Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה??

דרך איזה דואר הטמבלים האלה שלחו?? כל הסינים מודעים לעניין הסוללות- איך זה קרה?.

עכשיו אני דואג שהם לא ינסו לפצות אותך על דעת עצמם במישלוח EMS/DHL ואז יעשו עליך קופה בארץ.

 

עריכה: כמה עלה לך?

 

ושוב HTC מאכזבים, M8 החדש עם סוללה 2600, פשוט בושה.

מאכזבים מאוד, מקריבים את זמן השימוש בשביל עוד מ"מ עובי בשם האופנה.

בנוסף המצלמה שלהם פשוט איומה- כל האולטרה פיקסל שלהם מטומטם.

ואני אומר זאת לאחר בדיקה מעמיקה בתוכנות גראפיות- עדיף תמונה מחיישן 13MP איכותי שיעבור הקטנה ל4/3MP ויתן תמונה חדה יותר, מלאה בפרטים קטנים, רעש ISO נמוך.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
מה??

דרך איזה דואר הטמבלים האלה שלחו?? כל הסינים מודעים לעניין הסוללות- איך זה קרה?.

עכשיו אני דואג שהם לא ינסו לפצות אותך על דעת עצמם במישלוח EMS/DHL ואז יעשו עליך קופה בארץ.

 

עריכה: כמה עלה לך?

 

 

 

 

 

Singapore registered airmail.

דיברתי איתם והבהרתי שאני לא רוצה שישלחו דרך dhl/fedex.

הם אמרו ברור כי הם מודעים לבעיות מכס שלנו.

עלה 350 דולר כולל המשלוח.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם (נערך)

עריכה - לא משנה, מינידיל כבר לא אוהבים לישלוח אלינו בגלל התנהלות המכס.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
יש לנו במשפחה שני Moto G. אחד בן כשלושה חודשים ואחד בן מספר שבועות. בינתיים הכל מצויין, והוא אפילו מראה עמידות לא ראה בפני מכות ונפילות.

 

עמידות לא רעה כמובן. :oops:

פורסם
ושוב HTC מאכזבים, M8 החדש עם סוללה 2600, פשוט בושה.

 

למען ההגינות אני חייב לציין שלמרות שאני זועק תחת כל עץ רענן בדיוק על ענין זה, הHTC ONE שלי (M7) עם סוללת 2400, מחזיק בשימוש מאסיבי עד 10-11 בלילה. שזה כמעט כפול ממה שהיה לי עם האייפון 4, למרות שמדובר במסך ובמעבד הרבה יותר חזקים. כנראה שיש איזה שהוא שיפור באיכויות הסוללות ו/או בצריכת החשמל של המכשירים החדישים.

 

עדיין זה רחוק מאד מלהשביע רצון.

פורסם

הבעיה היא אחרי שנה וחצי שהסוללה כבר לא מה שהייתה, ובנוסף לכך היא גם לא נשלפת. לא סתם היצרנים עוברים לסוללות גדולות יותר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הדבר היחיד שבעייתי במכשיר הזה הוא שיש לו את אותה רזולוצית מסך,אותה מצלמה,אותה סוללה ,ואותו מראה של הדגם הקודם,והוא עולה 200 דולר יותר. על מה ולמה?

פורסם

MOTOROLA MOTO G - נמכרת ב1099 ב-BUY 2 USA.

מישהו יכול הסביר לי מי זה הספק שרשום שם ?

 


    [*=right]ספק: Zan Entreprises

חוץ מזה, שמעתי שהם לא מספקים חשבונית מס בקניה (מה שרלוונטי במקרה שרוצים לממש אחריות) - מישהו מכיר?

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אין שום בעיה עם הספק המדובר.

 

האחריות תקפה מיום הרכישה מהספק ולא נדרש חשבונית. האחריות נספרת מיום היציאה מגוגל פליי. (וזה מנסיונו של חבר שהזמין דרכם את נקסוס 4 שגם מגיע מאותו הספק שציינת).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

תודה רבה על אופציות נוספות! הבעיה שהמבחר גדול בטווח המחירים הזה , עדיין מתלבט..



 

 

DOOGEE PIXELS DG350 4.7-inch HD IPS OGS MTK6582 1.3GHz Quad-core 1GB/4GB Smartphone

רק 104$! עם קופון 3d1a7c.

לינק:

 

לדעתי אי אפשר לבקש יותר במחיר הזה, הסינים האלה זה פשוט לא להאמין-במחיר של החלפת מיקרוסכמה בארץ, קונים סמארטפון מיתקדם מסין- מה צריך יותר? :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
DOOGEE PIXELS DG350 4.7-inch HD IPS OGS MTK6582 1.3GHz Quad-core 1GB/4GB Smartphone

רק 104$! עם קופון 3d1a7c.

לינק:

 

לדעתי אי אפשר לבקש יותר במחיר הזה, הסינים האלה זה פשוט לא להאמין-במחיר של החלפת מיקרוסכמה בארץ, קונים סמארטפון מיתקדם מסין- מה צריך יותר? :-).

 

לאיזה מכשיר ניתן להשוות אותו? S3?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם (נערך)

מבחינת גודל/מיפרט/רזולוציית מסך הוא בין המוטוG לS3-בביצועים הוא באותה הרמה.

כמובן שהS3 ומוטוG, יהיו באיכות בנייה גבוהה יותר ובS3 המצלמה תיהיה איכותית יותר, אבל צריך ליזכור שמדובר ברבע מחיר מהS3 וכמעט שליש מהמוטו כולל המיסים.

 

בעיקרון מכשיר כזה נועד שישרת אותך בלי דאגות של מה יקרה אם יפול והלך 800 שקל לתיקון.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

רכשתי מוטו G , יש הצעות לכיסוי+מגן מסך זולים? להביא מאמאזון זו שחיטה .

אני עוד מתאושש מהספיגנים שרכשתי לאחרונה .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

×
×
  • תוכן חדש...