Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב הדיון הזה עשה לי חשק - בנוסף על כך שהאישה מחליפה פלאפון לS4 וגם זה נתן לי בוסט להתחדש :)

 

נפלה לי הזדמנות להחליף לG2 דרך אורנג' במחיר מעולה בשל דיל למוסד מסויים אליו אנו משתייכים.

אני מנסה לשכנע את האישה גם לקחת G2 במקום הS4 - מעבר לחריץ הרחבה וסוללה נשלפת (דבר שלא היה לה קיים גם באייפון 4 שאותו היא מחליפה) אני לא מוצא שום יתרון של הS4 על פני הG2.. תקנו אותי אם אני טועה.

אשמח לתגובות.

 

אגב, בשבילי - G2 או HTC ONE? (כמעט נעול על הG2)

 

עריכה: נזכרתי למה בכלל הגבתי -

איך הקליטה של אורנג' בירושלים? יש פה מישהו עם נסיון?

8)
פורסם
טוב הדיון הזה עשה לי חשק - בנוסף על כך שהאישה מחליפה פלאפון לS4 וגם זה נתן לי בוסט להתחדש :)

 

נפלה לי הזדמנות להחליף לG2 דרך אורנג' במחיר מעולה בשל דיל למוסד מסויים אליו אנו משתייכים.

אני מנסה לשכנע את האישה גם לקחת G2 במקום הS4 - מעבר לחריץ הרחבה וסוללה נשלפת (דבר שלא היה לה קיים גם באייפון 4 שאותו היא מחליפה) אני לא מוצא שום יתרון של הS4 על פני הG2.. תקנו אותי אם אני טועה.

אשמח לתגובות.

 

אגב, בשבילי - G2 או HTC ONE? (כמעט נעול על הG2)

 

עריכה: נזכרתי למה בכלל הגבתי -

איך הקליטה של אורנג' בירושלים? יש פה מישהו עם נסיון?

יש שיגידו G2, אך אני חושב ש-HTC ONE עדיף עליו.

קודם כל, מבחינת ביצועים, לשניהם יש חומרה מצויינת ולטעמי HTC יותר יציבים

מבחינת תוכנה, הממשק שלהם איכותי הרבה יותר ובגלל שהם יותר זמן בשוק הם יותר "משופשפים".

בעיני, אין צורך אפילו להחליף רום עם HTC, הכל אצלם כל כך נקי ומסודר, ממשק נוח ויפה שלא נהרס

בידיי היבואנית.

מבחינת איכות חומרים- מרצדס או פיאט? ב-HTC כרגיל, אלומיניום, הרגשה של איכות וכאילו

כל פרט בו נבחר בקפידה, LG בדיוק כמו סמסונג, הפציצו בחומרה אבל איכות חומרים... עזוב.

 

אני גם כן בדילמה זהה לשלך, אבל ה-HTC כנראה הבחירה החכמה ביותר.

אגב, לא יודע מה איתך- אבל אם יש משהו שאני שונא, ומבחינתי זה deal breaker, לא משנה

כמה המכשיר חזק ומטורף, אם איכות החומרים נמוכה והטלפון מרגיש כמו חתיכת פלסטיק.

 

בתור אחד עם אייפון 4 גם כן, אין מצב שהמכשיר שלי יהיה מפלסטיק.

פורסם

אהלן חברים

בן דוד שלי ביקש ממני למצוא לו סמארטפון עד 500 שח.אפשר להביא משהו סיני מחול עם קליטה טובה וביצועים סבירים שיספיקו לנער בימים שלנו ?

 

תודה רבה

פורסם

בן כמה הבחור ומה צרכיו? מרכיו של ילד בן 10 שונים בתכלית מאלה של ילד בל 20.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממש השבוע קניתי עוד גלקסי 2, משומש ב600 ש"ח, במצב חדש, בשביל אמא שלי.

מניסיון של יותר משנה עם אחד זהה- בחירה מעולה.

פורסם

חפש מכשירי סיני מהחנויות הגדולות,

 

ממליץ לך ליפתוח דיון בפורום אנדרואיד.

 

בכל מיקרה המכשיר הכי בסיסי שכולל מעבד כפול ליבה, מסך 4", אנדרואיד 4.1 שיהיה סבבה לשימוש רגיל יעלה 69.99$ בלבד כולל מגנים ומישלוח, מדובר בZTE V889S, מכשיר מיצרן גדול ולא סתם חרטא לא איכותית.

 

אם הוא לא צריך מצלמה איכותית לצילומים ומסך 4" מספיק לו אז זה מכשיר מצויין כסמארטפון ראשון.

http://www.minideal.net/zte-v889s-android-4-1-dual-core-mtk6577-1-0ghz-512mb-4gb-wcdma-3g-gsm-smartphone.html

 

יש גם מכשיר איכותי גדול יותר ומיפרט מצויין למכיר, רק שהכרטיס מסך שלו אולי לא מספיק למישחק הכי כבד כמו REAL RACING3 וכו' אבל בכל השאר מצויין.

http://www.minideal.net/amoi-a862w-smartphone-quadcore-msm8225q-wcdma-gsm-dual-sim-with-4-5-inch-ips-screen.html

 

יש עוד מכשירים שעולים בתקציב, על כל אחד מהם אתה יכול לקבל מידע מהפורום הסיני:

http://iandroid.co.il/forum/forum71.html

 

בהצלחה!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מצד אחד ממליץ על מכשירים סיניים עבור ילדים (=מחיר נוח) מצד שני לא כיוון שנתוני הקרינה שלהם בדרך כלל מאד גבוהים (אם החברות הסיניות בכלל מפרסמות את אותם נתונים).

 

אני עם Step - ממליץ למתוח בעוד 100 שקלים את התקציב ולחפש גלקסי S2

8)
פורסם

שלום לכולם,

מתלבט בין שני הסלולריים באזור מחיר של 1500 שקל.

ראיתי שלS3 עדיין יש יתרון מבחינת זמן סוללה ונפח אחסון.

 

אשמח לעצתכם,

תומר

פורסם

סמסונג S1 S2 S3 S4... הם הדגמים שסמסונג מתאמצים הכי הרבה לעשות אותם טובים, כול השאר מיועדים להיות טלפונים פשוטים יותר אז יש להם מסך פחות טוב, מעבד פחות טוב, מערכת הפעלה פחות טובה...

 

 

נקסוס 4 הוא קודם כול מכוער ברמות.

חוץ מזה שרוב בעלי הטלפונים לא רוצים טלפון ריק מתוכנות מקוריות

אייל

פורסם

לשני בנים שלי יש נקסוס 4 (850 ש"ח ליחידה, ישיר מ-google play) והם מרוצים מאוד. המכשיר מהיר ומשמש אותםם לכל צרכהם, כולל לא מעט משחקים. לגבי העיצוב - לדעתי בסדר גמור ומעלה, אמנם לא אקספריה, אבל גם לא מחיר של אקספריה. בודאי נראה לא פחות טוב מגלקסי למינהו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...