Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
OPPO FIND 7 זמין לרכישה מוקדמת ב499$ בלבד כולל מישלוח DHL!

 

מי שחושב כעת ליקנות נקסוס וכו' בארץ- המכשיר הזה עדיף בהרבה!.

 

לא מסכים עם האמירה הזאת, אין ספק שהאופו עונה על הדרישות של מי שמחפש מכשיר חזק במחיר נמוך יחסית. זאת לא הסיבה שאנשים קונים נקסוס. נקסוס קונים בשביל עדכונים (4.3 באופו, 4.4.2 בנקסוס) ובשביל קהילת מפתחים הגדולה ביותר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אתה צודק, אני התייחסתי לנקסוס בתור מכשיר שקונים עקב מחירו הנמוך יחסית לחומרה החדשה, וגם בנושא העידכונים לא תיתבאס מהלוז של אופו, כל שבוע/חודש עידכון ושיפור ופורום עם תמיכה רישמית של היצרן שמעביר כל בקשה/דיווח תקלה לצוות הפיתוח ופותר את הבעיה/משלב את הפיתרון/שיפור בעידכון הבא ומחזיר לך תשובה.

לא חושב שיש תמיכה כזו לאף מותג אחר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חחח נשבע לכם שאני נאחס, המספר מעקב לא עבד, קמתי ב5 בבוקר כדי לדבר עם XIAOMIWORLD, מסתבר שגם עם EMS אי אפשר לעבור מכס,

אז בשביל שאנשים להבא ידעו, SG POST וEMS SG לא לשלוח סלולארי !

הם שלחו על חשבונם עם FEDEX וזה יגיע עוד יומיים :-) (לפי המספר מעקב)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

חחח, אתה עוד תקבל 3 מכשירים בסוף :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

די הלכתי לאיבוד, אני צריך מכשיר טוב ומהיר עם gps מעולה ,מסך מעל 4.5 ו2gb זיכרון מכשיר בתקציב של גג 1600 , כל שאר הפרמטרים לא מטרידים אותי.

אין לי בעיה לשלם מכס וכל שאר ירקות. חשוב לי מאוד שהוא יגיע תוך ימים ספורים.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

סידרת הנוביה תפורה בשבילך, רק תיבחר אם אתה רוצה את המיני או הרגיל :

http://www.aliexpress.com/store/group/ZTE-Nubia/104710_254385786.html?SortType=price_desc&SortType=y&groupId=254385786

 

הרגיל Z5S מגיעה עם Snapdragon 800 ומסך 5", המיני עם Snapdragon 600 ומסך 4.7.

סקירה על המיני:

http://iandroid.co.il/forum/topic165788.html

סקירה על Z5S:

http://iandroid.co.il/forum/topic163251.html

 

בעקרון אם אתה רוצה לקבל מהר- תוספת לDHL די שולית, העניין הוא האם שווה לך לשלם עוד כ50~200 שקל לעמילות DHL בארץ?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש לי כרגע אס 2 בשלבי גסיסה מתקדמים, יש לציין שהוא אצלי יותר מ3 שנים ושרד יפה מאוד.בכל מקרה זאת הסיבה שאני רוצה מכשיר כמה שיותר מהר.האם כולל הdhl והמיסים זה יוצא 1600?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

הנוביה מיני כמובן שניכנס, אבל בנוגע לאחיו הגדול- כולל מיסים ומישלוח DHL יוצא כ1500 ש"ח לגרסת 16GB תלוי בשער ההמרה ובלי שום קופונים- אולי תימצא קצת קופוני הנחה- אני לא מזמין שם ולכן לא מעודכן בזה.

על זה צריך להוסיף בין 50~200 ש"ח עמילות לDHL לפי התגובות בפורומים, תלוי אם המכס ידרוש פתיחה ובדיקת החבילה או לא.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בעולם הסלולר, ולא רק בו, אין טעם לחכות. בגלל שכל הזמן יש מוצרים חדשים שטובים מהקודמים. אם אתה צריך מכשיר, תקנה כרגע ואם באמת הנקסוס 6 יהיה שווה תמכור ותקנה אותו.

פורסם (נערך)
שמועות אומרות שגוגל בחרה בHTC לייצור הנקסוס 6, שכנראה יהיה זמין כבר באוקטובר השנה.

 

שווה לחכות?

 

לפי פורומים שונים העוסקים בנקסוס / אנדרויד, המפרט של ה-NEXUS 6 יהיה:

מעבד Tera Octa 2.4GHZ+, זכרון פנימי 4GB (!), מצלמת 20MP, מסך 5' 2K-UHD, סוללה 3100MAH, חיישן זיהוי באמצעות טביעת אצבע, חיישנים "בריאותיים" שונים (לב / מעלות גוף) והמכשיר ימכר עם גרסאות של 64GB ו-128GB. האנדרויד יהיה ככל הנראה 5.0.

 

מיוצר ע"י HTC, כפי שכבר ציינתם. השקה באוגוסט הקרוב.

 

עריכה:

מדברים על כ-400 דולר ל-32GB.

 

נדמה לי שאמתין קצת (;

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל, כל פעם מחדש השמועות על מכשירים טרם השקה מבטיחות הרים וגבעות, וכל פעם מחדש מגלים שלא כצעקתה.

סתם, קצת יותר מהכל, מקרה הטוב, ושום דבר מהפכני.

אל תצפו למסך גמיש שמקרין הולוגרמות.

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...