Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 8 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

את הממיר אתה לא מאפס.

אתה יכול לאפס את התקלה (נורית תקלה תכבה) בעזרת סורק תקלות מתאים.

אם התקלה ספורדית - ייתכן ולא תופיע שוב. אם התקלה קשיחה - אזי רוב הסיכויים שתחזור ותצוץ.

לא ניתן לנבא.

עריכה אחרונה על ידי חולגי
איות
  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

פורסם

גניבות ממיר מרכבי סובארו  בעיקר, גמרו סופית את המותג. מי שיש לו רכב ישן בביטוח צד ג'' יש לו בעיה. משקיע מעל 6000 שקלים בממיר וחיישנים מקוריים ושוב יגנבו לו. שאלה של זמן.

פורסם (נערך)
בתאריך 23.1.2013 בשעה 22:15, nati_gabay כתב:

אם תרצה המלצה למוסך אשמח להמליץ על המוסך שלי בחור מקצועי מתמחה בסובארו המון שנים.

איפה נמצא המוסך?
האם אתה מכיר מוסך דומה בצפון?
תודה

עריכה אחרונה על ידי צבידגן
פורסם

החלפתי לא מזמן חיישן אצל רוני אגזוזים ובאו וגנבו, תלשו לי את כל מערכת הפליטה. חלאות. אין טעם להשקיע שוב ברכב ישן.

פורסם
בתאריך 13.7.2021 בשעה 22:24, lior134 כתב:

ממיר חליפי בסובארו יחזיק אולי חודש במקרה הטוב
לא סתם הממירים שלהם נגנבים המנועי בוקסר דיי מזהמים לעומת רכבים אחרים

 

תוכל להביא סימוכין לדבריך? בשיחות עם מכוני אגזוזים כגון רוני ועוד אין הבדל בינם לרכבים אחרים והממירים החליפיים מחזיקים אצל כולם שנתיים-שלוש.

לגבי הגניבות גונבים גם לפריוסים שהם בטח לא מהרכבים המזהמים..

 

בתאריך 14.7.2021 בשעה 06:52, eli1801 כתב:

משקיע מעל 6000 שקלים בממיר וחיישנים מקוריים ושוב יגנבו לו. שאלה של זמן.

חיישנים מקוריים צריך (לפחות קדמי ששלוט בתערובת) אבל ממיר למה לא חליפי? בד"כ שנתיים-שלוש ברכב ישן מספיק. יצאת ברבע נזק מהמחיר שציינת.

ואף אחד לא יגנוב לך שוב. אין להם מה לעשות עם ממיר חליפי והם יודעים לבדוק את זה לפני הגניבה.

לפני 21 שעות, eli1801 כתב:

החלפתי לא מזמן חיישן אצל רוני אגזוזים ובאו וגנבו, תלשו לי את כל מערכת הפליטה. חלאות. אין טעם להשקיע שוב ברכב ישן.

 

כי החלפת רק חיישן ונשארת את הממיר המקורי שזה מה שהם מחפשים, אחרי שתתקין ממיר חליפי הרכב כבר לא יעניין כבר אף גנב.

פורסם
בתאריך 13.7.2021 בשעה 22:24, lior134 כתב:

לא סתם הממירים שלהם נגנבים המנועי בוקסר דיי מזהמים לעומת רכבים אחרים

 

לפי זה היו צריכים לגנוב ממירים מכל דגמי סובארו עד היום ולא רק בשנתונים מסויימים ורק של אימפרזה.

פורסם

היום פגשתי מסכן שלא הבין למה האימפרזה שלו החלה להרעיש, כולה היה שבת בלוד..

המלצתי לו שלא ישים מקורי מפירוק כי יגנבו לו שוב..

  • רעיון טוב! 1

משתדל לעזור

×
×
  • תוכן חדש...