Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש בגלאקסי S4 מיני ומרוצה מאוד.

אין לאגים בכלל, אמנם אני לא מריץ משחקים כבדים או תוכנות מעבר לסטנדרט של כולם, אך כלל לא מורגשת איזושהי השהייה בכל שלב (והרום סטנדרטי של סמסונג).

 

אני כמוך לא מסתדר עם הפלאפונים החדשים עם המסכי 5" הגרנדיוזים שיש להם ודורשים שתי ידיים כדי לבצע את הפעולות הכי פשוטות.

למיני יש מסך 4.3 אינץ' עם ראות מעולה, הבטריה מספיקה ליום וחצי בשימוש ממוצע (לא מספיק לדעתי). גם המחיר מעולה ביחס לתמורה, לדעתי. בעיקר אם מזמינים מחו"ל. את שלי קניתי בכמעט חצי המחיר מגלאקסי S4. למי שלא מעוניין בטכנולוגיית הקצה, זה מכשיר מעולה בשבילו.

פורסם

יש לי מועמד נוסף - HTC ONE MINI במידה ואתה מעדיף אנדרואיד.

לדעתי, הוא יותר טוב מ S4 מיני.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=856507

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש מתמודד נוסף, מסדרת האקספריה של סוני, שאמור להיות מכשיר דגל לכל דבר מבחינה חומרתית אך עם מסך 4.3. לא זוכר את הדגם.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

הזמנתי מ BUY2USA את ה 16 גיגה. פחות 200 שח מלהזמין מ HANDTEC ופלוס 200 שח אם הייתי מזמין מגוגל. לא ביג דיל

 

נקווה שלא יהיו תקלות.

 

אגב למי שיודע... אם קיבלתי מכשיר לא טוב מ BUY2USA. אני שובר לבד את הראש ושולח לגוגל? או שיש להם אחריות מסוימת לספק לי מכשיר תקין?

פורסם

אני לא מבין, כואב לכם לחכות?

כתבתי גם מקודם שתמיד במכשירים הראשונים יש תקלות, חכו חודש חודשיים ותיהיו עם ראש שקט.

מה הלחץ?

אתם סתם מסתבכים, נגיד ושלחתם מכשיר לתיקון/החלפה, גם שילמתם משלוח, וגם יש סיכוי טוב שתשלמו שוב מכס בכניסה לארץ, למה כל הכאב ראש הזה?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני מתכנן לחכות למכשירים שיגיעו החל מפברואר 14' (אם LG לא שינו את שיטת הסיריאלים, כל המכשירים החל מ 402K/C), או שבסוף אשבר ואלך על ה G2 אם צריכת החשמל של הנקסוס אכן תתברר כבזיונית.

פחות מ 4 שעות SOT לא מתקבל על הדעת מבחינתי.

פורסם
אני לא מבין, כואב לכם לחכות?

כתבתי גם מקודם שתמיד במכשירים הראשונים יש תקלות, חכו חודש חודשיים ותיהיו עם ראש שקט.

מה הלחץ?

אתם סתם מסתבכים, נגיד ושלחתם מכשיר לתיקון/החלפה, גם שילמתם משלוח, וגם יש סיכוי טוב שתשלמו שוב מכס בכניסה לארץ, למה כל הכאב ראש הזה?

 

בגדול אתה צודק, זה מכשיר הנקסוס הראשון שאני מזמין, לא ידעתי שיש תיקוני חומרה בעקבות תקלות שהתגלו אצל לקוחות. בינתיים ב XDA אנשים התלוננו על כמה דברים:

1. כפתורי ווליום וכיבוי לא יושבים טוב בחריץ, כאשר מנענעים את המכשיר הם עושים רעש

2. אנשים קיבלו מכשירים עם פיקסלים תקועים.

3. הרטט במצבים מסויימים עושה יותר רעש מאשר רטט

4. קליטת WIFI חלשה

5. חתיכות אבק מתחת למסך

 

מצד שני, יש אנשים שאין להם את כל הבעיות האלו.

 

פורסם
אשמח אם תרשום את שם האפליקציה או מה לחפש בפליי סטור. זה יעזור להורים שלי שמחזיקים ב3 מיני.

 

 

לגבי גודל האייפון והבלקברי ביחס לגלקסי 4, לדעתי יש הפרש משמעותי. בהתחלה לא חשבתי כך, אבל כשמחזיקים ביד פתאום ההבדל מורגש. ו7 מ"מ הפרש באורך שבין הבלקברי לגלקסי, או ה4 מ"מ במימד הרוחב (ושלא לדבר על יחסית לאייפון) הם לא מבוטלים.

 

אני לא מחפש בכוח סיבה להחליף. פשוט איך שלא אסתכל על כך, אני מפסיד מהמהלך סכום כסף מסויים, קטן ככל שיהיה (מעריך שבסביבות ה300-500 ש"ח). ואני פשוט רוצה לדעת שזה לא לשווא.

 

והרעיון של להזמין אייפון והתנסות בו, ושמקסימום לא ילך, אז אמכור אותו במחיר עלות גם נשמע הגיוני. לא?

 

ואני מסכים עם דייבמושטיין לגבי הסוללה. לי חשוב שיספיק עד סוף היום בלי שאצטרך לרדוף אחרי עירוי למכשיר. כל מה שמעבר ליום הראשון הוא בונוס מבחינתי.

 

ExDialer היא דוגמה אחת שאני מכיר, יש עוד הרבה שאני לא מכיר.

 

לגבי הגודל - זה עניין אישי, אבל אם במקסימום אתה תמכור את ה-5S בלי להפסיד יותר מדי (או בלי להפסיד בכלל) אז זה סבבה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
יש מתמודד נוסף, מסדרת האקספריה של סוני, שאמור להיות מכשיר דגל לכל דבר מבחינה חומרתית אך עם מסך 4.3. לא זוכר את הדגם.

 

sony xperia z1s

כרגע נמכר רק ביפן

צפוי להגיע ב Q4

פורסם

שלום לכולם,

האייפון 4 שלי מראה סימנים של גסיסה (איכות המצלמה ירדה משמעותית, כפתור נעילה עובד רק בלחיצה מאסיבית, כפתור בית לא עובד בכלל, איטיות מטורפת ובעיקרון מוציא אותי מדעתי)

אז החלטתי שהגיע הזמן להשתדרג.

ההתלבטות העיקרית שלי היא הנקסוס 5 או ה-LG G2 שניהם מארצות הברית.

איזה דגם אני צריך של כל אחד מהם, מאיזה חנות אני יכול לקנות אותם ומה הטווח מחירים? (באיזור מיאמי).

ואם יש למישהו את ה-G2 אשמח לקבל ביקורת עליו הבנתי שהוא מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...