Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

HTC מרצים ב ROM שלהם את ה SENSE, הסנס זה ממשק נחמד עם הרבה גרפיקה, ביחד עם זה צריכת הסוללה שלו גבוה מאוד.

לפעמים יש לאגים בגלל העומס על המערכת.

מבחינה פיזית HTC בדר"כ מכשירים מאוד עמידים.

ניתן להתקין על המכשיר רום של CYNOGENMOD, שזה רום מוקסטם של הAOSP.

הרום הזה בדר"כ הרבה יותר קליל מהרום עם SENSE וייתן ביצועים עדיפים על המכשיר המדובר.

פורסם

אחלה של מכשיר, הייתי איתו שנה עד שנשבר המסך.

אף מעבדה לא לוקחת על עצמה אחריות על התיקון, כלומר הם מוכנים לתקן אבל אם נהרס / נשבר משהו זה לא על אחריותם.

הרמקול חלש מאוד, בסהכ המכשיר מצויין.

 

פורסם
אישית לא הייתי מתקרב למכשיר, לחבר יש OneX וזה מכשיר פשוט ארור! גם אחרי 3 החלפות עדיין יש אין ספור תקלות

גם מקריאה ברשת מסתבר שהמוצר ידוע כבעייתי

בתקציב כזה נראה לי nexus 4 יתאים.

 

ולי יש את המכשיר כבר שנתיים ואין בו שום תקלה מלבד זאת שהוא עובד מעולה.

הרמקול סביר, המכשיר מהיר.

איזה רום מותקן בו? זה מכשיר שניתן להחליף בו תוכנות לשיפור העבודה בקלילות.

 

בנוסף אם יש נקסוס 4 במחיר דומה אז שווה. אבל שיהיה 32 גיגה אם זה חשוב.

ה HTC מגיע עם 32/16 ללא יכולת הרחבה.

אצלי אישית זה משמעותי להיות עם 32GB.

Opel Adam S 2017

פורסם

תודה רבה על העזרה, קבלתי גם הרבה פניות בפרטי מאנשים ללא גישה לאוף טופיק אשר עזרו לי להגיע להחלטה שאני אסתדר בלעדיו. אני אשיג מכשיר פשוט לקו השני בינתיים ושמתי עין על הNEXUS 7 החדש בתור טבלט ומכשיר אנדרויד ראשון (יש גם בגרסאת סלולר) שמחירו לא רחוק מהמחיר שחשבתי לקנות בו את הHTC.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

צהריים טובים אני מעוניין לרכוש נקסוס 5

האים הוא יהווה אלטרנטיבה ראויה לאייפון 5?

איך האנדרואיד 4.4?

מה החסרונות שלו?

מהם היתרונות שלו?

imprza new age

פורסם

למה אתה מחליף את האייפון?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

ל ONE X יש בעיות חומרה בחלק גדול מהמכשירים ו-HTC הודו בזה:

 

WIFI Problem:

This problem does not appear on all HTC One X models, but when it does it's a mood breaker. You will never get full signal on your One X WiFi indicator, even if you stand at 1 meter from the router. Why? Well, the quad-core version has a problem with the WiFi antenna, making almost impossible to see any WiFi networks without pressing the backside of the phone. By pressing, you will make the antenna touch to the connector and rebuild the circuit. But this happens as long as you press the back of the phone. That's stupid, right? The fix for this is pretty simple, once you open the display (I strongly advice you not to try it by yourself, because you will damage the screen).

 

מתוך androidcommunity:

The HTC One X seems to be having a hard time connecting or staying connected to a WiFi connection, and HTC even pushed a quick update a few weeks back to try and combat the issue. Apparently the issue is actually a hardware defect, which poses a big problem for those who already own the device. According to reports by Android Central HTC has confirmed this is in fact a “hardware issue” and they’ve also come up with a fix.

 

HTC states this is a limited issue that is only effecting a small number of users, but we don’t know the full extent. How is your HTC One X WiFi connectivity? Are you suffering from these problems? Let us know in the comments below and we’ll be sure and report back if HTC releases additional details.

 

 

וזה רק על קצה המזלג...

פורסם

תלוי למי

 

למרק10 לא, לי כן (אם תיאורטית היה לי אייפון אי פעם)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני לא חושב שהנקסוס 5 הוא בחירה כזו טובה- זמן הסוללה שלו עלוב, והממשק מגיע "ערום". לא כל הפונקציונליות שחלק מהמשתמשים רוצים תגיע ישר מהקופסה, מה שיגרום לצורך בהתעסקות.

מרק10 עשה את הטעות הזו ועכשיו שונא את אנדרואיד עד נבכי נשמתו.

לא חסרים מכשירים מוצלחים בשוק להחליף אליהם, ודעתי עכשיו יותר מתמיד היא שהאייפון פשוט מתחיל להיות לא רלוונטי עם כזה גודל מסך קטן, יכולות מדיה צולעות, מערכת שלא ממש מתפתחת והפסד מוחלט במלחמת הפיצ'רים אל מול האנדרואידים למיניהם.

פורסם

^

לגבי מה שרשמת PIKA007. מבחינת זמן סוללה, אני מאוד מרוצה, הסוללה מחזיקה לי המון זמן והמכשיר נטען מאוד מהר, ב גלאקסי S2 עם WAZE פועל ברכב המכשיר בקושי היה נטען, עם הנקסוס 5 וה OS החדשה המכשיר נטען מאוד מהר.

לגבי הממשק הערום, אני אישית מעדיף את זה ככה, יש לי את כל הפיצ'רים שאני צריך ולא "מולבש" על הממשק ה TOUCH WIZ הנוראי של סאמסונג שרק מאט את המכשיר עוד יותר. כשיצאו גרסאות בשלות יותר של CM אני כנראה אתקין אותן.

 

בסופו של דבר, זה הכל עניין של צרכים, אני אישית מעדיף מכשיר שניתן לקסטם אותו בכל צורה שאני רוצה ולא אייפון. לאנשים אחרים יתאים אולי אייפון, אני באופן אישי, לא חוזר ל IOS.

 

פורסם

אין מה יותר טוב, יש מה אתה רוצה/צריך.

 

כבר היה לך אנדרואיד אם אני לא טועה. אם אתה מצפה שהפעם הנקסוס יעבוד חלק כמו האייפון, עם תאימות מעולה כמעט לכול דבר, אז הציפיות שלך לא טובות. הנקסוס הוא חיית ביצועים, הבעיה שלו היא אנדרואיד.

הוידאו פה ממחיש לך בדיוק למה אני מתכוון :

 

אבל אם אתה מחפש מכשיר עם מסך גדול, שייתן לך קסטומיזציה כמעט ללא שום הגבלות, גם שיאפשר לך להוריד כמעט כול תוכן שאתה רוצה, ובתוך כול זה- עם הביצועים הכי טובים שאנדרואיד כרגע יכולה להציע, אז זה המכשיר בשבילך.

פורסם
^

לגבי מה שרשמת PIKA007. מבחינת זמן סוללה, אני מאוד מרוצה, הסוללה מחזיקה לי המון זמן והמכשיר נטען מאוד מהר, ב גלאקסי S2 עם WAZE פועל ברכב המכשיר בקושי היה נטען, עם הנקסוס 5 וה OS החדשה המכשיר נטען מאוד מהר.

לגבי הממשק הערום, אני אישית מעדיף את זה ככה, יש לי את כל הפיצ'רים שאני צריך ולא "מולבש" על הממשק ה TOUCH WIZ הנוראי של סאמסונג שרק מאט את המכשיר עוד יותר. כשיצאו גרסאות בשלות יותר של CM אני כנראה אתקין אותן.

 

בסופו של דבר, זה הכל עניין של צרכים, אני אישית מעדיף מכשיר שניתן לקסטם אותו בכל צורה שאני רוצה ולא אייפון. לאנשים אחרים יתאים אולי אייפון, אני באופן אישי, לא חוזר ל IOS.

 

שים לב שזה מאוד מרוכז בך.

מבחינת זמן סוללה אתה מאוד מרוצה- בשבילי מכשיר שנופח נשמתו אחרי פחות מ 4 שעות גלישה זו לא פונקציה בכלל, אצטרך לטעון אותו פעמיים ביום. עובדתית זמן הסוללה של הנקסוס ביחס לכל מכשיר אחר בשוק גרוע, בין אם זה תואם לשימושים של כל אחד או לא, זה כבר עניין אישי.

גלקסי S2? מה הוא קשור עכשיו? ברור שהוא נטען לאט יותר, הסוללה בעלת קיבולת קטנה יותר ומעגל הטעינה של המכשיר מוגבל לזרם נמוך יותר. WAZE, מצד שני, לא בוחלת בשימוש בחשמל על כל מכשיר בו היא מותקנת, ועל הדרך מאז ה S2 מקלטי ה GPS נהיו חסכוניים יותר. איך אתה עושה השוואה כזו בכלל?

 

בנוגע לממשק הערום- אתה מעדיף את זה ככה. אתה. אני, גם כמשתמש כבד ביותר באנדרואיד, מוצא את זה קצת מעצבן שחסרה פונקציונליות מהקופסה. זה נכון שכל ממשק שתלביש על המערכת יעשה אותה מעט יותר איטית, אבל בין אם זה סנס, TW או OUI, אף אחד מהם לא הופך את המפלצות של היום למשהו קרוב להיות איטי. כל דבר זז חלק וכל אפליקציה, גם הכבדות ביותר, נטענות במהירות הבזק. להתלונן שפתיחת אפליקציה לוקחת 0.012 שניות במקום 0.01 זה כבר מגוחך לחלוטין מבחינתי, אין לזה שום משמעות מבחינת שימושיות או חווית משתמש.

על הדרך, להתלונן על TW זה פסה- כבר לפני יותר משנה הוא עקף את סנס בסיבוב וכרגע מככב כממשק מאוד פונקציונלי, מהיר, ואינטואיטבי. יש לי הרגשה שאתה עוד חי בתקופת ה S2 ו TW4.

אני גם לא מבין מה הפואנטה בקשר לאייפון, בכלל לא המלצתי עליו, בדיוק להיפך. קרא את הפוסט שלי שוב, בעיון.

 

שורה תחתונה- הנקסוס מתאים לך ואתה מאושר איתו, שזה אחלה. כמכשיר אנדרואיד ראשון לנוב גמור? בחירה גרועה.

×
×
  • תוכן חדש...