Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי סובארו. הממיר הקטליטי לא תקין. ממיר בחברה עולה 8000 ש"ח , ממיר תחליפי עולה 1000 ש"ח.

מישהו יודע אם יש בעיה אם תחליפי?

פורסם

הרכב מ2006. נידלקה הנורה של הזיהום אויר. במוסך בדקו עם מחשב שזה ממיר קטליטי. מחקו את ההתראה, חוזרת לאחר זמן.

אני ממלא דלק בירושלים בתחנה שניראית לי אמינה, תחנה בבעלות סונול ולא זכיין. במוסך היזהירו אותי לא לשים תחליףי. יש לזה הצדקה?

פורסם
ממיר תחליפי טוב לשנה-שנתיים אח"כ הוא לא שווה כלום.

 

תודה. גם שנה שנתיים טוב. אני לא אשקיע 15% מהרכב בממיר קטליטי.

פורסם

למרבית רכבי סובארו מהשנתונים האחרונים יש אורך חיים מוגבל לממיר הקטלטי ולרוב נורת התקלה P0420 תדלק אחרי 100K ק"מ כאשר הרכב כבר לא באחריות היבואן.בעבר ניתן היה לגשת למוסך המרכזי ולבצע עידכון תוכנה שהיה משהה את הופעת נורת התקלה לעוד כמה עשרות אלפי ק"מ.ישנם היום כמה בעלי מלאכה שמשפצים את הממירים בעלות ממוצעת של 1500 ש"ח וזה פתרון לא רע בהתחשב בכך שהממיר עצמו הוא חלק מסעפת הפליטה כולה.

פורסם

לא צריך להיות אשף סובארו, צריך פשוט לשים ממיר איכותי או מקורי.

 

הממיר האוניברסלי הכי איכותי שאני מכיר שנמכר בארץ הינו תוצרת bosal וגם הוא לא מאריך ימים כמו המקורי.

 

ממירים תוצרת catco מחזיקים שנה שנתיים במקרה הטוב 3.

פורסם

מה ההשלכות של ממיר פגום מלבד זיהום אוויר וכשלון בטסט?

עד כמה זה משפיע על צריכת דלק? איזה עוד השלכות יש לזה?

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

הממיר יושב בין חיישני הפליטה.

משפיע על מחשב הזרקת הדלק .

מאד לא מומלץ ליסוע ככה .

זאת דעת פשוט העם , לא מומחה.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
אני ממלא דלק בירושלים בתחנה שניראית לי אמינה.

 

אז אני מבין שאתה ירושלמי.

מאחורי דינמומטר יש את "אדי אגזוזים".

כשהלך לי הממיר בג'ימני הגעתי אליו במקרה.

הייתי מאוד מרוצה מהשירות ומהמחיר. (הוא אחלה בן אדם!)

בזמנו היה איזה שרשור בפורום עם המון מידע על ממירים, תקנים ובכלל מה כדאי לבדוק כשקונים ממיר תחליפי.

אני זוכר שהממיר שהוא מכר לי עמד בכל התקנים הדרושים והמחיר היה סביר בהחלט.

 

 

עודד.

 

אין לי שום קשר לאדי אגזוזים.

אני ממליץ עליו בעקבות נסיון מצויין!

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
אז אני מבין שאתה ירושלמי.

מאחורי דינמומטר יש את "אדי אגזוזים".

כשהלך לי הממיר בג'ימני הגעתי אליו במקרה.

הייתי מאוד מרוצה מהשירות ומהמחיר. (הוא אחלה בן אדם!)

בזמנו היה איזה שרשור בפורום עם המון מידע על ממירים, תקנים ובכלל מה כדאי לבדוק כשקונים ממיר תחליפי.

אני זוכר שהממיר שהוא מכר לי עמד בכל התקנים הדרושים והמחיר היה סביר בהחלט.

 

 

עודד.

 

אין לי שום קשר לאדי אגזוזים.

אני ממליץ עליו בעקבות נסיון מצויין!

תודה רבה

אגש אליו. אני יכול להחליף את כל האגזוז קומפלט מפרוק ב1100 שקל אבל אגזוז משומש זה סיכון.

פורסם

גם לי הייתה הבעיה הזו והצלחתי למצוא ממיר מb4 שנסעה רק 14000 ק"מ והושבתה

לדעתי משומש מקורי עדיף על תחליפי

בהצלחה

אבי

×
×
  • תוכן חדש...