Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, itaysamurai כתב:

לך לעיר העתיקה, חפש מג"בניק, תגיד לו שאמא שלו ****.

המכות שתקבל זה די דומה לנוחות בסמוראי.

 

מה עם להיות בקפלן עם חולצה fukbg?

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני שעתיים, lanosforce כתב:

אני יכול לאמר לך שהb4 2010 נותן לאיירקרוס את הפייט של החיים בקטע של נוחות.

 

 

לא יודע איך האיירקרוס אבל הB3 שלי באמת היתה נוחה יותר בצעירותה. עכשיו קצת התעייפה.

פורסם
לפני שעתיים, lanosforce כתב:

אני יכול לאמר לך שהb4 2010 נותן לאיירקרוס את הפייט של החיים בקטע של נוחות.

 

תכלס, יש לי כרגע בחניה כנראה את שני הרכבים הכי נוחים על הכביש, אם רק היה לי בds את המתלים של הסובארו. ביי פאר, בds המושבים הכי נוחים אבר!

 

ההימור שלי הוא שds7 זה כנראה המועמד שרק s קלאס ורולס יכולות להביס בפן הנוחות 

אתה מזכיר לי. נהגתי על הפורסטר גם אזור מודל 2010 והתפעלתי מהנוחות

פורסם

הרכב הכי לא נוח מבחינת מושב מבחינתי הוא האוריס (הדור האחרון), מאז הקורולה שהחליפה אותו נעשה שדרוג משמעותי במובן הזה.

הרכב הכי "לא נהיג" מבחינת התנהגות כביש זה הfj40, חוסר רגישות בדוושות ובידית הילוכים, וההגה מחליט מתי, כמה ואם בכלל להגיב לכל אינפוט שתנסה לתת לו

פורסם

פיגו בוקסר נמוכה ארוכה.

אני 1.86, הגה בגובה ברכיים, כיסא מזעזע, 0 תחושת היגוי והרגשה שבכל רגע הרכב יכול להתהפך. מסחרית עם מנוע קטנטן ולא מספק בעליל ,כן?

שבוע עם הדבר הזה וקיללתי את פיגו.

מתחרה מאוד באביר צבאי- רכב שטח פנטסטי אבל לנסוע איתו על כביש זה רק ל demolition derby.

פורסם
לפני 10 שעות, EEEBBR כתב:

פיגו בוקסר נמוכה ארוכה.

אני 1.86, הגה בגובה ברכיים, כיסא מזעזע, 0 תחושת היגוי והרגשה שבכל רגע הרכב יכול להתהפך. מסחרית עם מנוע קטנטן ולא מספק בעליל ,כן?

שבוע עם הדבר הזה וקיללתי את פיגו.

מתחרה מאוד באביר צבאי- רכב שטח פנטסטי אבל לנסוע איתו על כביש זה רק ל demolition derby.

הייתי על נ.נ

אביר

דפנדר

וויליס

האמר

 

בשירות, האביר יחסית לאחרים, חוץ מההאמר, סלחן במידת מה לעומת הוויליס והנ.נ 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 22 שעות, itaysamurai כתב:

מסכים. הכי נוחה כולל יקרות ו"נחשבות" ממנה בהרבה.

החלפתי אותה בטסלה מודל Y, בענייני נוחות הסיטרואן לא רואה אותה ממטר.

מה שנקרא לא חכמה. נסעתי לפני יומיים באחת, לא נהגתי, לא נוחה. 

פורסם
לפני שעתיים, lanosforce כתב:

הייתי על נ.נ

אביר

דפנדר

וויליס

האמר

 

בשירות, האביר יחסית לאחרים, חוץ מההאמר, סלחן במידת מה לעומת הוויליס והנ.נ 

דווקא הנ.נ. (בהתחשב בשנות הייצור שלו ובזה שקצת לפני שהוא יצא מהשירות, שזו התקופה שנסעתי עליו, שידרגו לו את הכיסאות) היה לי נוח יותר בנהיגה.

היו לי הרבה שעות נהיגה על אביר והאמר ולטעמי, ההאמר אמנם היה צפוף אבל נוח משמעותית בנהיגה מהאבירים שיצא לי לנהוג עליהם.

המתלים שברו את גב הגמל(אני).

 

פורסם

סוזוקי אלטו. בפער.

ברמה של הייתי עושה כל שביכולתי לא לעלות על מחזירי אור בכביש במעבר בין נתיבים וכו', אחרת קופסת השימורים על גלגלים מכה בגב.

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 19 שעות, EEEBBR כתב:

פיגו בוקסר נמוכה ארוכה.

אני 1.86, הגה בגובה ברכיים, כיסא מזעזע, 0 תחושת היגוי והרגשה שבכל רגע הרכב יכול להתהפך. מסחרית עם מנוע קטנטן ולא מספק בעליל ,כן?

שבוע עם הדבר הזה וקיללתי את פיגו.

מתחרה מאוד באביר צבאי- רכב שטח פנטסטי אבל לנסוע איתו על כביש זה רק ל demolition derby.

 

האמת שהפתעת, אני נסעתי על דוקאטו ארוכה, ממש נהינתי.

חזקה, זריזה יחסית לגודל, מנווטת היטב, מראות מצויינות, התא קירור (בעזרת המזגן), מלא איחסון, התאהבתי ברכב.

 

 

לפני 17 שעות, makatuvkan כתב:

שני הפסיקים בכותרת השרשור מיותרים. 

 

תמיד ניתן לבקש מהמנהלים לערוך את הכותרת.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

תראה, חזקה זה יחסי למה שאתה מייעד אותה בכל זאת היא מסחרית שיכולה להיות למגוון דברים.

אני נסעתי על גרסת 120 כ"ס באירופה שמועמסת עם עגלה עם +- 2 טון ושם התקשתה מאוד. אחרי זה נפרדתי מהעגלה ונסעתי בעיקר בתנאים הררים.

בהשוואה לספרינטר/קראפטר היא חלשה להחריד. יש גם גרסת 165 כ"ס עם מנוע 2.3 ואני מניח שזאת מציאות אחרת.

המראות אכן נהדרות, האחסון בשפע אבל עם הנדסת אנוש נוראית ולכן רובו לא שמיש בזמן העבודה לשליפה מהירה.

בסוף, היחס מושב-הגה הוא עיקר העניין וכאבי גב התרחשו בכל בוקר מחדש. לטעמי, מסחריות צריך לשפוט בחומרה יתרה מרכב פרטי כי כשמשתמשים בהן לרוב זה לשעות ארוכות ואי נוחות קלה יכולה להפוך להיות "עינוי" יחסי במרוצת השעות.

  • חודשיים מאוחר יותר...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...