Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
זה דורש רוט?

מישהו?

מה עם נקסוס 4?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

המכשיר אחלה, אני מרוצה. מה שכן, יש כמה בעיות שאנשים ב xda דיווחו ובחלקן גם אני נתקלתי, הנה רשימה:

1. כפתורי הווליום והכיבוי עושים קצת רעש כשמזיזים את המכשיר, הם לא יושבים 100% בחריץ שלהם. היו אנשים ב xda שהחליפו מכשיר בגלל זה, אם תשאל אותי, לא קריטי בכלל.

2. פיקסלים תקועים. גם לי יש אחד או שניים, אם לא מחפשים אותם לא רואים אותם.

3. אבק מתחת למסך. היו אנשים ב xda שהיו להם חתיכות אבק, לי אישית אין.

4. מנוע הרטט נשמע מוזר. הוא אכן עושה יותר רעש מאשר רטט. שוב, אם תשאל אותי, לא קריטי בכלל.

5. ספיקר. בווליום גבוה מרטיט את כל המכשיר, אמור לצאת עדכון תוכנה לפי מה שהבנתי.

 

בשורה התחתונה, אם אתה קונה את המכשיר בגוגל פליי בשביל 350$ זו אחלה קניה.

 

פורסם

שוקל לרכוש windowsphone,

שימושים רגילים (מייל, גלישה לאתרי חדשות, קצת משחקים והרבה ניווט) כמה שאלות בנושא:

1. מה מומלץ בטווח המחירים של 1500?

2. איך הולך העניין של שדרוגי גרסה? יש טווח מיציאת המכשיר שבמהלכו מובטח שדרוג חינם?

3. איך המערכת מבחינת תקיעות ו-lagging, מהירה / איטית?

4. מקומות מומלצים לרכישה בארץ?

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אסף,

ב1500 ש"ח אתה יכול להביא את הLUMIA 920 או את הATIV S.

 

הלומיה מפה http://www.eline.co.il/items/128317

(רק תשים לב שזו אחריות של החנות ולא של היבואן יורוקום, שווה לדעתי 500 ש"ח הנחה).

ואת הATIV S אפשר לקנות בKSP עבור 1160 ש"ח.

 

שניהם בעלי אותו מפרט של מעבד/זכרון.

 

ההבדלים ביניהם:

הסמסונג הרבה יותר קל ודק, בנוי על בסיס הגלקסי 3. המסך שלו גדול יותר 4.7 לעומת 4.5.

הסוללה נשלפת וניתן להוסיף כרטיס זכרון.

ללומיה מצלמת קצת יותר איכותית במיוחד בתנאים של מעט תאורה.

נוקיה מפתחת הרבה יותר אפליקציות משלה וגם מקבלת עדכונים מותאמים אישית עם תוספות (עוד לפני הרכישה של מייקרוסופט

הם קיבלו יחס מועדף).

 

השנה היו שני עדכונים, כאשר בתחילת 2014 אמור להגיע עדכון 8.1 שיהיה קפיצת מדרגה כמו שאנדרואיד קפצה מ2.3 ל4.

אפשר להגיד ששניים עד שלושה עדכונים בשנה.

 

מהירות/לאגים - זו פחות או יותר גולת הכותרת של המערכת, מאוד מאוד חלקה וזורמת, מולטיטאסקינג אמיתי, עובדת נהדר

גם על מכשירים לשוק הנמוך.

 

מבחינת ניווט יש לך כמה אופציות.

 

WAZE - אין צורך להכביר במילים.

NOKIA HERE DRIVE+ - אפליקציית הניווט של נוקיה (יש מעקף שנותן להתקין גם על הסמסונג)

היא ממש ממש טובה, נוחה מאוד לתפעול ומצויינת בניווט אופליין, חסרון מול ווייז- אין עדכונים חיים, יתכן וזה יגיע בגירסאות הבאות.

GPS TURN BY TURN - כולה באנגלית, מבוססת על מפות גוגל או בינג (לבחירה) מציגה מצלמות ועומס תנועה.

פורסם
אסף,

ב1500 ש"ח אתה יכול להביא את הLUMIA 920 או את הATIV S.

 

הלומיה מפה http://www.eline.co.il/items/128317

.

 

איך ההתממשקות עם gmail ? אפשר להכניס חשבון גימייל כמייל הראשי בדומה לאנדרואיד או מכשירי ios? חייבים להשתמש בשירותי המייל מייקרוסופט להתחברות ראשונית ?

מה לגבי חיבור לדואר ארגוני, מחזיק חיבור שכזה ? ( כיום עובד סביר על מכשיר אנדרואיד).

יש חנות שאוכל ״לשחק״ עם אחד כדי להרגיש אותו ?

 

 

אני. מתנצל על ריבוי השאלות, פשוט לא קיים לאף אחד בסביבתי (משפחה / חברים / עבודה)...

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אין שום בעיה להגדיר את GMAIL.

המערכת גם יודעת לשאוב את אנשי הקשר מGMAIL בדיוק כמו באנדרואיד.

 

כדי לעבוד עם המכשיר צריך ליצור חשבון של מייקרוסופט (כמו שבאנדרואיד צריך של גוגל).

 

המערכת עובדת נהדר עם מייל ארגוני.

 

לא ידוע לי לגבי חנות שאפשר לשחק עם כזה, אולי בנקודות שרות של הספקיות בקניונים.

פורסם
אין שום בעיה להגדיר את GMAIL.

המערכת גם יודעת לשאוב את אנשי הקשר מGMAIL בדיוק כמו באנדרואיד.

 

כדי לעבוד עם המכשיר צריך ליצור חשבון של מייקרוסופט (כמו שבאנדרואיד צריך של גוגל).

 

המערכת עובדת נהדר עם מייל ארגוני.

 

לא ידוע לי לגבי חנות שאפשר לשחק עם כזה, אולי בנקודות שרות של הספקיות בקניונים.

 

תודה רבה על המענה המפורט!

.We apologise for the inconvenience

פורסם
מישהו?

מה עם נקסוס 4?

אף אחד לא יודע?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
במידה ואכן מדובר באותו המחיר אז אתה צודק, מה שבטוח שאת האקטטרימר התאילנדי/סיני לא להכניס ביכלל לאותה המישוואה כי היא לא ברמה של הP6 ובטח לא ברמה של הנקסוס.

 

הסינים לדעתי מישתלמים עד כ900 ש"ח למכשירי אנדרואיד, מעל זה זה כבר שיקול לא פשוט.

 

נ.ב- יצא לך להיתעסק עם הP6 קצת? מה לא היה טוב יחסית נגיד לנקסוס? עם המחיר שלו היה פחות מ300$ הייתי שוקל ליקנות.

 

אני לא כ"כ מתעסק עם המכשירים הסיניים, יש מישהו אחר אצלנו בעבודה שמתעסק בזה (וגם הוא טוען שהם לא משהו).

 

שוקל לרכוש windowsphone,

שימושים רגילים (מייל, גלישה לאתרי חדשות, קצת משחקים והרבה ניווט) כמה שאלות בנושא:

1. מה מומלץ בטווח המחירים של 1500?

2. איך הולך העניין של שדרוגי גרסה? יש טווח מיציאת המכשיר שבמהלכו מובטח שדרוג חינם?

3. איך המערכת מבחינת תקיעות ו-lagging, מהירה / איטית?

4. מקומות מומלצים לרכישה בארץ?

 

1. נוקיה לומיה 920 או סמסונג Ativ S.

2. בחינם כל עוד המכשיר מקבל תמיכה עד כמה שאני יודע.

3. לא קיימים, יש מסך כחול שנתקלתי בו 4 פעמים במשך כמה חודשים, אבל זה מהתעסקות שאתה לא אמור לעשות עם המכשיר (קרה עם לומיות למיניהן).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
המכשיר אחלה, אני מרוצה. מה שכן, יש כמה בעיות שאנשים ב xda דיווחו ובחלקן גם אני נתקלתי, הנה רשימה:

1. כפתורי הווליום והכיבוי עושים קצת רעש כשמזיזים את המכשיר, הם לא יושבים 100% בחריץ שלהם. היו אנשים ב xda שהחליפו מכשיר בגלל זה, אם תשאל אותי, לא קריטי בכלל.

2. פיקסלים תקועים. גם לי יש אחד או שניים, אם לא מחפשים אותם לא רואים אותם.

3. אבק מתחת למסך. היו אנשים ב xda שהיו להם חתיכות אבק, לי אישית אין.

4. מנוע הרטט נשמע מוזר. הוא אכן עושה יותר רעש מאשר רטט. שוב, אם תשאל אותי, לא קריטי בכלל.

5. ספיקר. בווליום גבוה מרטיט את כל המכשיר, אמור לצאת עדכון תוכנה לפי מה שהבנתי.

 

בשורה התחתונה, אם אתה קונה את המכשיר בגוגל פליי בשביל 350$ זו אחלה קניה.

 

אני עם נקסוס 5 גם אחרי שעברתי מHTC One אני יכול להגיד שהנקסוס לא מומלץ למי שמבין ומוכן להתעסק עם אנדרויד, אני בתור אחד שיש לו הבנה יותר מבסיסית אכלתי עצבים על המכשיר הזה בצורה שלא הייתה לי בHTC.

המכשיר לא ידידותי וכל האפשרויות של המכשיר מפוזרות בכל עבר תחת תת תת תפריטים כל דבר לקח לי שעה לחפש איפה מגדירים.

 

עכשיו לגבי הבעיות שאתה ציינת אצלי במכשיר אין אף אחד מהן אבל לעומת הHTC one קשה לי להתרגל לרטט החלש של המכשיר לעומת רטט חזק מאוד בHTC ולגבי רמת הווליום הבעיה לא שהוא מרטיט את המכשיר אלא שהוא פשוט נמוך מאוד אמרו שיצא תיקון לזה... נראה. הווליום של המכשיר חלש להחריד בטח בהשוואה לHTC יותר דומה לאייפון 4S שהיה לי.

יותר מידי פעמים מצלצלים או יש התראות שאני פשוט לא שומע.

אני כרגע בשבוע ניסיון עם הנקסוס, יש מצב שאני יחזור לHTC יחכה למכשירים חדשים אחרים.

 

הסיבות שבכלל רציתי להחליף את הHTC הם בעיקר המצלמה שאני משתמש דיי כבד שלה גם לצרכי עבודה והיא פשוט חרא בHTC וגם בעיות מיקרופון מעצבנות מידי פעם למרות שנראה שהשדרוג ל4.3 פתר אותן.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי קו שני ואני מחפש מכשיר מסוג אנדרויד כדי להכנס קצת לענייני הרובוט הקטן..

יש לי הזדמנות לרכוש HTC ONE X 720SE במחיר טוב (נראה לי) של 1300 ש"ח.

האם זה שווה את הקניה? אני לא מעוניין להמשיך ולהעלות את התקציב.. מחפש מכשיר אמין וחזק לצרכי עבודה.

נא להתייחס למוצר הספציפי הזה, ולא המלצות על אחרים בבקשה.

 

 

תודה,

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אישית לא הייתי מתקרב למכשיר, לחבר יש OneX וזה מכשיר פשוט ארור! גם אחרי 3 החלפות עדיין יש אין ספור תקלות

גם מקריאה ברשת מסתבר שהמוצר ידוע כבעייתי

בתקציב כזה נראה לי nexus 4 יתאים.

פורסם

יש לי את המכשיר כבר שנה וחצי כמעט אחלה מכשיר רק יש לו בעיה אחת קטנה, אצלי הוא מחובר כל היום למטען , הסוללה נגמרת בצורה מהירה אם משתמשים בו באופן אגרסיבי מספיק לחצי יום בערך .

×
×
  • תוכן חדש...