Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

1500 לשנה זה בכל זאת יקר. אם זה יחזיק לשנתיים אז סבבה.

 

דניקס כמו מה? הדרישות שלי לא גבוהות, אני לא משתמש בטלפון למשחקים. בסך הכל רוצה לקרוא מיילים, מצלמה טובה, שיפתח PDF וקבצים של WORD לקריאה, שיהיה GPS לWAZE וזהו. אה, ושיגיב הזבל כמו שצריך.

הכיסוי של הגלקסי 2 שלי נראה ככה בגלל כמות הפעמים שאני זורק אותו ודופק אותו בשלוחנות מרוב עצבים כשהוא נתקע:

20140322_215102.jpg

לפחות הייתי מספיק חכם להשקיע בכיסוי ממתכת, כשהוצאתי את הטלפון מהכיסוי כדי לצלם את התמונה הוא נראה כמו חדש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תראה- יש אחריות שנה. אז שנה הוא בטוח יחזיק. מעבר לזה מאמין ששנתיים הוא יחזיק. מאמין שגם יותר אבל נראה.

יצא לי לבדוק את המייזו MX2 והוא שורד יפה וחזק מאוד את הזמן. יצא לי לראות כמה כאלו ולמרות חיים קשים (טלפונים של עבודה) הם שורדים יפה מאוד. אז מקווה שזה מייצג גם את הMX3.

פורסם
הגאלקסי 2 לא מעולה ולא נעליים, אחרי שנה וקצת הוא מתחיל להיות עגלה ולעשות בעיות. נתקע, לא מסוגל להוציא שיחות (שזה דבר בסיסי ביותר שדורשים מסלולרי!) לפעמים מתנתק מהאינטרנט על דעת עצמו, לפעמים קליטת GPS לוקחת שנים, ולא, לא עשיתי בו שום שינויים ומשחקים. לחבר יש גלקסי 4 כחצי שנה בערך והוא מדווח שהמכשיר גם כן מתחיל להסס בתגובות שלו. כנראה שאחרי שנה וקצת גם הוא יהפוך לעגלה.

בכלל התאכזבתי מתחום הסמארטפונים.

 

כמעט 3 שנים עם הS2 שלי שעובד חלק לגמרי וכמו חדש עם 4.4.2. אולי הבעיה אצלך?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

עכשיו יש לי בגלקסי 2 גרסה 4.1.2, מקודם היתה גרסה ישנה יותר אבל שידרגתי עם הkies דרך המחשב, כי הטלפון החליט שהוא פשוט לא רוצה להוציא יותר שיחות. כשניסיתי להתקשר הוא היה מציג מסך לבן וחוזר לספר הטלפונים.

גם לאותו חבר שכרגע יש לו גלקסי 4 היה כזה טלפון, התחיל לעשות לו את אותן בעיות אחרי שנתיים בערך ובגלל זה הוא החליף.

לא נראה לי שבעתיד אקנה סמארטפון של סמסונג.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הגלקסי 2 שלי כבר בן שלוש ועכשיו עושה חייל אצל אישתי.

רום סטוק 4.1.2 הכי עדכני ומקורי, אין תלונות.

כמובן שהזופו החדש אוכל אותו בלי מלח, אבל לא כולם צריכים מכשיר כזה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
רשום עליו Samsung, הוא זהה לחלוטין למטען המקורי שהגיע עם המכשיר, הוא לא מגיע מסין, המחיר שלו נכון (לא זול מדי), וזמן ההטענה מצוין וזהה למטען מקורי חדש שמגיע עם המכשיר.

 

זה מוציא 2A וזה מוציא 1A אבל הרבה יותר זול.

 

רכשתי בעצתו של m3x7r3m3 את המטען של 2A. הגיע תוך פחות משבועיים. מטעין בצורה פנומנלית וסופר מהירה.

בקיצור, כנראה שארכוש עוד אחד כזה בקרוב מאוד.

פורסם

יש חדש לגבי הסמארטפונים הסיניים למי שהזמין?

יש לי לפחות שבועיים להמתין ואני מישתגע! LOL.

לא יודע איך הסתדרנו עם מסכי 1.5 וכפתורים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בשירשור הגאדג'טים הצצת?

כמעט זרקו אותי משם ביגלל זה :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שלום,

גם אני מתלבט לגבי סמארטפון סיני!

לאחר שנה וחצי עם (haipai i9377) שעשה עבודה יחסית טובה מאוד, עד לרגע שפרקתי עליו את העצבים!

 

התקציב הוא עד 120$ , מעבד 4 ליבות , זיכרון ראם 1gb ועדיפות למסך -IPS

 

אופציה מעולה אך לא במלאי ולא ידוע על חידוש בקרוב:

http://www.minideal.net/jiayu-g2f-smartphone-mtk6582-quad-core-1-3ghz-with-4-3inch-corning-gorilla-glass-2-screen-wcdma-3g.html (למרות שגם נמכר באליאקספרס ב113$)

 

או:

http://www.pandawill.com/w450-smartphone-mtk6582-quad-core-13ghz-android-42-3g-gps-45-inch-black-p82217.html

 

או:

http://www.geekbuying.com/item/F9006-4-3Inch-WVGA-Screen-MTK6582-Quad-Core-1-3GHz-SmartPhone-1GB-4GB-8-0MP-Camera-Android-4-2-OS-with-3G-GPS-OTG---Black-323767.html

 

מה אתם אומרים או מציעים או משהו אחר?

תודה!

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם (נערך)

היחיד שטוב בהם האו הG2F אבל בגירסת הWCDMA הוא יצא רק בקרוב אבל המסך שונמך ל480P OGS.

בינתיים במחיר הזה יש מועמד מעניין שרק מתחיל להימכר כעת:

http://iandroid.co.il/forum/topic163846.html

 

אם מהייפי היית מרוצה כעת אז המכשיר הזה אמור לרצות אותך,

מסך HD IPS OGS

MTK6582 בעל ביצועים כמו S3

1GB זיכרון ועוד.

 

המכשיר הזה יצא בהרבה שמות, מעניין למה אבל בכל מיקרה דוגי וUMI חברות מוכרות.

בהצלחה.

 

עוד מכשיר סבבה שיעלה לך רק כ255 שקל כי הוא מיתחת לרף המס(במקורה המחיר כ90$).

http://www.geekbuying.com/item/DOOGEE-DG210-4-5INCH-IPS-FWVGA-Srceen-MT6572-Dual-Core-1-3GHz-512MB-4GB-5-0MP-3G-GPS---Black-324179.html

 

מכשיר סבבה עם מסך IPS, עדיין מהווה שידרוג למכשיר שהיה לך עם MTK6577.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
רכשתי בעצתו של m3x7r3m3 את המטען של 2A. הגיע תוך פחות משבועיים. מטעין בצורה פנומנלית וסופר מהירה.

בקיצור, כנראה שארכוש עוד אחד כזה בקרוב מאוד.

 

אני גם צריך להזמין עוד אחד כזה :)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
יש חדש לגבי הסמארטפונים הסיניים למי שהזמין?

יש לי לפחות שבועיים להמתין ואני מישתגע! LOL.

לא יודע איך הסתדרנו עם מסכי 1.5 וכפתורים.

 

איפפההה אני מכרסם ציפורניים, מחכה שיגיע כבר.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...