Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לטובת מי שלא קורא בגיבוב אני מעתיק את הסקירה שלי למייזו MX3 לכאן:

 

טוב אז הטחתי סיקור אז תקבלו סיקור של יום מפי ההדיוט:

 

http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=19090



אז זה הטלפון שקניתי. החלטתי ללכת על ה32 ג'יגה כי תכלס לא צריך יותר מזה (אני אישית).

 

המפרט על פניו נראה חזק, הרגיש טוב ביד והמחיר היה יחסית נמוך.

לצערי קנייה באינטרנט לא הייתה אופצייה כי הטלפון גסס. חשבתי למשוך עוד שבוע וחצי ואז להחליף אבל הוא התחיל לשגע אותי מאוד אז נמאס לי. בגלל שנמאס החלטתי לנסוע לבאג סניף ירקונים ורכשתי את הטלפון. *זה הזמן לציין לטובה את הסניף עם שירות מעולה, עזרו לי להכניס את הסים למקום (עוד מעט תדעו למה)וענו על כל שאלה בחיוך ותוך מתן התשובה המפורטת ביותר שיכלו*

 

אז מה עומד לפני?

ובכן, הטלפון נראה ומרגיש מאוד טוב ואיכותי ביד. בנוי בצורה טובה, יפה ומאוד נוחה לאחיזה ביד.

כדי להכניס את הסים למקום צריך לפתוח את גב המכשיר באמצעות דבר מיוחד שמקבלים עם הטלפון. התברר כמשימה קשה יחסית כי הגב פשוט לא מוכן לצאת ממקומו. כאן הייתה הזדמנות להציץ אל הסוללה שלא ניתן לשלוף סתם כך- צריך להשתמש במברג. אבל יחסית נראה פשוט ולא נורא במיוחד אם במידה ואני יצטרך.

להבדיל מהגלקסי אין כאן כפתור בית ולא כפתור חזור ולא הגדרות. במקום זה יש במרכז "כפתור" טאץ' נוח מאוד ואופצייה ל"חזור" מופיעה בכל דף שפותחים בשורה שנפתחת (ואם לא נוגעים במסך היא נעלמת ולא מפריעה בזמן קריאה/ כתיבה).

מסתבר שיש המון קיצורים ולמעשה כל החלק התחתון של המכשיר (ליד כפתור הטאץ') הוא טאץ' אחד גדול ויש בו המון קיצורים שימושים (אפילקציות אחרונות, סגירה שלהן, בהירות מסך ועוד כמה). בקיצור מאוד שימושי ברגע שמתרגלים (לוקח זמן קצר יחסית) ואני עדיין לומד את האופציות הנוספות, יש הרבה.

מבחינה חיצונית יש מצד שמאל את כפתורי השמע ולמעלה את כפתור הנעילה/פתיחה של המסך. בהתחלה לא היה נוח כי התרגלתי שהוא בצד ימין אבל לא נורא. רק מה? לא באמת חייבים להשתמש בו. כדי לפתוח את המכשיר מעבירים "ויש" מעבר לכפתור הטאץ' בחלקו הקדמי של המכשיר והוא נפתח. כדי לסגור פשוט "לוחצים" על הכפתור לשנייה וחצי והוא נסגר. כמה פשוט ככה יעיל!

 

מה לא אהבתי במכשיר?

אולי זה כי עוד לא מצאתי את הפונקצייה הזו, ואולי זה כי היא לא קיימת אבל חסר לי עריכת תמונות ושילוב שלהן במסך בצורה שלא מחייבת אותי להיכנס קודם לגלריה. בכל מקרה ננסה לראות אם ואיך זה נוח ואז נחליט אם טוב או לא.

המכשיר בהיר מידי. הכל בלבן וגם השחור הוא פחות שחור מבגלקסי. לא יכול לומר שזה רע אבל אני אוהב את התפריטים השחורים בסמסונג. אומנם כבר התרגלתי, ואולי זה רק אני אבל ככה אני אוהב. בכל מקרה זה לא שהמסך לא חד ולא נעים לעיניים. להיפך! זה פשוט שכרקע בתפריט אני מעדיף שחור ולא לבן.

אין אופצייה להרחבת כרטיס זכרון חיצוני.

רמקול של הטלפון חלש. חלש מידי.

נראה לי שזהו בערך.

 

מה אהבתי?

המצלמה. אומנם 8 מגה פיקסל- בדיוק כמו בגלקסי 2- אבל עושה רושם שהיא עדיפה. לא יודע למה אבל היא נראה לי עדיפה. מחר תיהיה לי השוואה ראש בראש מול LG G2 ונראה כמה המצלמה של הLG יותר טובה.

הנגן מוזיקה- אוי הנגן הזה! אומנם הרמקול של הטלפון חלש אבל ברגע שמחברים לאוזניות... עולם אחר! הטלפון הזה נחשב ברוב הסיקורים בעולם כאחד הטלפונים הטובים ביותר, אם לא הטוב ביותר, כנגן. גם כשחיברתי אותו יום למערכת האיכות שמע עדיפה הרבה יותר מאשר כשחיברתי את הגלקסי. גם הצליל עדיף וגם העוצמה הרבה יותר גבוהה.

מחיר. אחרי זיכוי על הקודם שילמתי 1550 שקל על הטלפון הזה, פה בארץ עם אחריות. מעבד 8 ליבות, מהיר ואיכותי. נראה לי שווה מאוד.

סוללה עדיפה. לפחות הרבה יותר טובה מזו של הגלקסי למרות שהמסך במייזו יותר גדול. לא יודע כמה היא טובה בהשוואה לLG אבל שמה מדובר באמת בסוללה מפלצת.

 

אז לסיכום,

אם נשווה ביחס לגלקסי מדובר בשידרוג רציני עבורי ביחסית לא הרבה כסף. גם ללא הזיכוי המכשיר עולה 1999 שקל עבור 32 ג'יגה ו2399 עבור ה-64. זול הרבה יותר בהשוואה לחברים הממותגים. האם הוא עדיף על הגלקסי 4 או הG2? מחר יהיה לי זמן לעשות השוואה "ראש בראש" MX3 VS G2 ואז אני ידע בוודאות. בכל מקרה מבחינת יחס תמורה למחיר לדעתי הוא אחד המוצלחים. האם כדאי לשים את ההפרש ולקחת מותג? וואלה לא יודע. חושב שזו שאלה אישית מאוד. אני חייל שרוצה לצאת ללמוד בקרוב (קורס) ככה שכסף זמין אין יותר מידי אז לי בוודאי שלשלם כמה שפחות כדאי. האם הייתי ממליץ גם למי שיש? כרגע נראה לי שחד משמעית כן. החומרה מצויינת, הטלפון עובד חלק מאוד, נראה ומרגיש מצויין.

אם ירגיש ככה גם אחרי כמה חודשי שימוש ונראה עוד שנה שהטלפון לא צולע אז בהחלט הסינים יכבשו אותי! כרגע אני ממליץ!

 

אני מוסיף שעד עכשיו נוספו כמה דברים לרשימה:

לא אוהב- לא הבנתי איך מסרים את המקלדת. אני ינבור טיפה היום בטלפון ובאינטרנט ובטח אגלה שזה מאוד פשוט וטיפשי אבל כרגע לא מצאתי איך.

עוד לא אוהב- לפחות כרגע כשהטלפון מכוון לעברית בחלק מהאפליקציות נראה כאילו יש דברים שטיפה נחתכים. שום דבר משמעותי או בלתי קריא או ממש מפריע אבל קיים. אחרי שאסדר את המקלדת אחליף לאנגלית הכל ואז יעכדן אם השתנה.

יש בעיה מסויימת בלהוציא שיחות. צריך להתקשר 2-3 פעמים כדי באמת להתקשר. לא מן הנמנע שזו בעית רשת של גולן. אתשר אליהם היום ואברר. מקסימום נחזור לבאג עם התלונה ושהם יסדרו לי את זה.

מה אוהב- כשאני מקבל הודעה, גם אם אני לא שומע שקיבלתי ה"כפתור" טאץ' יפעם (כלומר יזהר ויכבה לסירוגין) בצבע כדי להתריע על הודעה שנכנסה ולא נקראה. ביג לייק!

למרות גודל מסך של 5.1 אינץ' אני מגיע עם כף היד גם לקצה השני של המכשיר בקלות. וזה עם מגן לא קטן במיוחד.

התרגלתי לצבע הלבן. מאוד נעים לעין אחרי כמה ימים של הסתגלות (מה לעשות, קשה לי עם שינויים).

מאוד מאוד אוהב את הנגן! באוזניות נשמע פשוט מצויין! גם בחיבור לרכב איכות השמע עלתה באופן וודאי, וגם עדיף על הG2 בנושא הזה בבדיקה ישירה.

פורסם
כי מדובר במכשיר משנת 2012 ? :-).

 

לרוב הסיבה תיהיה גודל מסך- מה באמת הסיבה?

 

מה 2012? מדובר על 5C!

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

לא, מדובר באייפון 5 מ2012 שהורידו את המעטפת הפרימיום ודחפו לגוף מפלסטיק וחייבו מחיר של 2014.

לא סתם אפל תקוע עם מיליוני 5C שמעלים אבק.

 

ZX2.0

 

תיתחדש! על איזה גירסה של הרום אתה? על הגירסה האחרונה? ( Flyme version 3.4.1)

יש לציין באמת לטובה את באג שהביאו מכשיר מאוד איכותי ובמחיר מאוד תחרותי שאפילו זול יותר מייבוא עצמי, לא ניתן להגיד זאת על הרבה יבואנים.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בניגוד לאנדרואיד, בעולם הסגור והנעול של אפל זה לא משנה איזה חומרה יש בפנים, משנה איזה תמיכה אפל נותנים.

שזו עוד דבר דפוק בעולם של אפל - אתה משלם אלפי שקלים לא על החומרה שאתה קונה, אלא על התמיכה שאפל תתן (או לא תתן) בשנים הקרובות.

 

בשדה הזה, ה-5C נמצא הרבה הרבה לפני ה-5.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שאלה בנושא ניוד מספרים- אני יכול להתנתק מהחברה ובנתיים לנייד את המספר שלה? האם צריך להודיע לחברה שממנה אני מתנתק בעת ההתנתקות שאני מעוניין לנייד את המספר כדי שלא יסגרו את הקו או משהו בסגנון? או שמא אני צריך להתחבר לחברה הסלולרית החדשה בזמן שאני עדיין בחברה הישנה?

תודה

Miata ND2

 

פורסם

אתה צריך להתחבר לחברה החדשה בזמן שאתה עדיין בישנה, אם תתנתק הם יכולים לקחת את המספר.

כשאתה מתחבר לחברה החדשה אתה בוחר להתנייד עם המספר הקיים והם עושים את הניוד והניתוק, לא צריך לדבר מילה עם החברה הישנה.

פורסם
לא, מדובר באייפון 5 מ2012 שהורידו את המעטפת הפרימיום ודחפו לגוף מפלסטיק וחייבו מחיר של 2014.

לא סתם אפל תקוע עם מיליוני 5C שמעלים אבק.

 

ZX2.0

 

תיתחדש! על איזה גירסה של הרום אתה? על הגירסה האחרונה? ( Flyme version 3.4.1)

יש לציין באמת לטובה את באג שהביאו מכשיר מאוד איכותי ובמחיר מאוד תחרותי שאפילו זול יותר מייבוא עצמי, לא ניתן להגיד זאת על הרבה יבואנים.

 

תודה רבה, ותודה מיוחדת היא לך! כתבתי את זה בגיבוב אבל לכאן שכחתי להעתיק את התודה הענקית!

עזרת לי בשאלות גם כאשר, לדעתי, הצקתי לך בהמון שאלות. אז שוב תודה!

אני על גרסת 3.1.2. יש עדיפות לשדרג? יש סיבה אמיתית?

פורסם (נערך)

בכיף- שמחתי לעזור, תיתחדש ותהנה :-).

לפי הביקורות יש שידרוג מסיבי בתיקון באגים,קריסות ויש תוספות חדשות לאפליקציית המצלמה.

http://www.gizchina.com/2014/02/14/meizu-mx3-review/

 

כמו שאתה רואה מאוד ממליצים על השידרוג.

 

עריכה: אני רואה שיש אפילו גירסה חדשה יותר?

http://iandroid.co.il/forum/topic162517.html

 

איזה גירסה מוכרים בבאג? מה מופיע לך כעידכון זמין במערכת?

 

ולגבי אחריות- לא יודע מה העמדה של באג- טלפון קטן ותישאל אותם אם זה לא בעיה.

בניגוד לאנדרואיד, בעולם הסגור והנעול של אפל זה לא משנה איזה חומרה יש בפנים, משנה איזה תמיכה אפל נותנים.

שזו עוד דבר דפוק בעולם של אפל - אתה משלם אלפי שקלים לא על החומרה שאתה קונה, אלא על התמיכה שאפל תתן (או לא תתן) בשנים הקרובות.

 

בשדה הזה, ה-5C נמצא הרבה הרבה לפני ה-5.

+1.

משלמים להם רק על התוכנה לצערי, אבל מאז הIOS7 התחלתי ליצחוק בחזרה על האחיין שלי ששיבח את הרום המושלם של אפל שלעולם לא ניתקע/קרס/באגים וכו'- בחודשים הראשונים עם הIOS7 התעללתי בו ממש :-).

בינתיים נחכה לביקורות של הS5 לאחר תקופת הרצה וקבלת עידכון רום ראשון בשביל לדעת האם סמסונג לפחות בתחום התוכנה חידשו יותר מאשר בתחום החומרה והעיצוב.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מהפלאפון אני לא מצליח להעתיק את הלינק מחר אני אתן לינק למטען מקורי של סמסונג, המחיר לא זול (עד כמה שאני זוכר בסביבות 10 דולר) אבל מטען מצוין.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מצטער על הדאבל

אחרי כמה שבועות עם הנקסוס 5 אני פשוט מרוצה, לא היה לי לאג אחד בודד אפילו. הוויפי עובד במהירות, כנ"ל gps, מסך כיפי,מריץ סרט 720 בלו ריי בקלילות ה SwiftKey ממכרת, סוללה סבירה לגמרי, במציאות שכמעט לכל אחד כבר יש מטען בבית ברכב בעבודה ועוד איזה power bank למקרה חירום הסוללה מבחינתי לא תהווה גורם מכריע. אני עם 32 גיגה ולא חסר לי חריץ ההרחבה למרות שזה יכול היה להיות נחמד.

חסר לי גם האופציה להעיר את המסך באמצעות נקישה, הבנתי שזה אפשרי אבל אחרי תהליכי מערכת שלא ממש בא לי להיכנס אליהם, אם מישהו מכיר פתרון פשוט יותר אני אשמח. לא רוצה להעמיס על הלחצן הפיזי יותר מידי.

פורסם
תודה רבה, איך וידאת שהוא מקורי אגב?

 

רשום עליו Samsung, הוא זהה לחלוטין למטען המקורי שהגיע עם המכשיר, הוא לא מגיע מסין, המחיר שלו נכון (לא זול מדי), וזמן ההטענה מצוין וזהה למטען מקורי חדש שמגיע עם המכשיר.

 

זה מוציא 2A וזה מוציא 1A אבל הרבה יותר זול.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...