Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

באיבי יש מלא בשבילו,בדקת שם?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קיוויתי שאולי תהיה "מציאה" בישראל , כדוגמאת הספיגן שבמקרה יצא משתלם לקנות ברשת מחשבים בארץ .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

איך שליש מהמוטו? זה יותר חצי מאשר שליש.

 

הסיני שהצעת+ מיסים אם אין קנסות, יוצא 145 דולר לערך.

מוטו G גרסת 16 ג'יגה כולל המיסים והשילוח של BUY2USA יוצא כ310 דולר.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

ההבעיה בארץ שאם למכשיר שלך לא קוראים גלקסי או אייפון אין הרבה מבחר,ככה גם עם הנקסוס 5,בסוף קניתי לי ולאישתי מאיבי 2 כיסויים ב 17 שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
איך שליש מהמוטו? זה יותר חצי מאשר שליש.

 

הסיני שהצעת+ מיסים אם אין קנסות, יוצא 145 דולר לערך.

מוטו G גרסת 16 ג'יגה כולל המיסים והשילוח של BUY2USA יוצא כ310 דולר.

תופס אותי בקטנות :-).

ראיתי שהמחיר עכשיו 1099, נכון לא כמעט שליש- אלא 0.44 מהמוטו G :-).

עדיין הבדל גדול במחיר ולחשוב שקונים סמארטפון ברמה כזו בפחות מ500 שקל כולל מיסים זה מטורף לדעתי, לפני חצי שנה ב100$ לא הייתה קונה מסין מכשיר כפול ליבה עם מסך 4" 480P ללא IPS ורק 512MB זיכרון ומצלמה שכמעט לא קיימת- השוק מישתנה במהירות מטורפת בעולם הסמארטפונים בסין.

 

עריכה: זה מה שאותו הסכום נותן ליקנות בארץ- LOL!!!Samsung-Galaxy-Pocket-S5300-4.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בזה אתה צודק, לגבי המחיר המגוחך יחסית.

 

חכה חכה, עוד 3 שנים מהיום, לך תדע מה יהיה :roll:

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

טוב עכשיו מתפנה קצת זמן (שבוע הבא יהיה יותר), אז אני יכול לשחק קצת עם הטלפון.

בגלל שבאג עדיין לא שיחררו עדכון, אני מחפש עידכון למייזו mx3. אין לי מושג איך עושים את זה ואם אין הסבר סופר דופר מפורט (לא מבין בזה כלום!) אז אני מעדיף לתת סכום סימלי למישהו שיעשה את זה עבורי.

מישהו כאן יכול לעזור לי? תודה :)

פורסם
Singapore registered airmail.

דיברתי איתם והבהרתי שאני לא רוצה שישלחו דרך dhl/fedex.

הם אמרו ברור כי הם מודעים לבעיות מכס שלנו.

עלה 350 דולר כולל המשלוח.

מה קורה אם ההזמנה שלך?

ראיתי עכשיו שהורידו כאן מחיר לגירסת ה32GB- 289$.

http://www.1949deal.com/xiaomi-m2-m2s-smart-phone-qualcomm-quad-core-1-7ghz-2g-ram-32g-rom-4-3-inch-ips-multi-touch-retina-screen-black.html

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
רכשתי מוטו G , יש הצעות לכיסוי+מגן מסך זולים? להביא מאמאזון זו שחיטה .

אני עוד מתאושש מהספיגנים שרכשתי לאחרונה .

חפש ב-ebay. מצאתי נרתיק ומגיני מסך בפרוטות. כיון שחלפו מאז למעלה מחודשיים סביר שההמלצות שלי כבר לא מעודכנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
טוב עכשיו מתפנה קצת זמן (שבוע הבא יהיה יותר), אז אני יכול לשחק קצת עם הטלפון.

בגלל שבאג עדיין לא שיחררו עדכון, אני מחפש עידכון למייזו mx3. אין לי מושג איך עושים את זה ואם אין הסבר סופר דופר מפורט (לא מבין בזה כלום!) אז אני מעדיף לתת סכום סימלי למישהו שיעשה את זה עבורי.

מישהו כאן יכול לעזור לי? תודה :)

 

אני עם ה MX2 בגרסת 3.4.2 ומתעצל לשדרג לגרסת 3.4.5 רק בגלל שצריך לגבות את כל הקבצים על המחשב.

בעקרון השדרוג פשוט מאין כמוהו ויש הוראות מפורטות באתר של מייזו.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
DOOGEE PIXELS DG350 4.7-inch HD IPS OGS MTK6582 1.3GHz Quad-core 1GB/4GB Smartphone

רק 104$! עם קופון 3d1a7c.

לינק:

תודה.

הזמנתי לחבר :lol:

 

באמת מחיר בדיחה למפרט הזה, הבעיה במוצרים הנ"ל שזה טוב עד שקורה משהו ואז אפשר לשים את זה בפח האשפה.

מצד שני - 360 שקל..

פורסם
רכשתי מוטו G , יש הצעות לכיסוי+מגן מסך זולים? להביא מאמאזון זו שחיטה .

אני עוד מתאושש מהספיגנים שרכשתי לאחרונה .

הזמנתי את זה, עוד לא הגיע.

של חברת nillkin

2014010419425073499.gif

אייל

פורסם
תודה.

הזמנתי לחבר :lol:

 

באמת מחיר בדיחה למפרט הזה, הבעיה במוצרים הנ"ל שזה טוב עד שקורה משהו ואז אפשר לשים את זה בפח האשפה.

מצד שני - 360 שקל..

 

אפילו יש אותו בכמה דולרים פחות, כאן:

http://www.geekbuying.com/item/Doogee-PIXELS-DG350-4-7Inch-MTK6582-Quad-Core-Smart-Phone-1-3GHz-CPU-IPS-HD-Screen-1GB-RAM-4GB-ROM--8-0MP-Android-4-2-9-325297.html

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

פיספסתי משהו? יש לך קופון? כי המחיר בגיק הוא 119$ לעומת 104$ בבאנג.

 

בנוסף- לכל מי שהזמין והולך להזמין סמארטפונים מחנויות בסין- כנסו לצ'אט ודירשו הצהרה אמיתית של הערך והתיאור לפי מס' ההזמנה- שלא תיסבלו מהבלאגן של המכס, ותישמרו את תיעוד הצ'אט למיקרה צרה שתוכלו להוכיח שאכן ביקשתם ערך אמיתי ואז המכס לא יוכל לחייב אתכם בקנס אלא רק במיסים כחוק.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...