Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

הארנונה למגורים לא מכסה את ההוצאות של העיריות על השירותים שניתנים לתושבים.

 

אז מה? מס בריאות לא מכסה את תחזוקת בתי חולים. נסגור?

לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

ההתייחסות לכל מדיניות כ"קומוניזם" היא מופרכת מהיסוד. גגל איך מנהלים חניה לתושבים בניו יורק. וזו רק דוגמא. אתה יכול גם לקרוא בפוסטים של עומר מואב בנושא, לדוגמא. קשה לחשוד בו שהוא קומוניסט. אתה רוצה להחנות 2 מכוניות ברחוב? בבקשה, שלם.

 

זאת לא דוגמה לכלום. לפני 6-8 שנים הייתי באולן-אודה. עיר יחסית קטנה בסיביר, 7 שעות טיסה ממוסקבה. תח"צ שם פי כמה יותר טובה מארץ. אז כאשר תח"צ בארץ תתקרב לרמת אולן-אודה בלי לדבר על ניו יורק נדבר על חניות. 

לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

אתה חוזר על אותה הגישה לויכוח כמו על תחבורה ציבורית.

 

כי זה בדיוק אותו דיון.

לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

יש נתצים לתחבורה עלית בכל מקום בעולם המערבי בה היא מתפקדת ונטען על ידי מומחים שזה אחד מתנאי הסף כדי שתתפקד? לא, לא מעניין זו שליפה של מה שנח. פה צריך לחפור מטרו איכשהו בלי לסגור רחובות ובלי לקחת חניות ובלי לייצר פקקים. וכשזה יקרה כולם יעברו למטרו.

ערים מובילות בעולם לוקחות כסף על תווי חניה לתושבים או \ ו מגבילות את המספר שלהם וכלכלנים מסבירים למה? לא מעניין. זה "נח ליבגני" שלא רואה את הנושא בכללותו.

 

לא אני ולא אתה לא מומחים בנושא. אני גם לא מתווכח עם מומחי יוטיוב שבנוסף הולכים לקראו כל מיני מאמרים שלא בטוח יודעים לסנן אותם כי הם מומחי יוטיוב. הוויכוח הוא בין מיקי שכדאי/הכרחי לו להשתמש ברכב פרטי ונת"צים מכניסים אותו לפקק עוד יותר גדול ויבגני שמסיבות אישיות שלו עבר להשתמש באוטובוסים. ברור שנת"צ יקצר לו זמן נסיעה. אז לא צריך לספר לי על גידול חסה בשטחים.

לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

מדיניות לא נקבעת ולא יכולה להקבע על ידי נוחות רגעית שלך או שלי או של כל תושב אחר. כלומר היא יכולה. קוראים לזה "פופוליזם". וזו הסיבה שאתה תמשיך לעמוד בפקק, להתנגד לכל דבר שיכול לייצר אלטרנטיבה ולחשוב שיש דרך אחרת להתגבר על זה.

 

אני אמשיך לעמוד בפקק גם כאשר יהיה מטרו למטה ולמלה, כמו בכל הערים שהזכרת ולא הזכרת.

לפני 3 שעות, sperial כתב:

@mikyl לכל אורך השרשור הזה - מאז שהצטרפת לפני מספר ימים - אתה מסתכל בפרפקטיבה צרה ואישית מאוד, בלי שום הרחבה של ראיית התעלה שלך, ומתקשה להסתכל מעבר לקצה אפך. מדיניות ציבורית צריכה להיות ....... ציבורית. להסתכל בזוית יותר רחבה ובטווח יותר רחוק מאלה של אדם בודד.

 

כמו שכבר כתבתי אני לא ראש הממשלה (עזוב של היום/אתמול/מחר). ואני מסתכל בפרספקטיבה של 57.5% משתמשי הכביש. לא משנה מה אומרים שאר החברה, כל אחד מהם עבר לתח"צ מסיבות אישיות שלו ושום דבר אחר. והם מסתכלים מפרספקטיבה של 17%. אני בטוח שאם מחר עצל מישהו מהם מצב ישתנה (כמו שינוי מקום עבודה) ויהיה באמת כדאי לחזור לרכב, הם יחזרו. אנחנו לא בפורום תכנון ערים/מהנדסי תנועה.

לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

לחלק תווי חניה בחינם לכל התושבים זה עבודה בעיניים כי בחיים לא תהיה לרשות המקומית אפשרות לספק לכולם חניה ציבורית. זה שקר.

אין מה לעשות, קרקע לפיתוח זה משאב מאד מוגבל ובגלל שאנחנו לא ציביליזציה של רובוטריקים אלא בני אדם, אנחנו נעדיף שכמה שיותר מהשטח הזה ישמש לבני אדם ולא למכוניות.

 

למה? גם כאשר אתה קונה תווי חניה בכסף אף אחד לא מבטיח לך מקום. מצד שני זה כן עובד, מניסיון. ברור לא תמיד ולא בכל מקום.

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

בסין הלכו כמה צעדים קדימה ומגבילים את מספר המכוניות שאפשר למכור.

 

רוצה לקנות מכונית - תיכנס להגרלה, אתה ועוד אלף איש.

 

בסין גם ריתכו דלתות בזמן קורונה. נתחיל?

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4916

  • SlowRide

    4790

  • פינדר

    3820

  • m3x7r3m3

    2926

סלח לי אבל מיציתי את הדיון איתך. זה כמו לדפוק את הראש בקיר או להתווכח עם מתנגדי חיסונים.

 

אני שומר את הכח שיש לי לזה לליאור אם יחזור לפה. מוזמן לחשוב שאפשר לבנות תחבצ בלי לקחת שטח מהמכוניות ושכל מי שטוען אחרת מונע עי אגנדה סודית של האילומינטי של האוטובוסים, או שאם יש יותר נהגים ממשתמשי תחבצ אז המסקנה היא שזה טוב וצריך לשמר את זה.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, mikyl כתב:

בסין גם ריתכו דלתות בזמן קורונה. נתחיל?

לא חסר בארץ אנשים שאני אישית הייתי שמח לבוא לרתך להם את הדלת, גם אם זה ידרוש ממני ללמוד לתפעל רתכת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, vadim6385 כתב:

איך זה שונה מנהג מונית אנושי?

בתוצאה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, יבגניפ כתב:

 מוזמן לחשוב שאפשר לבנות תחבצ בלי לקחת שטח מהמכוניות ושכל מי שטוען אחרת מונע עי אגנדה סודית של האילומינטי של האוטובוסים, או שאם יש יותר נהגים ממשתמשי תחבצ אז המסקנה היא שזה טוב וצריך לשמר את זה.

 

למה אג'נדה סודית? רווח מידי עם פתיחת נת"צ ל17% משתמשי תח"צ והפסד מידי עם לקיחת הנתיב ל58.5% נהגי רכב. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לצחצח שיניים זה בזבוז מיידי של זמן ולעשות ספורט זה בזבוז מיידי של אנרגיה.

התועלת היא עתידית ואם תהיה תחב״צ יעילה, היא תועיל לכלל האזרחים, כולל הנהגים שבפקק, כי יותר מכוניות ירדו מהנתיבים שלהם.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עדיין תקוע בעבר? מדינת ישראל מדינה צפופה, וצריכה להתפתח בהתאם. זה אומר לנסות להדמות לאירופה, שבה המדינות הצפופות עוברות לתחב"צ (ולהליכה, אופניים ודומיהם), כי בצפיפות הישראלית אי אפשר להדמות לארה"ב עם השטחים האינסופיים שלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.1.2023 בשעה 16:00, mikyl כתב:

 

אתה צריך מחקרים כדאי לדעת שבנתיב ריק נוסעים יותר מהר מאשר בפקק? 😄 התלונות הם על זמן שלוקח להגיעה ממקום למקום. זה קצת שונה ממדידת זמנים על קטע של נת"צ באיילון או כביש החוף.

 

קרוב ל5 מיליון נהגים יכולים לחשוב אחרת. למה אתה חושב שרגב הלכה על זה?

מדדו ובדקו, וכמות ה*אנשים* שעוברים בנתצים האלו בשעה גדולה יותר מכמות ה*אנשים* שעוברים בתנתיב למכוניות פרטיות. אז כן הנתיב מעביר יותר אנשים ולכן הוא עדיף על נתיב של רכב פרטי.בלי שטויות של עידוד וכו'.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, mikyl כתב:

 

למה אג'נדה סודית? רווח מידי עם פתיחת נת"צ ל17% משתמשי תח"צ והפסד מידי עם לקיחת הנתיב ל58.5% נהגי רכב. 

כן, כמובן, אין מדיניות מאחורי זה, כי אתה לא אוהב אותה ואנחנו לא אנשי מקצוע. האילומינטי מהאוטובוסים עושים לך דווקא. והכי גרוע שזה ככה בכל מקום בעולם. כולל ערים עם מטרו. נגיד פה:

BUS_LANE_HOME_PAGE.jpg

...

בלונדון של 2003, 50% מהנסיעות היו ברכב. היום זה באזור ה-34-35%.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, David32 כתב:

רק חבל שהאוטונומי לא באמת עוזר מבחינת תחבורה.

 

 

הוא מאוד עוזר, כי התנועה תהיה מנוהלת ע״י אופטימיזציה מתמשכת. לא יהיו תאונות, לא תהיה תנועה רנדומלית. גם אם יהיה פקק, הוא ינוע בקצב האופטימלי. זה חיסכון גדול מאוד בזמן על הכביש.

לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

הנשמה שלי במקום מצוין ביחס אליהם. ונראה לי, עם כל הכבוד, שאתה קצת מבלבל. אני לא האגרסור בדינמיקה החברתית בישראל בה אנשים שבוחרים להביא עשרה ילדים לעולם - לרוב על חשבוני ועל חשבונך - שולחים את הנציגים שלהם לכנסת כדי למנוע מהומואים להקים משפחות, נשים לשרת בצבא (או לשבת לידך במושב באוטובוס) ורואים בנו בכלליות משהו שלכל הפחות צריך איזה חינוך מחדש. ולא חתמתי על איזו אמנה של סודית של סמולנים שמחייבת אותי לאהוב אנשים שאני לא בטוח שרואים בי בן אדם בכלל, ובאופן מוצהר רואים בחלק מחבריי או קרובי משפחה רחוקים שלי אנשים סוג ז', כי ההורים של ההורים שלהם לא היו בני דודים באיזו עירה בתחום המושב.

 

אני לא אמרתי שאתה אגרסור, למרות שלפי מה שאתה כותב, יש לך סיבה מצויינת להיות, לשיטתך.

זו הבעיה.

 

אתה צריך להבין שכשמויישה יענקל נולד למשפחה וחברה מסויימת, הוא חי את החיים שהוא מכיר, כמו שאתה חי את החיים שאתה מכיר. הוא לא קם בבוקר במטרה לקום עליך לכלותך. אתה גם צריך להכיר בזה שעל כל מוטרף ממפלגת ׳נועם׳ יש את המוטרפת המקבילה לו, כמו מירב מיכאלי, שחושבת שילד זה משהו שאפשר לקנות והמשפחה הגרעינית היא המקום הכי מסוכן לילדים, ולכן המדינה צריכה להפקיע את האפוטרופסות מידי ההורים.

אז נכון שאצל מיכאלי זה, כביכול, לא האג׳נדה הפוליטית שלה, אבל זה בא לידי ביטוי גם במדיניות שלה.

 

אז אני חושב על החרדים כמו שהם חושבים עלי, שהם תינוקות שנשבו. קודם כל, כי זה נכון. כל אחד מאיתנו הוא תוצר של החברה בא הוא נולד וחי, והבחירה לא ממש נתונה. רב המחשבות והדעות שלך, הם לא שלך, כמו שהשפה שלך, שמכתיבה במידה רבה את תפיסת העולם שלך, היא לא שלך. היא נרכשת.

 

אבל אם תחשוב עליהם כמו שאתה חושב עליהם, בתור טפילים, אז קו המחשבה הוא די ברור, לאיך מטפלים בטפילים, ואני לא חושב שזה קו מחשבה קונסטרוקטיבי במיוחד.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

האידאולוגיה טפילית, והם נאבקים כדי לשמר אותה, כי אחרת הם יאבדו את הכח שלהם. האנשים עצמם לא נולדים ככה. זה העניין.

לפני שעה, mikyl כתב:

למה? גם כאשר אתה קונה תווי חניה בכסף אף אחד לא מבטיח לך מקום. מצד שני זה כן עובד, מניסיון. ברור לא תמיד ולא בכל מקום

זה לא עובד, אתה בעצמך כותב שלא. 

אתה משלם על הזכות לשים את האוטו במקום ציבורי, אם יש מקום. אם יתנו את זה לכל התושבים בחינם, זה עוד יותר לא יעבוד.

אין לך מספיק מקום לזה, וגם אם יבנו מגדלי חניונים ציבוריים למכוניות, בלי פיתוח של תחבורה ציבורית המקום בהם יגמר והיציאות והכניסות אליהם יהיו פקוקות. אי אפשר שבצפיפות של 30000 איש לקמ"ר לכל אחד יהיה רכב פרטי. 

בשביל זה צריך מכוניות מעופפות.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, falou כתב:

 

אני לא אמרתי שאתה אגרסור, למרות שלפי מה שאתה כותב, יש לך סיבה מצויינת להיות, לשיטתך.

זו הבעיה.

...

 

אבל אם תחשוב עליהם כמו שאתה חושב עליהם, בתור טפילים, אז קו המחשבה הוא די ברור, לאיך מטפלים בטפילים, ואני לא חושב שזה קו מחשבה קונסטרוקטיבי במיוחד.

 

אני מניח שאתה זוכר שהתווכחנו כמה פעמים על פוסט מודרניזם וכו. אני יכול לחלוטין להבין שהנרטיב שלהם שונה משלי והאידיאולוגים שלהם חושבים שהם אנשים טובים שעושים דברים טובים. אני יכול להאמין, עם כל הקושי, שכשמתראיין חכ מיהדות התורה ומספר שהתורה מצילה את מדינת ישראל הוא מאמין בזה, ושבנועם באמת מאמינים שאם הומואים יפסיקו "להתעסק כל היום בפי הטבעת" (כן, זה ציטוט) אז המדינה תהייה יותר טובה. העניין הוא שאפשר להגיד את זה על כל קבוצה בעולם. אבל בפרקטיקה, לא משנה באיזו מכבסת מילים נשתמש, ה"תינוקות שנשבו" מהצד השני, בטח על הקיצוניים שבהם כמו ממפלגת נעם, פוגעים בנו פגיעה ממשית. גם כלכלית וגם תרבותית. 

 

קו המחשבה שלי הוא די אחיד כבר שנים. אני לא רוצה לתת להם אגורה קודם כל. ובטח לא לממן, בסופו של דבר, מה שחוזר אלי כבומרנג ופוגע בי. והריבוי הטבעי שלהם משיג בדיוק את זה ובדיוק ככה. ואני לא חושב שיש משהו לא סביר, גם אם אתה לא אוהב את בחירת המילים שלי, בלנהל על זה שיח. גם נתניהו עשה את זה ואפילו התגאה בזה. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, mikyl כתב:

אנחנו לא בפורום תכנון ערים/מהנדסי תנועה.

אנחנו בפורום רכב, וזה האמ-אמא של הרכב וזה מאוד בנושא. האמת? זה לא בנושא לדיון הזה, כי זה דיון על פוליטיקה בפורום "אוף טופיק".

 

לפני 3 שעות, mikyl כתב:

ואני מסתכל בפרספקטיבה של 57.5% משתמשי הכביש.
...
והם מסתכלים מפרספקטיבה של 17%

הבעיה זה שיש פה הייטקיסטים. שצריכים מדי פעם לחשוב על סקיילביליטי (לא יודע איך זה בעברית) ועל בר קיימא[?] (סאסטיינביליטי). והפתרון של רכב לכול עובד הוא לא סקיילבילי ולא בר קיימא. הפתרון של תח"צ - הוא כן, או לפחות הוא הכי קרוב שיש לנו לזה.

לכן גם חשוב, גם כשרגב במשרד, וגם כשמיכאלי במשרד, שידאגו לעתיד של המדינה. שזה בהכרח אומר מימוש פתרונות שהם סקיילביליים וברי קיימא.

 

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

רק שנהגי הרכב יכולם לעבור לתחבץ והפוך לא 

גם אם ההפך נכון. לפעמים יש לי פה רגעי יוריקה כאלה, שאני מבין שהרגע עברו לידי 15 איש על אופניים, שכנראה מפדלים מרחק של כמה קילומטרים בודדים. ואז אני מדמיין איך שמים אותם ב 12~ רכבים. בום. כמה נפח הם פתאום לוקחים. וצריך חניה. ואז אתה מבין כמה זה לא הגיוני.

 

לפני שעתיים, falou כתב:

לא יהיו תאונות, לא תהיה תנועה רנדומלית.

Imagine all the people, living life in peace

 

אתה תסיע עדיין אחד נקודה משהו בני אדם ברכב. לא פתרת את הפקקים, פתרת את התאונות.

שנינו מבינים שלהוריד 50 נוסעים מרכבת זה יותר מהר מה 50 מאוטובוס שהרבה יותר מהר מלהוריד 50 איש שכול אחד יושב ברכב.

גם להסיע. 

לפני שעתיים, falou כתב:

אבל זה בא לידי ביטוי גם במדיניות שלה.

מיכאלי העבירה/הגישה איזה משהו (הצעת חוק/תקנה/וואטאבר) שקשור לילדים/אפטרופוסיות? (זאת אומרת, אם מתעלמים ממה שהיא אמרה באיזו תוכנית טלוויזיה באוסטרליה או מה שזה לא היה, היא אשכרה עשתה משהו?)

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, David32 כתב:

גם אם ההפך נכון. לפעמים יש לי פה רגעי יוריקה כאלה, שאני מבין שהרגע עברו לידי 15 איש על אופניים, שכנראה מפדלים מרחק של כמה קילומטרים בודדים. ואז אני מדמיין איך שמים אותם ב 12~ רכבים. בום. כמה נפח הם פתאום לוקחים. וצריך חניה. ואז אתה מבין כמה זה לא הגיוני

אצלכם יש עודף אופניים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...