Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזר לי שהG2 לא תומך בטעינה אלחוטית ולכן ויתרתי עליו עם כל הצער והכאב , ורכשתי NEXUS 5 , את ה4 נתתי לאמא שהייתה זקוקה לפלאפון :)

WIN WIN SITUATION

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

זה רק אני או שהרמקול של הNEXUS 5 חלש? במבנה סגור שומעים סביר אך אני ממש מתקשה לשמוע כאשר אני יוצא החוצה או נמצא בסביבה רועשת.

פורסם

יש לך את המהדורה הראשונה או השניהה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

למרות השני חריצים, ישנו רק רמקול אחד ל-N5. בשני יש מיקרופון תחתון.

ב-XDA יש מספיק שרשורים איך לשפר את הסאונד.

Veni Vidi Vici

פורסם (נערך)
מכיוון שפה המכשירים לא מגיעים עם עברית, עברתי כבר על הרבה מקלדות ומאז האנדרויד הראשון אני עם AnySoftKeyboard, עובדת מעולה.

 

Anysoft באמת הייתה מצויינת.

התחילה לעצבן אותי, עברתי לפני שנה לswiftkey, ואני לא מבין איך לא עשיתי את זה קודם.

הבדל של שמיים וארץ.

 

עריכה

פתאום אני מבין כמה דרמטי זה יצא. סעמק, הכל אותו חרטא.

זו פשוט חוסכת לך עבודה.

עריכה אחרונה על ידי Talgaz

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

רק כדי לוודא, אני מתכוון לרמקול מעל המסך ולא לספיקר בתחתית המכשיר שאליו אין לי תלונות כמדליקים אותו העוצמה מספיקה.

פורסם
רק כדי לוודא, אני מתכוון לרמקול מעל המסך ולא לספיקר בתחתית המכשיר שאליו אין לי תלונות כמדליקים אותו העוצמה מספיקה.

 

טיפשי ככל שזה ישמע, תוודא שהווליום מוגבר עד הסוף ושאתה מניח את האוזן במיקום הנכון. אני מוצא את עצמי דווקא מנמיך את העוצמה על בסיס יומיומי כמעט. הרמקול שלו דווקא דיי טוב, גם מבחינת עוצמה וגם מבחינת איכות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

הזמנתי דרך ibuygou, יש להם פייפאל,

עלה 339 דולר,

http://www.ibuygou.com/p-original_xiaomi_mi2s_3g_android_4_1_quad_core_1_7ghz_2gb_ram_32gb_rom_4_3_inch_capacitive_touchscreen_gps_wifi-4647-usd.html

 

הזמנתי עם משלוח רגיל 13 דולר.

 

הזמנתי דווקא דרכם כי שמעתי רק טובות עליהם, יש להם שירות מעולה, וכל העולם מבסוט מהם.

אה כן ובדרך כלל מקבלים מתנה כלשהי ;)

ויש להם מבצעים קטנים על xiaomi, חכה שיגיע ואני יעשה סיקור.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

בשעה טובה נסגרתי על הG2, מתכוון להזמין את הטלפון ולא להגיע פיזית לחנות.

מישהו מכיר את אחת החנויות האלו ויכול להמליץ על אחת מהן?

http://www.dormobile.co.il/items/222867

http://mobile4me.konimbo.co.il/items/198270

http://www.vipmobile.co.il/products/635618/LG-G2-D802-32GB

http://gadget-mobile.co.il/items/209921

http://smart-phone.co.il/items/236329

אף חנות לא חפה מביקורת רעה בזאפ...

פורסם
הזמנתי דרך ibuygou, יש להם פייפאל,

עלה 339 דולר,

http://www.ibuygou.com/p-original_xiaomi_mi2s_3g_android_4_1_quad_core_1_7ghz_2gb_ram_32gb_rom_4_3_inch_capacitive_touchscreen_gps_wifi-4647-usd.html

 

הזמנתי עם משלוח רגיל 13 דולר.

 

הזמנתי דווקא דרכם כי שמעתי רק טובות עליהם, יש להם שירות מעולה, וכל העולם מבסוט מהם.

אה כן ובדרך כלל מקבלים מתנה כלשהי ;)

ויש להם מבצעים קטנים על xiaomi, חכה שיגיע ואני יעשה סיקור.

 

מקווה שיעבור מהר במכס, מחכים לעדכון:)

פורסם
טיפשי ככל שזה ישמע, תוודא שהווליום מוגבר עד הסוף ושאתה מניח את האוזן במיקום הנכון. אני מוצא את עצמי דווקא מנמיך את העוצמה על בסיס יומיומי כמעט. הרמקול שלו דווקא דיי טוב, גם מבחינת עוצמה וגם מבחינת איכות.

 

אני כל היום בודק את הווליום. הוא על המקסימום. כמו שציינתי, בסביבה שקטה שומעים סביר אך בסביבה רועשת אני ממש מתקשה לשמוע את הצד השני.

×
×
  • תוכן חדש...