

משהו שם עם החלונות לא עובד. זה אוטו לא טנק עם חריצי ירי.

פורסם

איוניק ללא ספק. אולי כי אני מפונק ורגיל לפז'ו סיטרואן. אבל נסיעה הלוך חזור לחיפה מהרצליה באותו יום.

הגב כאב לי כמה ימים אחרי זה.

נסיעת מבחן באופל קומבו כנהג ונוסע, הסתיימו בסחרחורות שלי ושל אשתי.

לפני כעשור בערך אופל מריבה או זפירה, לא זוכר. נסיעת מבחן, אין סחרחורות אבל הנדסת אנוש מזעזעת.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

יאריס דור שני. לא היה שום דבר נוח בה, לא המושב ולא המתלים. מתרסקת על כל שיבוש. בלתי נסבלת גם לנהג וגם לנוסע. היה שיפור קל במתיחת פנים האחרונה שלה,

אבל על הפנים.

סקודה רומסטר - מושב נהג מאוד קשיח בצורה מוגזמת עם בסיס קצר מדיי.

פורסם

יונדאי i10 שנת 2020, החד מצמדי הזה חירפן אותי. למזלי זה היה האוטו של אמא שלי שנסעה בו קרוב ל 3 אלף קילומטר בשנה. אני נשארתי צמוד לרכב חברה של אבא.

חולם על קרייזלרים יוקרתיות בנסיעה ברכבות😪

פורסם
לפני 20 שעות, ariel000 כתב:

בשבילי זה 2 רכבים.

 

הונדה ג'אז (2018) שקיבלתי מהעבודה ולו בגלל שלא היה לי מקום לרגליים.

הרגליים שלי היו די מקופלות והברכיים נתקעו ללא הפסקה, בדשבורד.

די חרשתי את הארץ עם הרכב וסבלתי כל רגע ורגע איתו

 

משאית איסוזו 7 טון, פשוט סיוט של כלי רכב.

קופץ בלי הפסקה, רועש כל כך, גם אם אתה מזיז טת המושב הכי אחורה (ואין הרבה אחורה) זה סיוט.

(מצד שני משאית מרצדס אטגו 15 טון, ת ע נ ו ג)

 

עוד 2 רכבים ששווים איזכור.

סובארו אימפרזה - שנת 2010 אולי, המושב הכי צפוף ולא נוח שישבתי עליו.

מיצובישי לאנסר המקבילה, רכב כל כל חלש.

דאצ'יה סנדרו ומיצובישי אטראז', כי בשניהם נאצלתי לחזור דורות אחורה לעומת כלי הרכב של ימינו.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 34 דקות, harhanegev כתב:

דאצ'יה סנדרו

סתם מתוך סקרונות, איך אתם, לאו דווקא אתה ספציפית מגדירים רכב לא נוח?

 

לדוגמא לסנדרו יש נוחות נסיעה מצויינת. מתלים רכים. סופג שיבושים טוב. כיסאות ותנוחת ישיבה בסדר גמור. מרווח בסדר גמור. 

 

הוא לא מודרני, לא מאובזר, זה כן. הגיר הידני אחלה, ברובוטי לא נהגתי, אומרים שגרוע. 

 

 

אבל זה לא בדיוק "רכב לא נוח".

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, Markm4 כתב:

m113 A1/A2

 

 

מחזק, במיוחד כשאתה בספסלים מאחור עם אפוד ושכפ"ץ מתחת, מקופל כמו חלת שבת בערך.

 

אם מדברים על רכבים חוקיים לכביש - קורסה OPC, ויונדאי גץ במקום השני והלא כזה מכובד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 22 שעות, ariel000 כתב:

בשבילי זה 2 רכבים.

 

הונדה ג'אז (2018) שקיבלתי מהעבודה ולו בגלל שלא היה לי מקום לרגליים.

הרגליים שלי היו די מקופלות והברכיים נתקעו ללא הפסקה, בדשבורד.

די חרשתי את הארץ עם הרכב וסבלתי כל רגע ורגע איתו

 

משאית איסוזו 7 טון, פשוט סיוט של כלי רכב.

קופץ בלי הפסקה, רועש כל כך, גם אם אתה מזיז טת המושב הכי אחורה (ואין הרבה אחורה) זה סיוט.

(מצד שני משאית מרצדס אטגו 15 טון, ת ע נ ו ג)

 

עוד 2 רכבים ששווים איזכור.

סובארו אימפרזה - שנת 2010 אולי, המושב הכי צפוף ולא נוח שישבתי עליו.

מיצובישי לאנסר המקבילה, רכב כל כל חלש.

יצא לי גם לנהוג על איזוסו סומו 7.5 טון זבל של משאית, לא נוחה בשיט, מרגיש כמו טנדר מוגדל ולא משאית ובידוד רעשים שלו על הפנים.

 

יצא לי גם לנהוג על קראפטר 5 טון יחסית היה נוח, הפלוס שהיה בכסא נהג מסאז' שאפשר לכוון וגם חיישן מקדימה, אחורה ומצלמת רוורס ומזגן יחסית מאוד חזק.

פורסם

זה פוסט לבעלי רכבים יפניים אני מבין... 

 

ספייס סטאר

סוזוקי סוויפט

ניסיון לא נעים 

 

זה פוסט לבעלי רכבים יפניים אני מבין... 

 

ספייס סטאר

סוזוקי סוויפט

ניסיון לא נעים 

 

פורסם

אותי יותר מדהימה העובדה שב-4 עמודים לא צוין עדיין אף רכב גרמני (חוץ מחיפושית/אופל, שלא באמת נחשב), שזה עושה שכל.

 

בקצרה: קיה, יונדאי, מאזדה, ניסאן.

לא אפרט דגמים ספציפיים כי כל דגם שניסיתי (אפילו דגמי קצה) היו מזעזעים, ויצא לי כמה וכמה מכל יצר כזה. יצרן גרוע יוצר דגמים גרועים.

2016 BMW M235i.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...