Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מכוער בלטות? אני בספק, זה העיצוב של XIAOMI MI3 ואין עליו שום תלונות בנושא העיצוב :-)

רכשתי אותו לאבי בתור סמארטפון ראשון, רציתי מכשיר של 5" בעל חומרה עדכנית במחיר מינימלי.(ביטו הדאגה מנפילה/עיבוד וכו')

xiaomi-mi3.jpg

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
כמה שטויות במשפט אחד. אם כבר ה IOS7 הבעייתית.

נקסוס מגיע עם מערכת טריה של גוגל ישירות מהחברה ללא כל תוספות.

 

בכל אופו לפות"ש - באיזה מחיר אתה קונה אותו בכלל? ואתה יכול לבדוק ע"י כניסה להגדרות חומרה במכשיר ובדיקה של מעבד SNAPDRAGON 800, 2GB של RAM ומעבד גרפי ADRENO 330.

זה חייב להיות רשום שם.

 

מכשירים מזויפים יודעים לזייף יופי גם את התפריט.

יש זיופים כל כך מושלמים שאפילו לי קשה להבחין בהם על אף העובדה שאני מתעסק עם מגוון סמארטפונים ביום יום.

עדיף לקנות מכשיר חדש מהיבואן הרשמי ולחיות בשקט.

פורסם

אכן הסינים שידרכו את איכות הייצור והחיקוי ובאמת יש מכשירים שיהיה לצרכן הממוצע כמעט בלתי אפשרי לגלות את הזיוף, אפילו לאיש חומרה יהיה קשה.

 

אבל אם הבנתי נכון מדובר על נקסוס5, למכשיר הזה עדיין לא יצא לי ליראות חיקוי 1:1.

באמת ליבדוק ב7 עיניים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם.

הגלקסי 1 שלי מת סופית היום.

מתלבט בין 3 הטלפונים לעיל.

יהיה שימוש אינטנסיבי ובלי הפסקה בוויז, אימייל, מצלמה, אופיס וכו'.

זמן הסוללה גם חשוב.

בקיצור, הטלפון אמור להיות משרד נייד, מכיוון שרוב היום אני מחוץ למשרד.

לא מתכוון להתקין עליו משחקים/אפליקציות/סרטים וכיוצ"ב.

 

לעזרתם אודה,

ניר.

פורסם

מצטרף לשאלתך, אני נמצא באותה התלבטות כרגע. קראתי, חקרתי ועיינתי בכל מיני השוואות. הבנתי שכדאי להוציא את ה-S4 מהמשוואה (הרבה פחות טוב מהשניים האחרים) ולהוסיף עוד מתמודד: ה- Xperia Z1 של סוני.

מחכה גם כן לעצת המומחים.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

יש לי את ה g2 כבר 4 חודשים, מרוצה.

לדעתי היתרון המהותי שלו זו הסוללה החזקה, שמחזיקה לי יום וחצי- יומיים בשימוש סביר.

גם בשימוש כבד הסוללה תחזיק יום שלם, לא צריך להיסחב עם מטען לכל מקום :)

חיסרון שיש לg2 זה שאין חריץ לכרטיס זיכרון, דבר שהחלטתי שאני מוכן לוותר עליו.

מסך איכותי (גילוי נאות: אין לי מושג איך הוא לעומת המסך בגלקסי אבל אני מאמין שפחות או יותר אותו הדבר)

בגדול, בחרתי במכשיר הזה מתוך תקווה לקבל סוף סוף מכשיר עם זמן סוללה נורמלי- דבר שלשמחתי התברר כאמיתי.

בנוסף, המכשיר הקודם שלי היה גלקסי אדוונס ורציתי לגוון קצת ולא לקנות שוב פעם סמסונג.

פורסם

איני יודע אם הגודל יפריע לך או לא, אבל מכשיר שמתפקד כמשרד נייד איכותי זה הגלקסי נוט 3.

 

העט שלו עושה פלאים בכל הקשור לאופיס ומיילים.

 

ממליץ לך לראות סרטונים ביוטיוב שימחישו את היכולות שלו.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

יש בעיה אחת עם הg2 המעולה, הסוללה שלו בלתי נשלפת ולאחר שנה של שימוש יומיומי כבר תאבד מיכולתה באופן מורגש, אחרי שנתיים כבר תהיי בחצי מעוצמתה המקורית.

גם בגלקסי 2 הקשיש נהגתי לרענן סוללות כל שנה ולהרוויח מכשיר ליום שלם בעלות של כמה דולרים כבר מזה שלוש שנים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
שלום לכולם.

הגלקסי 1 שלי מת סופית היום.

מתלבט בין 3 הטלפונים לעיל.

יהיה שימוש אינטנסיבי ובלי הפסקה בוויז, אימייל, מצלמה, אופיס וכו'.

זמן הסוללה גם חשוב.

בקיצור, הטלפון אמור להיות משרד נייד, מכיוון שרוב היום אני מחוץ למשרד.

לא מתכוון להתקין עליו משחקים/אפליקציות/סרטים וכיוצ"ב.

 

לעזרתם אודה,

ניר.

 

נוט 3. נקודה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ExoduS

 

יש עידכונים לגבי הזופו? אמור להגיע לך בקרוב לא?.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כן, עדיין ממתין.

אבל לצערי גליתי רק בדיעבד שאין לו תמיכה בתדר 850 בדור השלישי של רשת פלאפון.

אם זה יפגע בקליטה אצטרך למכור אותו מבלי להשתמש בו :(

לצערי זה קו של העבודה ולכן ניוד לא בא בחשבון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

סתם רעיון..

היתרון היפה של המכשירים מסין שיש להם 2 סימים, אז רעיון שחשבתי עליו- אולי יעבוד:

במידה ולא יהיה לך קליטה עם הסים של פלאפון- אולי תיקח סים נוסף של 012 בתוכנית של ה9 שקל ותגדיר בפלא שאם הקו של פלאפון לא זמין השיחה תעבר לקו של 012?

 

מה חושבים? יש מצב שזה יעבוד? ככה לא תיצטרך לוותר על המכשיר ולא על קו הפלאפון וכל זה ב9 ש"ח לחודש או סתם עם סים טוקמן ישן בלי כסף?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא חבל על מאה שקל בשנה בשביל פתרון כזה מסורבל (שלא בטוח שבכלל יעבוד)?

ומה עם מצב שבו התחלת את השיחה ברשת א' והקליטה נעלמה באמצע כי אתה בתנועה?

אנסה אותו לכמה שעות ואם חוסר התדר יגרום לי לאי נוחות אחפש החלפה על משהו מעניין בiandroid. ;)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...