Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בזה אתה צודק, המיבחר כל כך גדול שאפילו ברגע שאתה לוחץ על קניייה אתה כבר מגלה מכשיר טוב יותר :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
פורסם (נערך)

האמת- אף אחד מהם לא הייתי קונה, כי כולם חסרי שם.

ואל תיקנה מטיינידיל כי הביקורות לא משהו.

 

נכון לעכשיו- מסין תזמין מכשיר עד כ150$ לפני מס- מעליו את המוטוG ואם התקציב הוא מעל 1000 שקל אז כבר תעבור למכשירי דגל הסיניים כמו הנוביה, שיומי וכו'.

 

לא קונים סיני חסר שם במעל 150$.

 

ואל תישכח לידרוש הצהרה אמיתית על החבילה+ תתעד את הבקשה שלך למיקרה צרה מול המכס.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עריכה לאחר 30 דרקות :-):.

לדעתי לא צריך יותר מהמכשיר הזה, הוא מפורסם בפורומים ויש שלל אביזרים זמינים כבר מהגירסאות הקודמות ואפשר להרחיב סוללה ל3000MAH.

לדעתי זמינות אביזרים זה חשוב יותר ממכשיר שזול בכמה דולרים שמגיע ערום בלי שום אפשרות למציאת קייסים וכו'.

אני סבלתי מס' חודשים עם הסיני הראשון שלי כי לא היה לא מגi מסך ולא קייס סיליקון זמין כ3 חודשים מאז שקניתי אותו- סיוט.

 

תעשה לך חיפוש ביקורות על המכשיר ותחליט.

לינק: iOcean X7 HD

אם אתה עדיין לא רשום לאתר- אני יכול לישלוח לך בפרטי קישור הפנייה שלי שאמור לתת לך קופון הנחה של 10$ לקניה הראשונה מעל 100$.

ישם עוד יצרנים שעשו שידרוג דומה למכשיר קיים-JIAYU G4C[h=2][/h]

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אהלן!

 

אחרי שיטוט בגיבוב הסלולרי ועוד קצת באתר IANDROID התחלתי להתאהב ברעיון של להזמין טלפון סלולרי בפחות מ100 דולר ואז אפשר להחליף כל שנה (ועדיין יצא זול יותר מלקנות טלפון דגל).

אחרי קצת חיפושים מצאתי את הW450 באתר פנדה וויל ( http://www.pandawill.com/w450-smartphone-mtk6582-quad-core-13ghz-android-42-3g-gps-45-inch-white-p82218.html )

ורציתי לדעת מה אתם חושבים עליו.

עקרונית השימושים שלי בטלפון סלולרי הם שיחות הודעות וואצפ פייסבוק ומייל. אין לי שום עניין במשחקים כלשהם ולכן הוא לא חייב להיות בעל יכולות גרפיות מטורפות (אבל שיהיה התקדמות מהגלקסי 1 שלי...).

תכלס אני מחפש משהו שיהיה התקדמות מהגלקסי 1 שלי שמתחיל להראות סימני גסיסה.

אני פתוח לעוד רעיונות אז אם יש לכם טלפון שנראה שעונה על הדרישות אני אשמח אם תעלו אותו.

 

בנוסף. יש סיכוי שיש טלפונים הגיוניים במחיר שהוא מתחת לסף המכס? במקרה כזה (של טלפון מתחת ל70$ משלמים מס כלשהו?)

 

תודה לעונים

רפאל

פורסם

לא להזמין את הW450! רמה מאוד ירודה וחבל על הכסף!.

אתה יכול להזמין את הDG210 מהעמוד הקודם- עולה 73$ שהוא מתחת לסף המיסים והוא יספק את הסחורה + מסך IPS ואנדרואיד 4.2.2.

הוא כולל גם כרטיס מסך חזק יחסית אז גם מישחקים לא בעיה.

http://www.geekbuying.com/item/DOOGEE-DG210-4-5INCH-IPS-FWVGA-Srceen-MT6572-Dual-Core-1-3GHz-512MB-4GB-5-0MP-3G-GPS---Black-324179.html

למחיר הזה אני אפילו לא דואג לירכוש כייס מכוער- מקסימום 200 שקל הלכו.

תהנה :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כן הסוללות קטנות, אבל מכייון שמכשירים חסכוניים הם יסחבו יום שימוש ממוצע בלי בעיה- כמו רוב המכשירים.

מצד שני ביגלל זה הזמנתי את הF1 שמגיע עם סוללת 2400 אמיתית למסך4"- מעניין כמה ימי שימוש הוא יסחוב :-) (יעבוד רק ב2G).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לבעלי moto G ,

אני כמעט הזמנתי לאמא שלי אחד עד ששמעתי מכמה חברים שהאמינות שלו מפוקפקת.

ספיקר שמת, אוזנייה שמספיקה לעבוד ועוד כל מיני בעיות חומרה בסגנון.

 

אשמח לחוו"ד מבעלי המכשיר או אנשים שהמכשיר עבר דרכם.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

המכשיר אצלי קצת למעל מחודשיים, נתות בתוך מארז ארנק. פועל יפה מאוד ושרד אי אילה נפילות על הרצפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לבעלי moto G ,

אני כמעט הזמנתי לאמא שלי אחד עד ששמעתי מכמה חברים שהאמינות שלו מפוקפקת.

ספיקר שמת, אוזנייה שמספיקה לעבוד ועוד כל מיני בעיות חומרה בסגנון.

 

אשמח לחוו"ד מבעלי המכשיר או אנשים שהמכשיר עבר דרכם.

קניתי לחבר.

אחלה מכשיר.

עובד פצצה ללא שום בעיה.

פורסם

יש לנו במשפחה שני Moto G. אחד בן כשלושה חודשים ואחד בן מספר שבועות. בינתיים הכל מצויין, והוא אפילו מראה עמידות לא ראה בפני מכות ונפילות.

פורסם

טוב מזל נאחס, המספר מעקב לא עובד מאז שהביאו אותו, היום יצרתי קשר עם ibuygou , מסתבר שהוא נתקע במכס שלהם, זה יחזור אליהם ואז ישלחו שוב.

(זה נתקע בגלל הסוללה).

לעזאזל עם המזל שלי.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...