Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לעדכן שמטען הקובייה של אפל מטעין ללא בעיה את הMOTO G ואפילו דיי מהר.

באסה רק שאין עברית כלל במכשיר. זה מה שקורה שאין מלאי בגוגל פליי.

פורסם

אם ככה, מה ניתן בכל זאת לעשות כדי לפחות שיהיה ניתן להקליד בעברית? וזה עד שאני אצבור מספיק אומץ כדי להחליף את התוכנה לגוגל נקי.

פורסם

אין קשר בין שפת המערכת לאפשרות להגדיר עברית במקלדת. כנס להגדרות מקלדת ותוריד מקלדת עברית.

 

אם בכל זאת אין שם עברית, אתה יכול להוריד מגוגל פליי google keyboard או SwiftKey keyboard. שניהם זהות לחלוטין - גוגל בעצם משתמשת בswiftkey כמקלדת שלהם.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מכיוון שפה המכשירים לא מגיעים עם עברית, עברתי כבר על הרבה מקלדות ומאז האנדרויד הראשון אני עם AnySoftKeyboard, עובדת מעולה.

haters will hate

פורסם
מכיוון שפה המכשירים לא מגיעים עם עברית, עברתי כבר על הרבה מקלדות ומאז האנדרויד הראשון אני עם AnySoftKeyboard, עובדת מעולה.

 

+1

אני גם עם המקלדת הזאת כבר שנים, למרות שאני קצת פוזל לכיוון בדיקה של Swiftkey.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
היא דורשת רוט וכבר לא כ"כ יעילה.

 

אין צורך ב-ROOT, יש עוד אופציה דרך ADB ממחשב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מכיוון שפה המכשירים לא מגיעים עם עברית, עברתי כבר על הרבה מקלדות ומאז האנדרויד הראשון אני עם AnySoftKeyboard, עובדת מעולה.

 

גם אני הייתי איתה שנים, אבל לאחרונה היא התחילה להתדרדר, לא מתקנת כמו שצריך, לאגים, וחוסר מגניבות כללי. הורדתי את גרסת הנסיון של SwiftKey וכשהיא נגמרה קניתי את הגרסה המלאה. כן, היא עד כדי כך טובה. זאת האפליקציה הראשונה והיחידה בינתיים ששילמי עליה כסף.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
morelocale2, תוסיף locale he_IL ויהיה לך עברית ברוב המכשיר

 

 

אשמח להסבר בבקשה.

LG L9 עם רום מקורי 4.1.2 ואין עברית בשפת המערכת.

הבנתי שלכל גרסא 4 ומעלה יש עברית מובנת ויכול להיות "שהחביאו" אותה.

כיצד אני מוסיף עברית? (מקלדת בעברית יש, הכוונה רק לשפה של התפריטים)

 

תודה.

פורסם

לינק ל-MoreLocale2

תוריד אותה למכשיר, תוסיף שפה חדשה iw ומדינה il.

 

אצלך אפילו לא צריך לתת הרשאה נוספת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עובד מצוין :)

בגירסאות אנדרואיד 4.2 ומעלה יש צורך בשלב נוסף כדי לאפשר את השינוי אבל גם שם עובד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...