Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הזמנתי מסין להרבה חברים מכשירים,

ה6-7 שהזמנתי לא נתקעו במכס ועברו בלי בעיות(כולל 2 גלקסי מזויפים עם אריזות כמו מקוריות).

 

 

תבקש מהמוכר לכתוב על האריזה phone case/gift.

בבקשה לא לתת המלצות כאלה בזמן הזה... זה מתכון שהמכשיר יתקע במכס למס' חודשים+ קנס של 77% מיסים!.

המכס רוצה לנצל את הכיתוב השגוי בתור תירוץ למרר את היבוא האישי.

 

 

בתקופה הקרובה חובה לידרוש מהחנויות להצהיר ערך ותיאור תכולה אמיתי בשביל להימנע מצרות עם המכס, אלא אם רוצים ליהיות בקבוצה הזו:

http://iandroid.co.il/forum/topic158432.html

 

 

תישמרו תיעוד של הבקשה למיקרה הצורך מול המכס.

 

 

שיהיה שבוע ניפלא ובבקשה תיתנו חוות דעת על המכשיר שתקבלו :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אוקיי, ibuygou על הפנים, אמרו שאיאפשר לשלוח, ואם אני רוצה לחכות עד חמישי הבא.

אני מוותר ומזמין מxiaomiworld.

יש מבצע, ועם משלוח מהיר זה יצא לי אותו מחיר.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם (נערך)

לא ראיתה את ההודעה שלי?

http://www.1949deal.com/xiaomi-m2-m2s-smart-phone-qualcomm-quad-core-1-7ghz-2g-ram-32g-rom-4-3-inch-ips-multi-touch-retina-screen-black.html

 

289$ כולל מישלוח!

 

ומה הכוונה למישלוח מהיר? אתה יכול לקבל עוד תוספת של כ200 ש"ח עמילות בנוסף למיסים- זה עדיין שווה לך?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כן ראיתי, אבל הם מציעים כרטיס זיכרו שבפועל אי אפשר לשדרג..הם אמינים?

 

לגבי מהיר יש, dhl,fedex,ems.

עם ems לא חייבו אותי עד עכשיו אף פעם.

נראלי אלך עליהם.

וכן !!! באלי כבר על הטלפון.

 

לגבי ibuygou, מפחד לחכות שלא יעבור 40 יום כי אז פייפאל לא יהיו איתי.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

סבבה, שיהיה בהצלחה!.

כניראה לאתר הקודם לא היה במלאי והם משכו זמן.

בכל מיקרה הרווחת 50$ :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

דניקס, לא נראה לי שבמקרה הזה כדאי לך ללכת על EMS.

המכס חם על כל הפלאפונים, ו-EMS נופלים הרבה יותר פעמים מאשר משלוחים רגילים (מהניסיון שלי).

 

אבל זאת רק דעתי, ההחלטה בידיך :)

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

ברור שלא אלך על פדקס/גי אצ׳ אל.

Ems הזמנצי כמה חבילות השבוע

כולם במחיר של 1300-1700 ש״ח ועל אף אחת לא שולם שקל.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

איזה מטען מומלץ לקנות ל-Moto G? (דרך buy2usa הוא מגיע ללא מטען. רק עם הכבל USB).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
רכשתי בעצתו של m3x7r3m3 את המטען של 2A. הגיע תוך פחות משבועיים. מטעין בצורה פנומנלית וסופר מהירה.

בקיצור, כנראה שארכוש עוד אחד כזה בקרוב מאוד.

 

היי, הגיע לי גם ה2a. מאוד איטי ביחס למטען של הנקסוס עם כבל קצר יותר. מאוכזב

פורסם

מה האמפרז' של המטען המקורי שלך?

 

ייתכן שהמטען עצמו תקול / השקע טעינה שלך לא כמו בעבר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טוב אני כבר לא מצליח לעמוד בפיתוי... למרות שהJIAYU F1 כבר בדרך- אני לא יכול שלא להזמין את הDG350, קשה יהיה לי לחיות עם מכשיר 4" בלי 3G שיש משהו אחר בכזה זול- שיניתי את מועד החיוב באשראי וב"ה עוד יומיים אקנה :-).

אם עד אז השחור לא יגיעה עדיין למלאי אקנה את הלבן שכבר נימצא במלאי.

 

כבר נימצא למי לימכור את הJIAYU F1 למישהו במישפחה:twisted:.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
איזה מטען מומלץ לקנות ל-Moto G? (דרך buy2usa הוא מגיע ללא מטען. רק עם הכבל USB).

המוטו נמכר בלי מטען בכל מקום.

אין לך סמרטפון קודם שאתה יכול להשתמש במטען שלו?

אייל

פורסם

כמו כל סמארטפון ב3 שנים האחרונות לפחות. למעט אייפון. וזה כמובן כולל את סמסונג.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...